pikemeister | |
---|---|
zróbcie coś , żeby się ładował ten film (2016-02-04 17:26) | |
luxxxis | |
Zróbcie coś aby się nie ładował...Bzdura bzdurę pogania,pseudoporadnik dla potokowych nowicjuszy,rady zawarte w nim są idiotyczne wręcz.... -żyłka,ci dwaj panowie proponują stosowanie żyłek w przedziale 0,16-0,18...dramat i przejaw głupoty,silnie zakrzaczone rzeczki plus jeden z najwaleczniejszych gatunków ryb.To barbarzyństwo wobec ryb,zwykły 45 pędzel z 0,18 zrobi,traciłem już potokowce co w świecy rwały 0,25 Bayrona o liniowej ok 6kg. -cw kija....ok 4g...chryste...wobler sieka,gebskiego,gabkora wygnie go w nurcie po sam dolnik,potok rzędu 3kg na takim blanku porwie zestaw -najskuteczniejsze są woblery w kolorze małego pstraga,bo wywołują terytorializm...teoria z piekła rodem,gruby kaban odgania 5cm mikruska...bo uważa go za konkurenta. Potokowcami zajmuję się blisko ćwierćwiecze i powiem jedno-ci dwaj to zwykli pozerzy,fajne zarośnięte gęby z dość dobrą bajerką co się sprzeda bądż zostanie dodana w promocji do kupna 4 kartonów mleka w biedronce.... Pojęcia bladego nie mają o tej rybie,o technikach,o sprzęcie...o niczym w zasadzie.Max ich mozliwości to siec drobiazg na jakimś ciurku z dużą obsadą 35-taków,w takich warunkach nawet Steve Wonder da radę. Odradzam wszystkim branie sobie do serca zawartych w tym filmiku porad,tak będzie lepiej dla was i dla ryb bo nie ma nic gorszego niż śmierć głodowa a taka niechybnie czeka każdego kabana co strzeli na 0,16 pajęczynce. (2016-02-04 18:35) | |
luxxxis | |
Dla jasności,walę pałę bo mniej nie idzie. (2016-02-04 18:37) | |
Jakub Woś | |
Widzisz luxxxis to jest piękny przykład tego o czym pisałem w ostatnim wpisie. Ty piszesz pozerzy, fajnie zarośnięte gęby z dość dobą bajerką. Dodaj do tego czapeczki kamizeleczki i to się sprzeda. Nie kręcili tego filmu dla pstrągarzy z 30letnim doświadczeniem bo i po co, takich niewielu. Nakręcili to dla dziesiątek tysięcy ludzi którzy na pstrągowaniu się nie znają lub jeszcze nie zaczęli. Jak ktoś się nie zna to odbierze ten film bardzo profesjonalnie. Dlaczego ano właśnie ze względu na pierwsze wrażenie na które zwróciłeś uwagę. (2016-02-04 21:53) | |
LeoAmator | |
Luxxxis o ile wiem to Radek w zeszłym roku zgłosił parę rekordów do którejś z gazet wędkarskich, także jeżeli chodzi o pewne gatunki (niekoniecznie pstrągi ) to jakieś pojęcie o łowieniu na pewno ma. Ja też na pstrągi mam żyłeczkę 0,18 i jest ok , łowię na podobnych ciurkach. (2016-02-04 22:56) | |
kedzio | |
Byle kubraczki mieli markowe. Luxxxis - czepiasz się! Popatrz jakie fajne chłopaki! "Jak cię widzą, tak cię piszą." Nie chodzi o treść... kolorowo ma być! Elegancko ma być! :)) (2016-02-05 07:46) | |
Jakub Woś | |
kedzio czytaj ze zrozumieniem cyt; "jak ktoś się nie zna to odbierze ten film bardzo profesjonalnie." (2016-02-05 08:06) | |
aldente | |
