Firma Ekagro- test robaków

Witam, w dzisiejszym artykule chciałbym opisać kilka rodzai robaków firmy Ekagro. Są to:
- dendrobena nr.4/3,
- czerwone robaki nr.2,
-i oczywiście niezastąpione rosówki.

Zawsze kupowałem te robaki w sklepach wędkarskich (są w przystępnych cenach), ale pewnego razu dostałem propozycje przetestowania ich. Od razu się ucieszyłem ponieważ wiedziałem, że są to świetne robaczki. Można to wywnioskować po tym, że mają specyficzny zapach, który przyciąga ryby, długo żyją zarówno w pudełku jak i w wodzie. Również dobrze się trzymają na haczyku co odróżnia je od robaków wykopanych z ziemi tz; że są bardziej ,,jędrne" przez co rybie jest trudniej zdjąć je z haczyka, a nam jest lepiej zaciąć rybę.

Teraz opisze jak robaczki sprawowały się w 2 dniach spędzonych na rybach.
Dzień pierwszy:
Tego dnia wraz z kolegą wyruszyliśmy po powrocie ze szkoły ok. godziny 15, 2 kilometrowy odcinek dzielący nas od rzeki przeszliśmy w 15-20 minut. Słońce przygrzewało, a promienie odbijały się od wody oślepiając nas, ale to nie był problem od razu mój pomysłowy kolega zrobił nam parasol z 2 kij i bluz. Po rozłożeniu wędek ustawiamy grunt na spławikach na jedną wędkę zakładam rosówkę, a na drugą ,,pęk" czerwonych robaków i do wody . Zanęciliśmy miejsce dwoma małymi kulkami po 30 minutach miałem branie na rosówkę, niestety nie udało mi się zaciąć. Zakładam nową rosówkę i z powrotem na to samo miejsce. Nie trzeba było długo czekać, 15 min. i kolejne branie już udanie zacięte, czuję na wędce rybę co mi poprawiło humor. W pośpiechu nie ustawiłem hamulca w kołowrotku i ryba weszła w zaczep. Zawiedziony nabijam kolejną rosówkę na hak i czekam wpatrując się w spławik i jest teraz już wszystko ustawione i ryba jest moja, na brzegu pojawia się linek jak się później okazało miał 31cm. Na czerwone robaki brały niezliczone ilości okoni w granicach 15-20cm, trafiały się większe, ale rzadko. I tak się skończył mój pierwszy dzień jako ,,nieoficjalny tester robaków firmy ekagro" Do domu wróciliśmy ok. godz 18.
Dzień drugi:
Sobota, piękny poranek godzina 6. Powiedziałem ,,no to czas na ryby”. Po chwili dzwonie do kolegi i namawiam go na rybki. Szybko zjadłem śniadanie i w pół do 7 jestem u niego. Nad rzeką byliśmy już po 20 minutach, zastaliśmy pustkę. Byliśmy sami, a więc jeszcze lepiej. Po rozłożeniu dwóch wędek, wyciągamy robaczki tym razem są to niezastąpione rosówki i dendrobena nr. 3 i 4. Na grunt rosóweczka, a na spławik 2 dendrobeny jedna 3, druga 4. Zarzucam, słyszę śpiew ptaków, świst żyłki i uderzenie zestawu o wodę. Nie ma nic piękniejszego o poranku. Około godziny 8 na wędkę mojego kolegi zameldował się linek ok. 25cm, od razu wrócił do wody. Po godzinie mam branie na feeder tym razem jest to lin 33cm. Od godziny 11 do 15 brania ustały, ale nie był to stracony czas, poświęciliśmy go na struganie woblerów. Na wieczór mój towarzysz załapał jeszcze lina 30 cm. Tak się skończył ten wspaniały dzień, w domach byliśmy około godziny 19.

Inni wędkarze:
Kiedy obserwowaliśmy osoby łowiące niedaleko nas, większość łowiła tak jak my na rosówki i dendrobene 4. Po wywiadzie z nimi usłyszeliśmy również wiele dobrych opinii na temat tych robaków. Łowili oni dość duże karasie ok. 1 kilograma, a niektórzy mówili nawet, że te robaki sprawdzają się również na węgorze, karpie, płocie, pstrągi, okonie, a nawet szczupak nimi nie pogardzi. Na naszym łowisku nie ma sumów, ale podejrzewam, że nie obeszły by się smakiem.

Przepraszam za literówki jeśli są i dziękuje za przeczytany artykuł, i życzę połamania kija.

3.6

Firma Ekagro- test robaków - opinie i komentarze

marek-debickimarek-debicki
Gubimy się w zeznaniach. Łapiesz na TRZY WĘDKI, GRUNTÓWKA, SPŁAWICZEK I FEEDER. Musicie też uzgodnić zeznania z kol. ijek (2011-05-06 11:24)
ijekijek
nie łowiliśmy po 3 wędki nie łowimy przepisowo na 2 tylko kolega założył na 1 haczyk robaka nr. 3 i 4 aby dać możliwość wybory dla ryby :P Pozdrawiam  (2011-05-06 14:32)
czarnypumczarnypum
Jeżeli chcesz darmowo reklamować te robaki to nie tu... już drugi raz widzę test tej firmy
(2011-05-06 15:41)
EkagroEkagro
Proszę bardzo. Więcej robaków wam nie wysyłam a wysłałem każdemu wędkarzowi który do mnie napisał i poprosił o kilka pudełek do testu.. Artykułów też nie będzie. Dziękuje i do widzenia.
(2011-05-06 16:13)
SamotnikSamotnik
      No dobrze  chętnie przetestuje te robale . Troche poczytałem i mogę spróbować !!!!!!      Pozdrawiam.  (2011-05-07 20:40)
tomazi201tomazi201
Panowie nie kłućcie sie i nie obrażajcie na siebie bo robicie wieś.
(2011-05-18 11:22)
pucio9633pucio9633
Dendrobena 3 pokazała mi sie z bardzo dobrej strony ;) Wyciągałem na niej leszcze około 35-40 cm Jaźia, lina i masę okoni w przedziale 10-25cm ;) Teraz sprawdzę sobie 4 ;) Produkt bardzo dobry ;) (2012-07-14 17:53)