Wiadomości: Koło PZW nr 126 Szamotuły SUM

powrót na stronę koła

Wspomnienie lata z przyjaciółmi

Już od dłuższego czasu,wraz z przyjaciółmi planujemy coroczne spotkania nad wodą.Do tej pory spotykaliśmy się dwa,trzy razy do roku,ale postanowiliśmy że tym razem spotkamy się raz ,ale za to na dłuższy okres(oczywiście nie udało się ale to już inna historia) .I oczywiście pojawił się problem ,gdzie…

Czytając wpisy na Wędkuję odnośnie tego jeziora ,postanowiłem opisać tą wodę ,tak jak ja ją widzę ,nad jezioro Bytyńskie trafiłem za namową kolegi jakieś 5 -6 lat temu ,i od razu wiedziałem że będę tam częstym gościem.Choć jezioro jest w prywatnych rękach i za wędkowanie trzeba płacić to i tak wolę…

Opowiem w kilku zdaniach jak przywiało mi ładnego Amura:) Była godzina 16 (26.08.2012) szybka akcja i urodził się plan..nie ma co siedzieć w domu trzeba jechać na ryby:) Szybkie zakupy w zaprzyjaźnionym sklepie wędkarskim i atak.Nad woda jesteśmy około godziny 18, ja szykuje zestawy a moja partnerk…

Od jakiegoś czasu odliczaliśmy dni do zaplanowanego wyjazdu na brzany, wszystko wybrane i zaplanowane, sprzęt, miejsce, przynęty... Jeszcze wczoraj ostatnie konsultacje telefoniczne i ostateczne ustalenie. Wyjeżdzamy o 5 rano nad Gwdę, krótka prawie nie przespana nocka i .... ulewa od rana! Cał mist…

Witam serdecznie kolegów. Chciałbym z Wami podzielić się zasadami, a może raczej dylematami jakie towarzyszą/towarzyszyły mi przy doborze wędki i kołowrotka. Mam na myśli zestaw spinningowy, gdyż właśnie ta metoda jest od dłuższego czasu najbardziej bliska memu sercu i nie wynika to wcale z niec…

Jest dzień 1 czerwca. Przypadkiem spotkałem mojego młodszego kolegę wędkarza. Korzystając z okazji oczywiście rozmawiamy o naszej wspólnej pasji. Nagle, nawet nie wiem skąd padła propozycja wspólnego wypadu na ryby. Umówiliśmy się na czwartek bo to przecież dzień wolny od pracy. Wstępnie postanowili…