Ja p...ludzie czego wy się znowu czepiacie? Czy ktoś z was wogóle łowił ubrany w profesjonalną garderobę i ma porównanie komfortu i wygody , ...a po części konieczności???? Prawdopodobnie sam nie mógłbym wstawić podobnego filmu, bo by mnie zajechali podobnymi debilnymi wypowiedziami o efekciarstwie, gadżetowaniu i byciu podatnym na firmowe naklejki. Ja robię to z pełną świadomością, nie po to, by wyglądać, ale po to, bo pewne rzeczy są koniecznością! Nie chodzi mi tu o przekazanie treści pstrągowania...czym, na co i czy stiwi wonder da radę. Chodzi mi o konieczność ubioru, który dla mojej specyfiki łowienia zagwarantuje mi komfort, wygodę, a jednocześnie bezpieczeństwo i zdrowiei i o...krytykę ubioru uzasadnioną głupotą. Może nie ma o ubiorze mowy w sposób bezpośredni, bo autorzy filmu nie to chcieli przekazać odbiorcy. Czy ten przekaz im się udał- to zupełnie inna para kaloszy- wpis luxxisa. Co poniektórzy natomiast zaczynają jazdę po ubiorach tych panów i...dają tym samym dowód własnej głupoty i braku znajomości tematu. (2016-02-05 08:28) | |
kedzio | |
Jakub ja mam dość tego twojego pierdzielenia o czytaniu ze zrozumieniem. Sam się sobie przyjrzyj. Zmieniły ci się priorytety, zmieniły ci się poglądy. Zacząłeś zbliżać się do typu maklera. Ja mam gdzieś jak ktoś taki film odbierze. Normalnie mi to wisi. Tylko zauważ, że znów pojawił się motyw ubranek. Powierzchowność, blichtr, gadżeciarstwo, moda, wzorce.... A ja to mam gdzieś i nawet bym nie zwrócił uwagi na to, czy są ogoleni, czy mają kubraczki odpowiednie... To ty się bardziej w lustro popatrz, a nie zarzucaj mi na okrągło, że czytam bez zrozumienia. Może ludzie cie nie rozumieją, bo piszesz nic nie znaczące, mało wyraziste, zawieszone pomiędzy czernią a bielą teksty? Może nie potrafisz przekazywać precyzyjnie swych myśli? Jak uważasz, czy moje teksty kiedyś, na blogu były złe? Czy mógłbym tak pisać gdybym nie rozumiał znaczenia zdań, wyrazów, treści? To ty się zastanów nad sobą, boś przestał być tym Kubą który po szyję w g* brodził w Wiśle z byle jakim kijaszkiem w łapce. Teraz jesteś wielki pan! Masz ważna robotę! ankiety przeprowadzasz! Może do OBOP się przyjmij? Ludzie w doskonałej większości ( wędkarze) mają wyjebane na ubranka! Ciebie to strasznie martwi! Bo w robocie okazało się, że jesteś jedynym wędkarzem w firmie i ludzie o tym hobby nie maja pojęcia. Niestety stało się, pochwaliłeś się i poszło..... Pewnie kolesie z KORPORACJI maja ciekawsze hobby i teraz ci głupio.Nie wiem. Zaczyna mnie to drażnić. Oprócz maklerów, prezesów, i modeli, są na świecie rolnicy, górnicy, tokarze, hutnicy, emeryci i różna inna rasa, której wisi cwaniaczek w Dżipie za 2 melony, w garniaku od Diora i wypachniony siedząc na koniu tyłem. Zwykli ludzie, zwykłe poglądy, zwykłe oczekiwania, zwykłe życie. Wyścigi szczurów nie są dla zwykłych ludzi, tylko dla wybrańców. PDK (2016-02-05 09:07) | |
mulak1 | |
Pogadanka i samouczek dla przedszkolaków .Panowie stać was na coś lepszego . (2016-02-05 09:09) | |
Jakub Woś | |
Kedzio robienie mi psychoanalizy w komentarzu pod filmem o pstrągach jest trochę nie w temacie. Film fajny, oceniam na 5 (2016-02-05 10:00) | |
kedzio | |
ZROBIŁBYM U CIEBIE, ALE ZARAZ USUNIESZ. USUNĄŁEŚ NAWET TO, ŻE SIĘ ROZMARZYŁEM JAK JEDEN Z KOLEGÓW, KTÓRYCH WYPOWIEDZI JAKOŚ NIE USUWASZ. WIĘC PISZĘ TAM, GDZIE MOGĘ. TY TEŻ TU SOBIE PO MNIE PRÓBOWAŁEŚ POJECHAĆ. Jak mówiłem, popatrz najpierw w lustro. (2016-02-05 10:09) | |
u?ytkownik139006 | |
Nie znam się na łowieniu pstrągów i dla mnie ten film wcale nie wygląda profesjonalnie, jak ktoś trochę myśli a nie tylko łyka papkę medialną, doskonale wie, że " audycja zawiera lokowanie produktu" a porady wędkarskie schodzą na dalszy plan. (2016-02-05 10:18) | |
zbynio 33 | |
