Wiadomości: Koło PZW nr 26 Sędziszów Młp. Miejsko-Gminne

powrót na stronę koła

Robinson dla początkujących.

Witam brać wędkarską. Jestem wędkarzem, który preferuje wędkarstwo karpiowe z różnym skutkiem. Nad woda bywa różnie, raz jest lepiej raz gorzej. Uzależnione jest to od wielu czynników: pogody, łowiska, miejscówki na jakiej łowimy, przynęty, umiejętności czysto wędkarskich, a także od sprzętu …

Od jakiegoś czasu próbuje różnych metod dobrania się do większych karpi i w końcu mi się udało. Na początek musiałem wytypować łowisko gdzie występuje populacja dużych karpi. Padło na zalew w Janowie Lubelskim. Jest to zbiornik o średniej głębokości 1,5 metra i kilkoma głębszymi miejscami. Po zba…

Piękny karaśZacznę tak….. dnia 27.04.2010r postanowiłem się wybrać z kolegą nad staw powędkować .O godzinie 15:30 pojechałem po kolegę, wyjechaliśmy około godziny 15:40.Na miejscu byliśmy o godzinie 16:00.Szybko rozpakowaliśmy sprzęt, kolega był nastawiony na małe ryby ,a ja jak zwykle na wię…

Był piękny marcowy poranek słońce świeciło bardzo mocno ,i to właśnie to zmotywowało mnie na wyjazd na ryby. Zapakowałem sprzęt niemiałem czasu zrobić zanęty ,więc po drodze na rybki kupiłem ją w sklepie ,o ile dobrze pamiętam była to zanęta (Lin-Karaś).Była godzina 8:30 gdy dojechałem nad staw .R…

Moją pierwszą przygodę z wędkarstwem zacząłem w wieku 10 lat. Zaczęło się to tak... Przeprowadzaliśmy się z miasta na wieś. Ja nie chciałem się przeprowadzać, Lecz dziadek wziął mnie na kolana i zaczął mi opowiadać, że tam gdzie się przeprowadzam jest piękny staw z mnóstwem ryb .Kilka dni po przepro…