Cicha woda brzegi rwie...

W dniach od 12.07.2012r do 15.07.2012r razem z Właścicielem Marki i produktów Gold Carp Baits w ramach Karpiowych Podróży z Gold Carp Baits wyznaczyliśmy sobie wspólną zasiadkę na łowisku Cicha Woda położonym w miejscowości Niedrzwica Duża nieopodal Lublina. Właściciel Łowiska oferuje wędkarzom trzy stawy o łącznej powierzchni ok. 8,5ha. Ryby na jakie możemy liczyć wędkując na tym łowisku to przede wszystkim karpie i amury. Oprócz tych wymienionych możemy liczyć na sumy, sandacze i szczupaki.

Na miejsce dojechaliśmy w czwartek około godziny 20:00. Na miejscu oczekiwali nas Koledzy z Gold Carp Team Paweł Szutko i Paweł Kociuba. Po szybkim zagospodarowaniu stanowisk przystąpiliśmy do typowania miejsc i do nęcenia. Do nęcenia użyliśmy pokruszonych i całych kulek, pelletów oraz liquidów Gold Carp Baits. Po zarzuceniu zestawów w oczekiwaniu na brania posłuchaliśmy, co ma na temat tego łowiska do powiedzenia Paweł Szutko. Dowiedzieliśmy się, że woda choć wygląda na niepozorną, kryje dość duże ryby. Aktualny rekordy łowiska przedstawiają się następująco:
AMUR.............................................15,50 kg

SUM...................................................36 kg

SZCZUPAK.........................................10,30 kg

WZDRĘGA.........................................0,12 kg

Nim się spostrzegliśmy przyszła noc. Pierwszą rybę godną uwagi nad ranem w piątek złowił Paweł. Od tej chwili z większymi lub mniejszymi przerwami mieliśmy brania. Po skonsultowaniu skuteczności kulek w czasie całej zasiadki naszym zdecydowanym faworytem zostały kulki Black Squid, następnie połączenie Extreme Squid z Black Squid i Gold Sea. W niedzielę rano około godziny 09:00 już spakowani wyruszyliśmy do Legionowa.
W czasie zasiadki złowiliśmy 33 karpie o łącznej masie 250kg. Masa łowionych karpi oscylowała od 3 do 11kg.

JK

Zdjęcia: Paweł, Paweł, Bogdan i Janusz

kylo2119

Jaka opłata na tym łowisku obowiązuje [2012-09-05 15:18]

JKarp

Cześć Chyba 60zł za dobę. [2012-09-05 17:07]

michald9

Miałem okazje łowić, w jeden wypad 14 kg amur i 9 kg karp. świetne łowisko, Polecam :) [2012-10-04 20:01]

Lin1992

Gratuluje udanej wyprawy. No i te statystyki 33karpie 250 kg ---- widać ładnie brały. Tak sobie policzyłem że jak podzielimy 250kg przez 33 karpie to średnio jeden karp niał7,57 kg - - - masakra :) Zostawiam 5 i życzę kolejnych udanych wypraw. [2012-10-30 11:18]

bardzo fajny artykuł pozdrawiam [2012-12-24 14:36]

Wloczykij1

wow super łowisko***** [2013-03-06 19:54]

yba

dobre***** [2013-04-26 20:10]

dunster35

Pozazdrościć karpi. Super artykuł 5! [2013-07-08 20:13]

Wędkująca rodzina

Razem z moją ukochaną rodzinką jeżdzimy na działkę rekraacyjną do mo…