Mnie tam interesuj bardzie treść i po to tu wszedłem. Zaś Kuba Woś znowu zaczął od ubioru... Nie znam się na pstrągach, ale łowię na spina i argumenty Luxxxisa do mnie trafiają. Dam ** , bo się starali i ładnie wyglądali :))))) (2016-02-05 10:28) | |
u?ytkownik139006 | |
Kuba Woś szuka wszędzie potwierdzenia swoich teorii co już zalatuje lekką paranoją. Powtórzę, dla mnie takie filmy to reklama firmy z wielkim "D" i nic więcej, a według teorii Jakuba powinienem jako nieświadomy odbiorca odebrać panów jako wybitnych specjalistów i wierzyć w ich porady. (2016-02-05 10:44) | |
Jakub Woś | |
Nie ja tu wyskoczyłem z teorią. Przeczytajcie uważnie komentarz luxxxisa "ci dwaj to zwykli pozerzy,fajne zarośnięte gęby z dość dobrą bajerką co się sprzeda" (2016-02-05 10:46) | |
kedzio | |
A ty dopisałeś, że jak się doda fikuśne ciuszki, to się wszystko sprzeda. Czyli masz problem... to pewnie taka nerwica natręctw. Wszędzie szukasz ładnych ciuszków - jakiś fetysz? :) Pod twoim artykułem "Jak cie widzą, tak cie piszą" nie mogę komentować bo usuwasz moje komentarze. Tak więc jak widzę reakcje ludzi pod twoim artykułem, to stare japońskie przysłowie ma sens! Powtórzę je tu, bo je też usunąłeś. - Jeśli jeden człowiek powie ci, żeś głupi, nie przejmuj się, bo może się mylić. Jeśli pięć osób powie ci, żeś głupi, też nie musisz się jeszcze martwić. Jeśli dziesięć osób powie ci, żeś głupi, masz problem. (2016-02-05 11:01) | |
zbynio 33 | |
"jak ktoś się nie zna to odbierze ten film bardzo profesjonalnie." "Film fajny, oceniam na 5" O czym to świadczy? :))) Chyba troszkę się pogubiłem, ale spoko ja też jestem tylko człowiekiem i też czasami błądzę;). (2016-02-05 11:35) | |
zbynio 33 | |
Pogubiłeś miało być, a nie pogubiłem;) (2016-02-05 11:37) | |
halski021 | |
Nie jestem specem od pstrągów , ale dawniej lubiłem od czasu do czasu pochodzić nad rzeką za pstrągami . Łowiłem na żyłki podobnej grubości , co autorzy filmiku , żaden nie odpłynął z urwaną przynętą . Fakt , że nie były to olbrzymy , ale takie łowią wg mnie tylko spece pstrągowi . Wg mnie , filmik bardzo dobrze pokazuje nowicjuszom , jak łowić pstrąga . Czas na konkretne kabany przychodzi z doświadczeniem , a nie po przeczytaniu artykułu lub oglądnięciu filmików . (2016-02-05 11:52) | |
Jakub Woś | |
Zbynio 33 nie pogubiłem się. Jak ktoś się nie zna to odbierze profesjonalnie co nie znaczy że jak ktoś się zna tak samo tego nie odbierze. Widzisz znów oceniany jestem na podstawie domysłów a nie tego co napisane. Jak ktoś się zna i zobaczy film to może się z tym zgodzić lub nie zgodzić. Zależnie od tego co myśli na temat wypowiedzianych słow. Jak ktoś się nie zna, nie może się odnieść do tego co powiedzieli i oceni na podstawie wzroku. A wygląda to ok. (2016-02-05 11:57) | |
zbynio 33 | |
Jakub Woś dobra już nie męczę. Tylko zadam Ci pytanie, co jest ważniejsze? Czy to co widać na pierwszy rzut oka? Czy to co głębiej, treść, przesłanie? Czy popierasz ocenianie czegoś po opakowaniu? Tylko tyle i aż tyle. Napisz wyraźnie, że nie! Kończę temat bo nie warto o głupoty kotów drzeć, a wierzę w to żeś dobry chłop. Dyskusja była przednia. Miło było :). (2016-02-05 12:07) | |
kedzio | |
