3D Herring Shads

To już kolejny nasz wyjazd, tym razem azymut obraliśmy dość daleki - dzięki zaproszeniu przez Sebastiana i Mateusza Kalkowskich. Kiedy dojechaliśmy na miejsce okazało się, że odległość ponad 700 km odcisnęła na nas swoje piętno. Chwila snu i budzi nas piękny słoneczny poranek. Uzbrojeni po zęby meldujemy się w marinie wraz z naszą jednostką pływającą. Kilka formalności, zezwolenia i wypływamy z portu. Wielkość wody w pierwszych kilku spojrzeniach wywołała na nas ogromny podziw. Obszar oraz wietrzne warunki, to nie lada wyzwanie, zwłaszcza dla jednostki pływającej. Nie ma tu mowy o pływaniu łodziami mniejszych niż 4m długości. Pierwszy dzień poświęciliśmy na rekonesans, oraz zapoznanie się z miejscowymi obyczajami skutecznego łowienia. Pierwszy dzień testów można zreasumować krótkim zdaniem: w szybkim czasie wyciągnęliśmy wnioski, ustalając strategię pod kryptonimem "HERRING SHADS". Ten model gum spod znaku szczęki szczupaka już na samym wstępie skusił dość „poważnie” drapieżniki. Aby opisać pokrótce kolejne dni, należy zaznaczyć, że przyniosły one nam wiele wrażeń z holi. Szczególnie widoczna była dość duża aktywność szczupaków w przedziale 60-90 cm. W każdym miodzie znajdzie się jednak łyżka dziegciu – nastawialiśmy się bardzo selektywnie na szczupaki a tu świetną zabawę zapewniły nam również nie małe belony, które tak na prawdę były wszędzie. W arsenale naszych przynęt dominowały oczywiście Herring Shady w rozmiarze 16 cm oraz 19 cm, którym szczupaki nie pozwalały na wolne przebiegi. To niesamowicie skuteczna przynęta, która może być prowadzona wyżej lustra wody lub przy dnie, szybciej lub wolniej, z pauzami lub bez. Jej efektywność jest tak duża, że postanowiliśmy poskładać materiał filmowy, aby kolejny raz przekonać Was o jej potencjale. Mocne, waleczne ryby oraz wrażenia z holi, dały nam niezły wycisk, stawiając wysoko poprzeczkę. Na koniec chcielibyśmy dodać, że był to kolejny udany wyjazd, w czasie którego mogliśmy poznać nowe łowisko i przede wszystkim nowe „schematy” prezentacji przynęty drapieżnikom.

Gorąco pozdrawiamy:
Zespół Sport-Fish

Nie ma jeszcze komentarzy do tego artykułu.

Wielkanocne Karpie

W tym roku okres świąt Wielkiej Nocy postanowiłem spędzić z rodziną n…