Dzień dobry, poruszył Pan kilka ważnych wątków więc może po kolei: 1. Tzw. assistance techniczny, który w tym produkcie nazywamy Home Assistance, rzeczywiście można znaleźć w ofercie mieszkaniowej. Problem jaki my widzimy jest taki, że często nasze mieszkania są nieubezpieczone stąd decyzja o włączeniu tych usług do zakresu. Staramy się patrzeć na program ubezpieczenia dla wędkarzy kompleksowo więc oprócz Home Assistance można w tym wariancie korzystać z Medical Assistance - ta usługa dotyczy pozostających w domu członków rodziny. W moim przypadku kiedy wyjeżdżałem na ryby właśnie wtedy moi chłopcy albo skręcali kostki, albo łamali ręce itd. Więc wydaje się, że taki Medical Assistance w nagłych przypadkach bardzo pomaga w organizacji pomocy. Zachęcam do przeczytania szczegółów ( str. 20 Warunków Umowy dostępnych na naszej stronie) gdzie podane są wszystkie szczegóły. 2. Ubezpieczenie sprzętu wędkarskiego jest elementem ubezpieczenia turystycznego. Sprzęt ubezpieczony jest od kradzieży, ale Towarzystwo zastrzega sobie okoliczności w jakich bierze odpowiedzielaność. A więc jeśli sprzęt zostanie skradziony z zamkniętego samochodu, miejsca w którym mieszkamy to oczywiście ubezpieczenie działa, natomiast gdy zaśniemy na łowisku albo pozostawimy sprzęt w łódce na noc to nie. Szczegółowy zakres opisany jest w Warunkach Umowy dostępnych na naszej stronie 27-28 3. Dostępne warianty powstały w głównej mierze z myślą o wędkarzach wyjeżdżających za granicę. Ich zakres staraliśmy się dobrać tak, aby każdy mógł wybrać to co jest dla niego ważne. A więc obok tradycyjnego zakresu można także wybrać wariant z ubezpieczeniem wkładu własnego w wynajętej łodzi i korzystać z wspomnainych wyżej usług Assistance. [2017-05-23 10:37]