Ja też wierzyłem. Dopóki moderem nie został. Teraz nie różni się od innych cwaniaków co tu moderowali, moderują. Jest stronniczy, kolesiostwo popiera, usuwa jednych co mu nie pasują, a inni mogą wszystko, założył se VIP-konto żeby kontrolę mieć nawet nad komentowaniem jego własnym wpisów na blogu. Tak robią ci, co nie potrafią inaczej swego zdania przeforsować. Pewnie w firmie robi to samo, "coby jak to u nas godają, objechać". Pozer jak nic. Opalony Adonis w ciemnych okularkach, elegncik co krytyki nie zniesie. Zaraz się pewnie pojawi jego obrońca z urzędu, tylko na jego konto się zaloguje. Tyle lat mnie w jajo robił! (2016-02-05 12:19) | |
Jakub Woś | |
zbynio33 ważniejsze jest to co głębiej, treść przesłanie. Zawsze tak uważałem i nigdy nie twierdziłem inaczej. Jednakże nie zawsze jesteśmy w stanie ocenić to co głębiej. Mamy na to za mało czasu lub danych. Przykładowo ktoś kto nie zna się na pstrągowaniu prawdopodobnie odbierze ten film jako film profesjonalistów i specjalistów. Nie jest w stanie bez doświadczenia ocenić czy panowie mają rację. Ocenia więc wizualnie. Nie twierdzę że to dobry sposób niestety innego wyjścia niż ocenianie na podstawie pierwszego wrażenia a więc wyglądu nie ma. (2016-02-05 12:30) | |
kedzio | |
Dokładnie! Masz racje Jakubie! Człowiek jest tak genetycznie zaprojektowany, by oceniać po łachach. (no jak widać nie każdy) Oby tych "niekażdych" było jak najwięcej. Po to człowiek ma rozum, żeby mógł panować nad instynktami. (2016-02-05 12:36) | |
luxxxis | |
Jakub Woś-nie wiem o jaki wpis ci chodzi,ten o lumpach? zakładam że tak.Oceniam typów po tym co mówią,jak mówią,co sobą reprezentują.Całość dla lepszego efektu opatulona w fajne ciuszki ale sens,środek,istota -mizerna pod katem wypowiedzi na temat potokowców.Ktoś tam zasugerował że film dedykowany jest dla nowicjuszy-ekstra,nowicjusz może walić babole,może okaleczać ryby,może brnąć w nie tę drogę.Ja zasugerowałbym młodym adeptom pogrubianie zestawów ze względu na teren extreme,ale co tam...niech idą i obwieszają krzaki woblerami,a jak walnie kaban to h...j z nim,niech zdycha ze spiętą mordą bo cytuję:potokowce są niewielkie... Ktoś inny mówi że sam łowi potoki na nitki 0,18 i jest git,fajnie...tylko że jego łowisko darzy raczej drobiazgiem do 40 a takie smyki wyjadą na ciurku na pajęczynce,warunkiem jest prostka i strzał w nurcie.Sieknie se młodzian takiego filmika,weżmie spina,spinka raczej do 4g,polezie na wierzycę,brdę,gwdę,parsętę..itd...zaliczy przypadkiem bicie normalnego potoka i siemasz witek...Widziałbym na jego poczatku adnotację-dla nowicjuszy łowiących na ciurach co są niezakrzaczone i gdzie nie występuje ryzyko tytanowego jebnięcia prawdziwej ryby.Dlatego twierdzę że są pozerami,ze względu na słabą wiedzę i doświadczenie w tej materii,ale że mją fajne ciuszki,paszczu i bajerkę rodem z baru mlecznego to jadą po bandzie tworząc takie pierdoły. Ktoś inny ,wyżej podniósł fakt że mister radzio coś gdzieś tam zgłosił,zaje...ście,ile było tam potokowców? proszę o odpowiedz.Ja osobiście nie łowię białorybu,boleni,brzan,z rzadka sandały...całym moim wędkarskim życiem sa potokowce i szczupaki,kocham te dwa gatunki,służę wiedzą z zakresu tych dwóch gatunków,nie plotę bzdur o rybach o których mam blade pojęcie-tak jak ci dwaj. (2016-02-05 17:22) | |
marek-debicki | |
Wędkować z prądem i pod prąd, dodał bym jeszcze , że w poprzek i na dodatek na "tajemniczej wodzie". Ważne, aby wędkować technicznie, przyjemnie i kreatywnie, czyli jak? Przynajmniej, czy bynajmniej? Bez oceny. (2016-02-05 17:23) | |
