Wędkarstwo karpiowe - strona 2

Nowy film na kanale AMURTV

Zapraszam na najnowszy film na kanale AMURTV tym razem z PACZKA OD WIDZA - Wędkuj z Funkiem #AMURTV #Wędkuj #Funkiem #WędkujzFunkiem #paczkawędkarska #wędkarskapaczka #paczkaodwidza #paczka #firm…

Kulki proteinowe o smaku truskawka&ryba.

Nasze kulki zrobimy na bazie aromatu truskawki kaszubskiej, który dodatkowo przełamiemy rybą, a konkretnie mączką rybną. Zaczniemy od wykonania części płynnej.CZĘŚĆ PŁYNNA10 jajek100 g sy… | 1

Gliwicka Rybomania 2020

Targi Rybomanii chyba na stałe wpisały się w wędkarski kalendarz i nic w tym dziwnego, ponieważ  mianują  się największymi w Europie. Nic dziwnego, że człowiek z niecierpliwością… | 11

Hodowlane karpie

Stawy hodowlane, komercyjne czy po prostu prywatne bo o nich będzie mowa, są bardzo popularnymi stawami dla każdego wędkarza, który chce poczuć przyjemność holowania dużej ryby. Owe stawy cz… | 6

Jak łowić karpie zimą - poradnik karpiowania zimą

Jak złowić karpia o zimowej porzeKarp-niby ryba intensywnie żerująca w miesiącach letnich,teoria mówi o tym,że ta ryba żeruje dopiero,gdy woda osiąga temperaturę 8 stopni.Ile w tym prawdy?za… | 9

Rakiety zanętowe - co warto wybrać.

Rakiety zanętowe, sporo osób pisze na różnych forach co, jak i z czym się "je". Postaram się przybliżyć kilka typów rakiet które niewątpliwie podbijają rynki od 2-3 lat, porównać ich efe… | 4

Zasiadka Karpiowa Samsieczno 28-30.06.2019

Zasiadka Karpiowa na Łowisku Karpiowe Samsieczno - 28-30.06.2019Całą relację z zasiadki możecie zobaczyć TUTAJ https://youtu.be/TnQwUyYbhcw | 1

Karpie w upalne dni.

Jak łowić karpie w upalne letnie dniW okresie wakacyjnym, gdy woda w wielu łowiskach osiąga maskymalne temperatury o wypracowanie ryby trzeba naprawdę się postarać. O brania trzeba się postara… | 1

Przynęta pizza-corn.

O walorach kukurydzy jako przynęty na wszelkiej maści białoryb dywagować nie ma co. To jedna z lepszych i bardzo skutecznych przynęt/zanęt. Pod względem cena/jakość chyba najlepsza.Minusem (j… | 17

Zawody kola Kolumna-V GPK Rokietnica 2019

ZARZĄDKOŁA KOLUMNA ZAPRASZA WSZYSTKICH SWOICH CZŁONKÓW NA ZAWODY WĘDKARSKIE I ZARAZEM  V GPK

Sierpniowe karpie - pech i szczęscie.

Urlop minął, więc czas powrócić również do wędkarstwa. 9-11 sierpień to zaplanowany już na początku lipca czas poświęcony dla karpi. Po stosunkowo słabym, upalnym siódmym miesiącu roku… | 12

Białe robaki-zapomniana przynęta

Witajcie ponownie, dziękuje że mój pierwszy artykuł znalazł się na stronie głównej, co zmotywowało mnie do poruszenia kolejnego tematu, oczywiście oprę go o wędkarstwo karpiowe ale będzie… | 12

Komercja czy PZW, co wybieracie? :)

Witajcie. Długo zastanawiałam się na jaki temat coś napisać, od czego zacząć. Jako że moją domeną jest karpiarstwo, chociaż nie uciekam od feedera czy spławika do których chętnie wracam… | 9

Jaxon 101 Sensitive -Tanie i dobre sygnalizatory brań

Witam, w tym artykule postaram się udowodnić, że tanie nie znaczy gorsze.W tym celu opiszę posiadane przeze mnie sygnalizatory brań Jaxon 101 Sensitive.(link do unboxingu: https://www.youtube.com…

Daiwa worek karpiowy do ważenia ryb.

