Bat Trabucco 4m

W drugi dzień szkoły zaprosiłem mojego kolegę aby poszedł ze mną na ryby.Nic zbytnio nie złowiliśmy ale bardzo mu się spodobało wędkarstwo i następnego dnia namówił mnie abym mu pomógł w wyborze odpowiedniej wędki dla niego.Oczywiście miał być to bat.Po konsultacjach z panem sprzedawcą zdecydowaliśmy się na zakup 4metrowego bacika marki Trabucco.Do tego zakupiliśmy gotowy zestaw do połowu płoci tj,spławik 2g żyłka,cienki przypon i mały haczyk.Nie mogliśmy się doczekać kolejnej soboty.Dojechaliśmy tradycyjnie rowerami na łowisko i rozłożyliśmy swoje wędki.Rozrobiłem zanętę i podsypałem dwie kule.Nagle po 10min mam branie spławik energicznie poszedł pod powierzchnię wody zacinam,siedzi coś walecznego,nie spodziewałem się tak wielkiej ryby,ponieważ nastawialiśmy się na płocie i karasie,nawet nie rozłożyliśmy podbieraka,jeździ lecz szybko się zmęczył,mój kolega podebrał rybę,był to karp około 25cm,ryba wraca do wody.Po ponad dwu godzinnej przerwie spławik Kuby zaczął się powoli zanurzać,szybko powiadomiłem go o tym a ten udanie zaciął rybę,miał po raz pierwszy rybę na wędce,po 20sekundach nadal walczyła kazałem Kubie nie dawać luzu,bo może być to większy karp.po moich słowach wędka energicznie się wyprostowała i doszło do nas,że przypon na płoć nie wytrzymał.Poplątany zestaw złożyliśmy,sprawdziliśmy czy nic nie pozostało i wróciliśmy rowerami do domu.

P.S
Bat jest bardzo lekki,elastyczny i bardzo wygodny,polecam zakup kosztował 38 złotych jak za te pieniądze to raczej się opłaca.

4.6

Bat Trabucco 4m - opinie i komentarze

kamil11269kamil11269
i wciągłeś kolejnego do naszego pięknego hobby, gratulacje ***** (2012-09-10 14:38)