luxxxis | |
Cytuję- [Aktywny II (183 punktów)] 0 Byle kubraczki mieli markowe. Luxxxis - czepiasz się! Popatrz jakie fajne chłopaki! "Jak cię widzą, tak cię piszą." Nie chodzi o treść... kolorowo ma być! Elegancko ma być! :)) -koniec cytatu. No ja czaję bazę...olałbym ten epicki wytwór ale niechcący do rewi mody wplątali zdanie -zimowe pstragi-jak łowić, i to mnie wk...ło,pokaz mody niech będzie pokazem a nie wymemlanymi bzdurami na potrzeby opierdzielenia serii kurtek.Chłopaki są Git,tyle że bzdury klepią i do tego się odnoszę. Reasumując-szmatki super,oboje niczym Ken-ten od barbie,ale wiedzy na temat potokowania to w nich tyle ile w psim h...ju smalcu.Najgorsze jest to że wzbudzają sympatię i niechcący ktoś się może wzorować na takim stylu wędkarstwa ,jakiś młodzian może stwierdzić że są git i śmignie w tą drogę.Wyganowski,Choynowski w grobach się przewracają. (2016-02-05 20:00) | |
w6i6e6 | |
Skoro można po drugiej w życiu wizycie na lodzie (patrz poprzedni film Wkra Fishing) dawać instruktaż łowienia z tafli to można i uczyć pstrąga łowić. Mam takie wrażenie,że w tym filmie człowiek , która ma więcej sensownego do powiedzenia odzywa się mniej. Parcie na szkło i wzrost sprzedaży Daiwy z czegoś przecież trzeba żyć 😁 (2016-02-05 20:52) | |
u?ytkownik97760 | |
Chwila nieuwagi i mi się dyskusja pod inny tekst przeniosła. Chłopaki informujcie jak cyrk w inne miejsce jedzie:):) No więc zrobiłem turne po komentarzach i mam streszczenie gotowe. Film niby o pstrągach ale ma ukryte dno. Chodzi o sprzedaż, jeszcze nie wiadomo co ale na pewno sprzedają. Może czapki? Kto wie. Luxxxis mnie nie zawiódł, po hicie z bełtem poszedł dalej i "wali pałę", Po łapkach przy komentarzach widzę, że inni pozazdrościli i zaczęli walić pałę Kubie bo ten ma najwięcej minusów:), Ale nie przeszkadza mi to bo jestem tolerancyjny. Kedzio nadal nie rozumie co czyta ale przynajmniej dyskutuje z ludźmi. Masturbit to mój ulubieniec i fajnie, że jest choć pisze bez sensu. Dębicki proponuje wędkować prądem, niby nie etyczne ale skuteczne:). PS panowie jedziemy z koksem :):) (2016-02-05 21:49) | |
u?ytkownik139006 | |
Thunder ty masz ze mną jakiś problem? Wiesz.....wolę kobiety. (2016-02-05 21:52) | |
u?ytkownik97760 | |
nie mam, nie bierz do siebie tego co piszę:) ja tak dla rozluźnienia atmosfery:) (2016-02-05 22:00) | |
u?ytkownik97760 | |
zapomniałbym o najważniejszym:) kedzia denerwują przystojni Panowie i dobrze ubrani bo sam jest brzydki. Do awatara dał zdjęcie na którym wyszedł najkorzystniej:) (2016-02-05 22:08) | |
zurawinowy | |
Film bardzo ciekawy, jak nazywa się wędka której uzywał Radosław? zna ktoś? (2016-02-05 22:20) | |
rysiek38 | |
Filmu otworzyć mi się nie udalo ale za to komentarze poczytalem z ciekawością - mnie twż czasem poniesie ale błagam ,wrzućcie luz i bez turba- lepiej w naszej rodzinie trzymać się w kupie niż prać sie ciągle o miejsce na d...e P.S. Dzięki za wenę do mojego nowego powiedzonka :-) (2016-02-05 22:50) | |
u?ytkownik139006 | |
Nikt się nie pierze, wszyscy luźni jak guma w gaciach ;-) (2016-02-05 22:56) | |
u?ytkownik97760 | |
spada mi poczytność:/ aby 5 "-" (2016-02-06 00:07) | |
LeoAmator | |
Panowie jak ja bym był przedstawicielem Daiwy -Cormoran to też bym latał w takich eleganckich ciuszkach. Na pewno są wygodne i funkcjonalne. Aż miło się czyta jak koty drzecie i wywalacie każdy swoją rację, a rację każdy swoją ma bo tak jest człowiek skonstruowany ;-) (2016-02-06 00:46) | |
