Wiadomości: Koło PZW Nr 14 przy KMP w Piotrkowie Trybunalskim

powrót na stronę koła

Z muchówką na łowisko

Witam kolegów wędkarzy dawno nic nie pisałem wiadomo zima wstrzymanie sezonu, ale od dłuższego czasu mamy wiosnę co za tym idzie i ja wyemigrowałem nad wodę byłem i dziś to jest 22.05 ale nie jak zwykle ze spławików-ką tylko z muchówką i muszę powiedzieć że jak na początkującego muszkarza to jestem …

Witam Chciałbym się podzielić z Wami kolejną percią moich przygód, mianowicie chodzi o przygody na rzece Pilicy tym razem wybrałem się na odcinek położony trochę dalej od zalewu sulejowskiego oczywiście w górę rzeki w przybliżeniu mogę powiedzieć że chodzi o gminę Aleksandrów w woj. łódzkim.Nie pi…

Witam, dawno nic wam nie napisałem bo w sumie nie było o czym nie znaczy to, że nie jeżdżę na ryby. Wręcz przeciwnie, w moim rejestrze wpisy widnieją co dwa dni, ale przecież nie będę pisał co dwa dni o złowieniu 3 czy 4kg płoci, leszczy, ale w końcu jest o czym napisać.To jest dzisiaj 31.07.2012 w…

Witam dawno nic nie pisałem bo w sumnie nie było o czym przecież nie będę pisał co dwa dnie że byłem na rybach i złapałem to czy tamto ale ostatnio na ,,wędkuję'' znalazłem blog o spławikach bacikowych zakładanych do odległościówki, jeden z kolegów rozpisał się o przerabianiu zwykłych spławików na w…

Niedawno na forum poruszyłem temat dotyczący kołowrotka JAXON VICTUS MATCH 300 http://forum.wedkuje.pl/f,kolowrotek-victus-eleganckie-opinie,423231,0.htmlniestety nie było za dużego odzewu i po dłuższych rozmyślaniach postanowiłem że kupie go, od razu po zakupie udałem się na ryby szkoda że nic nie …

Tego właśnie dnia wybrałem się nad zalew sulejowski około godziny 12:00 w południe rozpocząłem przygotowania wędki kołowrotki skrzynki z akcesoriami jeszcze tylko skok do pobliskiego sklepu wędkarskiego po przynętę i mogłem śmiało powiedzieć że jestem gotowy, szybka podróż i jestem.Dokładnie dojecha…

Wczoraj 3.03.2012 wybrałem się na pierwszy wypad na ryby w tym roku przyznam się że bez zbędnych przygotowań wędka robaki siatka mały plecak z przyborami. Przyznam się szczerze że nawet żyłek jeszcze nie po przewijałem zrobię to za tydzień. Ale wracając do tematu, zajechałem na miejsce i się głęboko…

15.09.2011 Jest to kolejna ciekawa wyprawa w moim kalendarzu wędkarskim trochę na wariackich papierach bez wcześniejszego przygotowania po prostu wstałem i stwierdziłem że pojadę na ryby, tylko jak zwykle pojawił się dylemat gdzie. Po chwili zastanowienia wymyśliłem ,,Zalew Sulejowski" z jednej stro…

Pod koniec maja tego roku wybraliśmy się z Tatą na Cieszankę, przygotowań było co nie miara dzień przed wyjazdem zakup robaków zanęt haczyków po zakupie przygotowania wiązanie przyponów robienie zanęt po pewnym czasie udało się sprzęt spakowany do samochodu pobudka zaplanowana na 4:30.Rano 4:30 budz…

Ciepły słoneczny dzień wolne od pracy co robić ,jechać na ryby tylko gdzie przecież jest niedziela gdzie ja znajdę wolne stanowisko ale nic ryzyk fizyk, biorę moją ulubioną maczóweczkę Mikado Carbon Squer trzy częściową, spławik wagller expert 2gr i jadę blisko nigdzie daleko na zbiornik Bugaj w Pi…

Dzisiaj to jest 11.09.2011 pojechałem na zalew cieszanowicki zupełnie rekreacyjnie na ploteczkę dla zabicia czasu muszę przyznać że brały jak oszalałe aż tu nagle BACH spławika niema tnę czuję opór zaczynam wybierać żyłkę coś walczy ostro ale nie poddaje się już jest przy brzegu ,,myślę już jesteś…