Wiadomości: Koło PZW nr 023 Luboń - WPPZ.SA

powrót na stronę koła

Pierwsza w tym roku wyprawa na lód

Jak zwykle, także i w tym roku były ogromne wahania temperatury. Także dlatego dopiero w lutym udało mi się wejść na lód. Było to drugiego lutego, umówiłem się z kilkoma Panami z koła wędkarskiego na lód. Spotkaliśmy się nad Kocimi Dołami o godzinie 9 i razem weszliśmy na lód, a następnie poszukaliś…

Dnia 16.06.2013 roku w naszym kole zorganizowano zawody o puchar prezesa WPZZ, które odbyły się na stawie komercyjnym w Bolesławicach. Przed współzawodnictwem z Panami, z którymi chodzę na ryby urządziliśmy sobie trzy treningi ; 19 i 25 Maja oraz 2 Czerwca. Za pierwszym razem w ciągu trzech godzin z…

Dnia 12.05.2013 r. łowiłem na prywatnym stawku. Pogoda nie dopisywała. Obficie padał deszcz, a co jakiś czas zza chmur wyglądało słońce. Wędkowanie zacząłem o godzinie dziesiątej rano. Ryby nie chciały współpracować, ponieważ w ciągu trzech godzin na brzegu wylądowały tylko dwa małe garbuski. …

Dnia 29 Września 2012 r. odbyły się zawody wędkarskie na drapieżnika połączone z grzybobraniem. Już tydzień przed wyjazdem dzwoniłem do Pana prezesa Koła PZW w celu uzgodnienia szczegółów. Ustaliliśmy, że będę czekał razem z mamą na przystanku o 6 rano. Prezes zamówił autokar, ponieważ miało być 4…

[p]Dzień 27 stycznia 2013 – moja życiowa wyprawa na ryby. W tym dniu wybrałem się na wyprawę podlodową z nastawieniem na złowienie okonia. Pogoda dopisywała, było bezwietrznie, a temperatura oscylowała w granicach zera. Wyruszyłem z innymi członkami koła wędkarskiego (p. Michał i p. Marc…

Koło PZW nr 023 przy WPZZ SA organizuję zawody spławikowe na otwarcie sezonu dla swoich członków. Dozwolony połów na jedną wędkę. Rozgrywane będą na małym zalewie Śremskim. Dominująca ryba płoć. Klasyfikacja z kategorii junior i kategorii senior.Losowanie miejsc na łowisku. Zawody trwają jedną turę…

Mój nietypowy połów !Nareszcie sierpień i długo oczekiwane odwiedziny mojego brata. Ostatni raz widzieliśmy się na moim ślubie prawie rok temu. Wiadomym było, że choć jeden dzień z tygodnia jego wizyty spędzimy nad wodą. Czas uciekał tydzień się kończył a my jeszcze nie mieliśmy okazji ,,pomoczyć ki…