u?ytkownik200033 | |
Gówno wygodne są,mam kurtkę Daiwy sofsheel za 380 zł. (oczywiście jak większość z Daiwy czyli ,,Made in Taiwan'').Większość myśli,że jak Daiwa to już nie wiadomo co,tak wcale nie jest,mam Exista i Luviasa i co z tego?Nic z tego,ja nie poczułem tego czegoś co niby czują Ci,którzy używają TOP sprzętu a posiadam Stelle z 2014,mianowicie 4000 XG i 3000 HG i nie jeżdżę w krawacie i żabocie na ryby jak to wymaga dziwny a zarazem zmanierowany Jakub zdominowany przez Robinsona.PS.Jakubie a wiesz,że filcaki są droższe jak ubiór robinsona? (2016-02-06 01:57) | |
luxxxis | |
Cyt.-. Luxxxis mnie nie zawiódł, po hicie z bełtem poszedł dalej i "wali pałę"-the end Thund,na mnie zawsze możesz liczyć:) Nie rozumiem tylko tego dokąd skręcił ten "wątek"-zaś mamy rewię mody i wyciaganie metek z gaci.Dla mnie ci dwaj brodacze mogliby w sukienkach nawet występować byleby z sensem gadali... Jeden W6I6E6 słusznie dodał że mamy poprostu doczynienia z fenomenami,einstainami wędkarstwa,raz na lodzie i projektować lodołamacze mogą,po dwóch potoczkach dostaną kropek,radziowi wygnie się kufa i jesienią będą gniazdo tarłowe wić gdzieś w rzece-CUD. (2016-02-06 07:20) | |
w6i6e6 | |
To że wędkarz nad wodą jest ubrany w fajne wędkarskie ciuchy. Jestem ZA i podpisuje się pod tym obiema rękami. Śmieszy mnie trochę brak merytoryki i powtarzanie frazesów, które można przeczytać w prasie wędkarskiej. Jak się nie ma doświadczenia to lepiej już siedzieć cicho niż opowiadać o kreatywnym prowadzeniu z prądem i pod prąd... Ktoś pytał o kij , który prezentuje Radek i który to tak naprawdę gra tu pierwszoplanową rolę 😁 oczywiście jest to Daiwa bodajże Tournament Black, ale mogę się mylić. (2016-02-06 09:24) | |
grisza-78 | |
To jest film wycięty z 5-10-15 ? Tu nie widać żadnego doświadczenia w łowieniu pstrągów ! Z kijem 4 gr można z powodzeniem łowić.... kiełbie. Żyłka pokroju 0,16 - 0,18 mm ? Na pstrągi ? MINIMUM 0,20 panowie. Niech nikt nie słucha "porad" z tego filmu, bo uzbrojony w proponowany sprzęt, może już na pierwszym pstrągowym wypadzie stracić lub okaleczyć pięknego pstrąga. Nie oceniam, bo nie ma czego. (2016-02-06 09:41) | |
TheBill | |
Filmik pierwsza klasa. Panowie zwracają uwagę że chodzi o łowienie na malutkich ciurkach a tam nie ma wielkich kabanów. Leiwa zimowa ryba nie porwie tak łatwo żyłki 0,18.***** (2016-02-06 09:49) | |
kedzio | |
Jak już wyżej napisałem cytuję: "Zaraz się pewnie pojawi jego obrońca z urzędu, tylko na jego konto się zaloguje. Tyle lat mnie w jajo robił!" - no i się pojawił. Witaj Thund. Wiedziałem, że zostaniesz ożywiony przez zalogowanie ( przelogowanie). Duzo mi zajęło czasu żeby się połapać hu iz hu. Niedługo pojawi się drugi obrońca. Ale ten, to się pojawia w ostateczności. Ale spoko, zaczekam. :) (2016-02-06 13:15) | |
u?ytkownik97760 | |
Ha ha ha! Kedzio się naćpał czegoś albo walnął w dyńkę. Te! Sherlock'u już żeś zapomniał jak ze swoją bandą ogarów mnie ścigałeś po Trójmieście? Żeś już nawet wyczaił, w którym sklepie sprzedaję sprzęt:). Weź szybciutko lekarstwa! (2016-02-06 13:53) | |
kedzio | |
