Wiadomości: Koło PZW Krosno Odrzańskie 1

powrót na stronę koła

Raj dla wędkarza

Witam wszystkich, dziś opowiem wam o mojej wyprawie z dnia 9 marca. Do starorzecza odry w Krośnie Odrzańskim mam zaledwie 200m więc wybrałem się tam aby trochę połowić.Używam bata 6m firmy York , spławik 1g , żyłka główna 0.16 ,a przypon 0.10,haki nr 14 marki OWNER. Zanęty jakiej używałem to Sensas …

A zdjęcia z dzisiejszego wypadu na rybki i testowanie żuczka . Jak widać sprawdza się . Jednak moim zdaniem kotwiczka jest zbyt za mala i rybiki spadają ale praca żuczka jest naprawdę idealna mogą powiedzieć to osoby które na niego łowiły :) Dowiedziałem się od kolegi ze można dostać jeszcze jeden …

BEETLE FLOATING 3,0cm/1,8gDEPTH:SPINN/TROLL0,2m/0,7m Najlepszy żuczek na klenia i jazia firmy ”TRIADA fishing DORADO”Kupiłem już kolejna sztukę ponieważ resztę zostawiłem w wardze jazi.Mailem na niego ok 1,5 do 2 kg jazia :) Jest to mały 3 centymetrowy żuczek o charakterycujacej go agre…

Nudziło mi się w domu więc postanowiłem wybrać się na rybki. Wziąłem Inspirę i poszedłem na moją ulubioną główkę. Jako przynęty użyłem żuczka "Dorado". Zanim oddałem się łowieniu musiałem jak najciszej dojść do wody. Nie mogłem tego zrobić inaczej jak cichutko skradając się. Po dotarciu nad wodę za…

Wracając zadowolony ze szkoły (miałem tylko 5 lekcji ) , przed samym domem spotkałem kolegę Janusza. Jest to jeden z najlepszych kumpli z , którymi chodzę na ryby . Zatrzymaliśmy się pogadaliśmy i zobaczyliśmy kolejnego wędkarza Adriana (polacki1229) widząc go od razu pomyślelismy o rybkach . Zastan…

Witam wszystkich wędkarzy i wędkarki . Mój dzisiejszy wpis kieruje do najmłodszych adeptów tego cudownego sportu . Opiszę w nim jaki sprzęt używać w nadchodzącym sezonie. Metoda, którą opisze to spinning, będziemy używać moim zdaniem jednej z najlepszych marek na polskim rynku, a więc markę Robinso…

Dziś chciałem opisać moją kolejną wyprawę,na którą wybrałem się z naszym portalowym kolegą Kubą (khead).Kuba napisał do mnie kilka dni temu i okazało się,że jesteśmy prawie sąsiadami.Nie myśląc długo umówiliśmy się na Odrzańskie spinningowanie.Dziś o godzinie 14:30 spotkaliśmy się niedaleko Odry,spa…

Tym razem chciałem napisać coś o łowieniu wspaniałego drapieżnika,jakim jest boleń.Jest to dla mnie bardzo intrygująca ryba,iż jego złowienie jest dla niektórych wędkarzy nie lada wyzwaniem.Ja do zaczęcia swojej przygody z boleniami zbierałem się prawie dwa lata,ale nigdy nie było czasu i chęci by n…

Pewnego lipcowego dnia postanowiłem w końcu wybrać się na ryby. Wyjazd odkładałem już kilka razy z powodu braku czasu, ale miała być ładna pogoda, więc stwierdziłem, że obiecane liny nie będą wiecznie na mnie czekać. Tak więc szybki telefon do kolegi i jesteśmy umówieni. Wstałem około godziny 4:00. …