Zbiornik Żeronice - Turek Wielkopolskie

udostępnij: 

Zbiornik Żeronice to miejsce, w którym znajdziesz wszelkie informacje o łowiskach występujących na tym akwenie, jak także dane pogodowe, rekordy ryb, forum czy zdjęcia. Zobacz Zbiornik Żeronice Turek Wielkopolskie i dowiedz się jakie ryby możesz tam złowić. Jeśli należysz do to w tym miejscu znajdziesz wszelkie niezbędne informacje, które pozwolą lepiej poznać Ci Zbiornik Żeronice. Zapraszamy również do udzielania się na Zbiornik Żeronice forum.

Położenie Województwo Wielkopolskie » Powiat Turek
Właściciel Okręgi / Woda PZW » Okręg PZW Konin (zobacz porozumienia Okręg PZW Konin 2020r)
Dominujące ryby: SandaczLinKarpJelecJaźBoleń
Zbiornik Żeronice - Turek Wielkopolskie |  forum, pogoda - wedkuje.pl, ID: 2964

Prognoza pogody dla Zbiornik Żeronice

Środa
21-10
Czwartek
22-10
Piątek
23-10
Sobota
24-10
Niedziela
25-10
Poniedziałek
26-10
Wtorek
27-10
pogodaduże zachmurzenieduże zachmurzenieduże zachmurzenieopady deszczumałe zachmurzeniebezchmurne niebobezchmurne niebo
temp. oC (min/max)10/1311/1914/188/145/137/157/14
wiatr (km/h)15.320.6319.8735.111.5918.728.64
zachmurzenie100%60%100%100%16%0%6%
opady (mm/h)0005.67000
ciśnienie(hPa)1015101510131011101910161021

Żeronice - mapa:

Akwen - złowione ryby

Ryba: Sandacz
Waga: 2kg
Długość: 60cm
Łowisko: Zbiornik Żeronice


więcej rekordów z tego akwenu

Opinie i komentarze użytkowników (13)

Wedkarz17 (2010-05-29 18:13:)
0
Fajny opis i bardzo ładne Łowisko. Muszę sie tam kiedyś wybrać.
Moze był ktos ostatnio na tym Łowisku ??? Jak tak to proszę jakieś opinie.
Pozdrawiam Patryk
(dotyczy łowiska: Zbiornik zaporowy Żeronice)
kocan23 (2010-06-17 20:17:)
0
kolego mieszkam obok i powiem ci szczerze ze nie ma sensu sie tam wybierac niedawno zbiornik zostal wyczyszczony i poglebiony i od tego czasu straszna nedza zreszta wczesniej tez bylo ciezko zeby cokolwiek zlowic, chyba ze robiles tygodniowa zasiadke to wtedy cos weszlo (dotyczy łowiska: Zbiornik zaporowy Żeronice)
Perlos (2011-07-15 18:55:)
0
Ojj kolego kocan23, według mnie to tam ciężko czegoś nie złowić, trzeba się naprawdę postarać. (dotyczy łowiska: Zbiornik zaporowy Żeronice)
użytkownik84222 (2011-08-20 18:35:)
0
ja bylem tam wczoraj  to złowiłem 1 krąpia 25 cm w pól godziny a to byla moja pierwsza w zyciu zlowiona ryba i wogóle nie wiedzialem ze choluje rybe a tu patrze i mam krąpia (dotyczy łowiska: Zbiornik zaporowy Żeronice)
porek1985 (2012-05-12 12:24:)
0
siema mam zamiar wybrać się na to łowisko 28.05 2012 ale nie wiem czy coś tam się dzieje .Czy ktoś z kolegów tam łowił (dotyczy łowiska: Zbiornik zaporowy Żeronice)
Puchacz87 (2012-06-05 15:47:)
0
raczej dominujacą rybka jest tam jazgarz...nic ciekawego kilka malych linków i to wszystko (dotyczy łowiska: Zbiornik zaporowy Żeronice)
owczarki (2012-08-14 21:33:)
0
19sierpnia 2012 zawody wędkarskie z KOŁA pzw nr6 ZAKŁADY MIĘSNE W KOLE na tym zbiorniku tak więc okaże się co to za woda (dotyczy łowiska: Zbiornik zaporowy Żeronice)
owczarki (2012-08-16 16:10:)
0
byłem tam 15 sierpnia 2012 liczba wędkarzy mnie tam przeraziła w ciągu dnia przekroczyła grubo ponad 40.złapałem 3malutkie płotki i jednego ładnego LINka ok 0,2-0,3kg. widoczne przez cały dzień było grasowanie ryb drapieżnych blisko brzegu .stanowiska oddzielone od siebie co ok 10m płytko bo ok1,5m głębokości na 16m odległości od brzega tak więc wędki tzw bat odpada całkowice .ładne rybki łowiono na feederka ....pozazdrościłem sąsiadowi że wyciągał dobrych kilkanaście sztuk krąpia max 0,3kg ale jego zanęta działała poza tym najważniejsze nikt nie wyciągnoł w tym czasie żadnych większych p[onad 1kg ryb a szkoda (dotyczy łowiska: Zbiornik zaporowy Żeronice)
owczarki (2012-08-19 14:32:)
0
w niedziele 19sierpnia 1012 odbyły sie tam zawody wędkarskie w sumie 1 i 2 miejsce było ponad 3kg rybek zdjęcia na forum mojego koła (dotyczy łowiska: Zbiornik zaporowy Żeronice)
owczarki (2012-08-19 14:33:)
0
ogólnie zbiorni jest przereklamowany obojętnie kiedy zawsze jest tam ponad 20 wędkarzy na małym zbiorniku ale każdy coś tam złowi (dotyczy łowiska: Zbiornik zaporowy Żeronice)
Czester8210 (2015-04-20 20:21:)
0
przereklamowany ? ludzie którzy mówią ze tam nie ma wyników chyba łowią tam bez haczyków, nie wciskajcie ludzią kitu, byłem tam wielokrotnie i zawsze były wyniki nie mówię o drobnicy (dotyczy łowiska: Zbiornik zaporowy Żeronice)
pawelslupca (2018-09-10 07:29:)
0
Witam.W niedziele jade na zawody feederowe na zbiornik zeronice i szukam jakis informacji co tam sie aktualnie dzieje . Ktos pomoze bo mieszkam okolo 80 km od zbornika, i nie chcial bym specjalnie jechac ale jak bedzie trzeba... to kto wie. (dotyczy łowiska: Zbiornik zaporowy Żeronice)
piotrek123xx (2019-07-10 16:39:)
0
witam czy zbiornik żeronice był zarybiany w 2018 i 2019r i czy bedzie zarybiany prosze o odpowieć w razie możliwości prosze o ilośc wpuszczonych ryb i gatunek (dotyczy łowiska: Zbiornik zaporowy Żeronice)

skomentuj ten akwen