Spoko - luzik Thund. Damy radę. Przejdziemy przez to razem. :) Ale żeś się świetnie kamuflował. No musiało wiele wody w Wiśle upłynąć, zanim się tu znalazł ktoś, kto mi oczy otworzył. Ale rób swoje, nie przejmuj się. :) (2016-02-06 14:07) | |
u?ytkownik97760 | |
7 "-" poczytność rośnie:) (2016-02-06 14:18) | |
luxxxis | |
Bill-leiwa zimowa ryba? a cóż to leiwa? zakładam że leniwa...Leiwe to może są leszczyki,płoteczki,karaski ale napewno nie pstrąg potokowy,styczniowe walą świecę za świecą,młynek w młynek przechodzi a bicie w wabia jest jak potrącenie przez WSK-ę dolnika.I fakt,są leiwsze czasami niż letnie kropy,ale nawet te leiwsze pędzel zrobią ze sprzętu proponowanego przez miszczów.A jeśli chodzi o maleńkie ciurki-łowię na takim co ma metr,czasem dwa i do kostek wody,czasem okrakiem nad nim staniesz....parę dni temu dwa bicia prawie mnie pozbawiły GS-a,a w zeszłym roku miałem złą passę prostowania haków przez tamtejsze parowozy,jebut,kij w pałąk i hak na paprochu rozgięty...takie słabowite są,dobrze że na 22 łowię bo napewno haków by mi nie poprostowały-rwałby je nagminnie (2016-02-06 16:26) | |
marek-debicki | |
Panowie! Prąd jest zawsze prądem. Ważne aby do gniazdek gwoździ nie wkładać. Nieprawdaż! (2016-02-06 18:13) | |
Mati23 | |
luxxxis czytając Twoje komentarze mam wrażenie, że mi czytasz w myślach:D Dokładnie te same odczucia miałem po obejrzeniu tego filmiku...Nie jestem jeszcze zbyt doświadczony w tym temacie,ale inne drapieżniki łowię już od dawna i naprawdę na tak lekkie zestawy brak mi słów...Czy to pstrąg,szczupak,leszcz czy ukleja, każda ryba walczy o życie wszelkimi siłami i środkami, a wybierając się na łowisko wędkarz ma za zadanie to przewidzieć i odpowiednio zareagować,a nie segregować ryby pod względem charakteru(waleczności)itd i zakładać,że ta i ta to nie są waleczne...No przecież to jest śmieszne:D I dobra- walnie jakiś wielki, zerwie wszystko w diabły i co dalej? "No tak...szkoda woblera, bo był szpanerski z Daiwy,ale dobrze, że mi się kubraczek firmowy nie zapaprał i że mi wędka w brodę nie odbiła, bo cały wizerunek znachora na Rybomanii by ch... strzelił":D Nie mam nic do tych dwóch lalusiowatych delikwentów, ale litości :D Pozdrawiam kumatych i nie dajmy się zwariować czy wyprowadzić z równowagi- lepiej się pośmiać, a przed pustotą się bronić. (2016-02-06 19:05) | |
Mati23 | |
I jeszcze napisali, że ten wypasiony film jest jedynie wstępem do kolejnych odcinków:D:D Przygrywka przed marszem, albo cisza przed burzą:D Drżyjcie nakrapiane potwory, albowiem nadchodzi wasz koniec!:D (2016-02-06 19:41) | |
Zielan | |
Dwa światy :) Tu wylewane fekalia a na YouTube leje się lukier :) (2016-02-06 20:15) | |
u?ytkownik139006 | |
Dzisiaj widziałem specjalistę z ultra lightem na trociowej rzece z mnóstwem zaczepów. (2016-02-06 20:22) | |
rysiek38 | |
marku ,jako dziecko wsadziłem do gniazdka ot tak sobie pogniecioną lamete z choinki od tej pory wiem trzy rzeczy czyli że ludzie potrafią latać,aluminium przewodzi prąd i wiem czemu jestem tak pierd.....ty :-) (2016-02-06 20:23) | |
w6i6e6 | |
Łukasz - większość ludzi nie ma własnego zdania i w ogóle mnie to nie dziwi. Na wedkuje znów nacisk idzie w złym kierunku Ci którym wszystko przeszkadza czepiają się ciuchów a tylko parę osób zauważa strasznie miałki i pełen frazesów przekaz. (2016-02-07 11:47) | |
kaban | |
