Wiadomości: Koło PZW nr 048 Radlin

powrót na stronę koła

Jak powstał Kill&Grill

[p] Jak powstała paczka kill&grillO ile dobrze pamiętam to zaczęło się od postu na forum wedkuje.pl w sprawie pomocy dla chłopaka o imieniu Paweł który jeździ na wózku. Ktoś dał pomysł zebrania pieniędzy na zakup odpowiedniego sprzętu wędkarskiego dla Pawła ażeby miał możliwość swobodnego wędkowa…

Szkółka wędkarska Robinson powstała w dość dziwnych okolicznościach.Wraz z żoną jesteśmy wolontariuszami w świetlicy opiekuńczej "Gniazdo" w Pszowie.Pewnego dnia wpadliśmy na pomysł zorganizowania pikniku rodzinnego połączonego z zawodami wędkarskimi. Co jest opisane na blogu r1920.Po zawodach częst…

Dnia 17sierpien 2012 spotkała mnie nie zwykła przygoda otóż już 3 dni wcześniej myślałem by jechać na ryby z spinningiem czułem że, będą dobre brania lecz dostałem telefon w sprawie pracy i myślałem że, palny się pokrzyżowały i dupa z tego wyjdzie ale jak się okazało potem był to jednak nie wypal …

Bardzo dobre ciasto na wszystkie karpiowate można uzyskać w bardzo prosty sposób i to małym kosztem.Bieżemy 1większy ziemniak(taki od obiadu,najlepiej jeszcze ciepły),1łyżkę mąki pszennej,1łyżkę mąki ziemniaczanej,dodatki(atraktory)według uznania.Ziemniaka rozdrabniamy dodajemy resztę składników,dob…

W pierwsza majową sobotę pojechaliśmy całą rodzinka na rybki. Pogoda była piękna więc po co się w domu kisić jak można przyjemnie spędzić czas na łonie natury. Wybór miejsca nie stanowił problemu więc po spakowaniu koszyka z prowiantem, zabawek dla dzieci,wędek Artura zasiedliśmy d…

Nie mogłam już słuchać jak mój mąż marudzi, że chętnie na ryby chciał jechać. W niedziele pojechaliśmy zwiedzić okoliczne zerówki czy są odmarznięte,no i na moje nie szczęście były. Ale za to Artur nie wziął wędek bo w końcu to miała być wycieczka zwiadowcza. Tylko wiadomo z dziećmi jechać to czysta…

Wakacje w SławieWszystko zaczęło się tak: długo zastanawialiśmy się jakie miejsce wybrać na urlop w 2010r. Jeszcze będąc na zlocie u Pawła w Lesznie poznałam kolegę Artura- Grzegorza alias „Spokojny”. Tam też się dowiedzieliśmy,że Grzegorz mieszka nie daleko rodziny męża w Sławie. Wiedzi…

Wspomnienia dawnych lat.Ostatnio razem z mężem wspominaliśmy czasy kiedy będąc parą jeździliśmy na rybki to były moje oczywiście początki..Doszliśmy do pewnego dnia kiedy to pojechaliśmy na ryby do małej miejscowości niedaleko Żor nazwy niestety nie pamiętamy ale pamiętamy rzeczkę . Pszczy…

Był to nasz pierwszy urlop, taki prawdziwy odkąd jesteśmy razem. Bo wcześniej niestety nie było nas stać,a to dzieci za małe,to znowu jedno się rozchorowało,że o wakacjach mogliśmy pomarzyć. W 2009 roku Artur zaczął pracę w nowej firmie której prezes okazał się mieć serce na właściwym miejscu. Z…