Bardzo dobrej jakości worek karpiowy wykonany z wytrzymałego i nieprzemakalnego materiału PVC.W tym worku możecie bezpiecznie i ostrożnie ważyć karpie,amury, brzany...Siatka przyjazna dla ryb.Z…

Zanęta MVDE Feeder od Robinsona

Robinson, będący wyłącznym dystrybutorem MVDE na Polskę wprowadził w roku ubiegłym wiele nowości, które świetnie sprawdziły się na naszych wodach. W roku 2019 firma nie zwalnia tempa, znac… | 1

Pastę pelletowa z ochotką.

Pasta pelletowa do bardzo dobry dodatek do naszych przynęt i zanęt. Służy do obklejania przynęty haczykowej oraz elementów zestawu końcowego takich jak ciężarek czy haczyk.Jest skuteczna, a c…

Wędki Daiwa CrossCas - nowość 2019

Crosscast Carp  nowość na rok 2019Wędki o dużej mocy i wysokiej klasy wykończeniu.Crosscast Carp posiadają blanki z włókna węglowego High-Modulus o nadzwyczajnych rezerwach mocy, dużej…

Kołowrotek Daiwa CastIzm 25QDA-nowość 2019.

Tym kołowrotkiem do dalekich rzutów DAIWA odkrywa nowe możliwościNowo opracowany posuw szpuli o zakresie 25mm w połączeniu z dużą średnicą szpuli umożliwiło konstrukcję kompaktowej obudow…

Na karpie z juniorami.

Dwie i pół doby nad jeziorem PZW. Zdecydowanie dzika woda, z małą populacją karpia, ale z rybami w doskonałej kondycji i bardzo silnych. Na ten wyjazd pojechałem z 10-letnim synem - to był fan…

Jez. Rudzianek gm. Świekatowo

Witam, Czy ktoś zna i wędkuje na Łowisku Rudzianek w gm. Świekatowo? Prawdopodobnie jest tak pięknie i spokojnie... tak wynika z oferty na stronie www.rudzianek.pl Czy ktoś może potwierdzić? B…

Otwarcie sezonu karpiowego

Otwarcie sezonu w Gospodarstwie Rybackim Stawy było idealną okazją na przetestowanie nowego sprzętu zakupionego w trakcie zimowej przerwy oraz przetestowanie kilku wariantów nęcenia. Na łowisku…

Kulki proteinowe ze sfermentowanej kukurydzy.

To moje trzecie podejście do tematu samodzielnie wykonywanych kulek proteinowych na portalu. Na inaugurację opisałem jak zrobić kulki szprota&kokos (KLIK), potem poruszyłem temat sposob… | 3

Pudełka Carpex

W wędkowaniu wszystkie elementy są ważne-wędka,kołowrotek,linka no i oczywiście drobnica-wszystkie te duperele:)Czyli elementy niezbędne do zrobienia zestawów końcowych.Warto to mieć ogarni… | 2

Karpiowe początki cz.3- podsumowanie

"Zmiany, zmiany, zmiany"Nadszedł rok w którym w końcu pochwalić się mogłem zestawem karpiowym. Wędki, kołowrotki, zestaw końcowy. Wszystko tak jak teraz określa się jako standard. Tym razem… | 2

Oko Cyklopa-latarka czołowa.

Niewiele osób przywiązuje dużą wagę do latarki czołowej, a przy jej wyborze kieruje się mocą świecenia, czyli ma oświetlić jak najwięcej i to by było na tyle.Przez kilka lat również pod… | 9

Pływające kulki proteinowe .

Jakiś czas temu samodzielnie zrobiłem kulki proteinowe o smaku szprota&kokos. Artykuł dostępny tutaj (KLIK).Wyszły całkiem nieźle, więc postanowiłem poszerzyć działalność i tym razem… | 3

Łowiska zachodniopomorskie cz.18. Mama Borysa.