Temat odzieży zdominował chyba trochę główny temat tego wpisu i połączonego z nim filmiku. Informacje co do sprzętu jak dla mnie zupełnie nie trafione i widać tu brak doświadczenia. To czy z prądem czy pod prąd to już zależy od charakteru samej rzeki bo czy ma do dwu metrów szerokości czy ponad trzydzieści robi sporą różnicę a nawet w tej maluczkiej może się trafić "pięćdziesiątka" a wiem o czym piszę. Nie oceniam bo nie ma czego. (2016-02-07 15:12) | |
Mati23 | |
w6i6e6 Twoje dyplomatyczne i kulturalne(kurtuazyjne wręcz!) określenie"przekazu", jaki niesie ów zacny film instruktażowy dla początkujących pstrągarzy(:D:D) zasługuje na sto łapek w górę, ale że mogę dać jedynie jedną, to daję i pozdrawiam:) Zgadzam się z Tobą w 200 procentach. (2016-02-07 15:19) | |
luxxxis | |
Rogeros-fakt,byłem,widziałem i nie rozumiem tego fenomenu,połowa polski krzyczy nk,druga połowa chce zabić gdy potoka fotografuje na piasku-bo się obetrze,a każdy laskę kładzie na stosowanie śmiesznych linek...chyba że są teraz rozpuszczalne woblery-wtedy kabanisko da radę. (2016-02-07 20:02) | |
kedzio | |
Luxisu - u mie jest ci taki ciur. Nacyna zwie sie on. Woda to normalnie haczyki rozpuszcza. Ino nie wim, czy ryby tam so. :) (2016-02-07 20:51) | |
luxxxis | |
Weż Kedzio kubeł,i wylej nim wodę z niego,potem wskocz na jakaś ryfka i śmignij po długości,spostrzerzenia zanotuj,i kubłem nazad woda wlij...proste? no pewnie...dasz radę..a jak nie to pisz do Ak,łon napewno ma jakiegoś plana czy patenta.:) (2016-02-07 21:04) | |
kedzio | |
Nuu. Ino że nie wim, czy mi przypadkiem kubła nie rozpuści! (2016-02-07 21:12) | |
stan-ż | |
To "zajebiście" z początku filmu, dziwne tajemnice dotyczące łowiska, nie do końca przełożyły się na treść merytoryczną materiału. Zwykły przerost formy nad treścią, masa sloganów i zwykła paplanina. Finezja mądrości w stylu "ja teraz łowię na żyłkę...." "pracujący blank....", woblery w malowaniu pstrąga.." Jednym słowem zajebiście. Jeżeli chodzi o gumki, to popieram w całej rozciągłości, że są bardzo przydatne! Natomiast z tym podchodzeniem od tyłu, to można by podyskutować. Bla, bla, bla,i Fuj, fuj. Łowimy jednak technicznie i przyjemnie. (2016-02-07 21:29) | |
barrakuda81 | |
Ale dymu ten filmik narobił:-) Merytoryczny czy nie cel osiągnięty - komentarzy jak pod projektem 500 +.Nie oceniam bo się nie znam - w życiu pstrągów nie łowiłem. (2016-02-07 21:56) | |
marek-debicki | |
Może i o to właśnie chodziło, aby coś w końcu na portalu drgnęło. Nie zawsze musi być na poważnie, a do 1 kwietnia już niedaleko. (2016-02-07 22:57) | |
zbynio5o | |
Tak se patrze na chłopaków i myśle......a jak by im gitary dać do rąk zamiast kijków ? ZZ Top ... co nie ? (2016-02-09 16:45) | |
luxxxis | |
Prezencję i podejście do widza chłopaki maja na 5 plus,gorzej z potokami...Naskoczyłem na nich z lekka na youtubach,dość szybko się pogubili bredząc coś o różnorodności łowisk,podejrzewam że we właściwym materiale wprowadzą korekty.Zdziwiło mnie przesłodzenie komentarzy pod tamtym filmem,nikt nie skrytykował zawartych w nim "porad",cukier lał się jak w ciastkarni.Ćwierćwiecze-tyle lat ganiam potokowce a po raz pierwszy spotkałem się z takimi zestawami...no cóż...człowiek uczy się całe życie jak widać a i tak umiera głupim:) (2016-02-09 20:11) | |
tabu-17 | |
Panowie nie wolno dotykać do ryby gola rękami. Ponieważ różnica temperatury robić rybę krzywdę. (2018-06-12 00:20) | |