Mama Borysa.  Chodziłem kiedyś na ryby z Borysem. On łowił, jego tata łowił no i łowiła jego mama. To jedyna historia, które nie doświadczyłem sam, ale wydaje mi się warta…

Wędka Tandem Baits Phantom XBR 11 ft

Po kilkunastu latach łowienia na tzw. standard, czyli kije o długości 12ft przyszedł czas na zmiany, a że z reguły łowię na niedużych, bardzo zakrzaczonych wodach decyzja zapadła na skrócen…

Torba Carpex z funkcją stolika.

Trzeba mieć w co zapakować sprzęt wędkarski i jakoś dostarczyć bagaże na łowisko.W tym celu i z tą myślą postanowiłem się zaopatrzyć w nowe torby-wymienic bo pora najwyższa.Mam już kil… | 3

Ograniczenia w połowach ryb na wodach Okręgu PZW Kielce w 2018 r.

UCHWAŁA NR 24/2017 Zarządu Okręgu PZW w KielcachUchwała wprowadza wymiary ochronne ryb oraz limity dobowe. | 4

Prenumerata Karp Maxa...5+1 gratis przynęty Meus o wartości ok. 100 zł

Witajcie! Przygotowaliśmy super promocję na prenumeratę dwumiesięcznika łowców karpi “Karp Max” na 2018 rok. Tylko do 15 grudnia. Każdy kto zakupi i opłaci (95 zł) roczną prenume…

Podwodne analizy- wstęp

Jak mogliście zauważyć mijający sezon był dla mnie całkiem owocny, przede wszystkim jeśli chodzi o karpiowanie to poczyniłem pewne kroki w kierunku rozwoju i realizacji planów aby wysta…

Wędkowanie na Odrze

Odrzańskie karpiowanieRzeka Odra w okolicach Kędzierzyna-Koźla w kierunku Raciborza jeszcze nie uregulowana, prawie dzika, jest ostoją wielkich ryb takich jak sum, duży karp, węgorz czy też brz… | 5

Miejskie karpiowanie- domowe kulki na jesień

O łowisku słów kilkaW poprzednim artykule opisałem pokrótce dlaczego dopiero teraz zacząłem próby łowienia karpi na Szydłówku tutaj chciałbym przedstawić krótką charakterystykę łowisk… | 7

Karpiowanie jesienią / Najnowszy Karp Max 5/2017 już w sprzedaży

W sprzedaży jest już najnowsze wydanie dwumiesięcznika łowców karpi "Karp Max" 5/2017. Zobaczcie co dla Was przygotowaliśmy. Data wydania: wrzesień 2017 – październik 2017Liczba str…

Karpie na method feeder

Ostatnie kilka tygodni były dla mnie jakimś mentalnym szpagatem. Chciałam być w kilku miejscach jednocześnie. Jedną nogą na Mazurach, drugą w rodzinnym mieście a łokciem na studiach bo przec… | 22

Wybór miejscówki na małym akwenie.

Na tak małym łowisku jakim są Stawy wydawać by się mogło, że ryby tak samo będziemy łowić bez znaczenia na to jakie stanowisko wybieramy, kierujemy się wtedy wygo… | 1

Sposób na trudne karpie - na co łowić karpia?

Niedawno po dwóch "chudych" latach bez karpia na wodzie pzw w końcu przełamaliśmy złą passę łowiąc kilka ryb w ciągu czterodniowej zasiadki. Jak jednak powszechnie wiadomo apetyt rośnie w m… | 6

Szkółka wędkarska - łowimy karpie z juniorami

Mam ponad 40 lat na karku, a do dzisiaj pamiętam jak będąc u babci na wsi chodziłem z wujkiem na ryby. Miałem jakieś 10 lat. Wstawaliśmy skoro świt i szliśmy siedem kilometrów nad jezioro. W… | 5