I zawody spławikowo-gruntowe NOK 2016

Otwarcie sezonu „spławikowo gruntowego” w naszym kole przypadło na dzień 30.04.2016. Ośmiu kolegów przybyło na pierwsze zawody, które odbyły się w Breiholz na Kanale Kilońskim. Za organizację imprezy odpowiedzialny był Władek, który swoim wielkim zaangażowaniem sprawił, że nasze spotkanie wypadło niezwykle udanie!
Już w przeddzień zawodów Władek pojawił się na linii brzegowej i profesjonalnie wyznaczył stanowiska startowe dla naszej ferajny.
Następnego ranka o godzinie siódmej przybyliśmy na miejsce startowe naszej imprezy . Władek przeprowadził losowanie sektorów a następnie...ugościł nas kapitalnym śniadaniem w postaci świeżej gotowanej białej kiełbaski i polskiego piwka.
Najedzeni i pełni optymizmu złowienia dużych ryb udaliśmy się na stanowiska i rozpoczęliśmy wędkowanie. Łowiliśmy metodą spławikową i gruntową. Jednak tylko trzech Kolegów woda obdarzyła rybami. Reszta zeszła z łowiska o kiju. Pierwsze miejsce zajął nasz organizator imprezy, Władzsław Bogurski, który złowił między innymi pięknego 45 centymetrowego jazia i sporego leszcza. Jego jaź okazał się największą rybą zawodów. Drugie miejsce zajął Zbigniew Stelmaszczyk  z pięknymi dwoma jaziami.
Na trzecim miejscu uplasował się  Krzysztof Domek łowiąc jedna rybę.
Zwycięzcy zostali uhonorowani pamiątkowymi pucharami, a po zakończeniu części oficjalnej i kolejnym obiadowym posiłku udaliśmy się do naszych domów.
A oto wyniki:

Polish Fishing Club 2016 e.V. Kiel

I zawody spławikowo-gruntowe NOK 2016 - opinie i komentarze

slawekkiel17slawekkiel17
Gratulacje dla najlepszych czyli Wladka, Zbyszka i Krzysia !!!. Fajna impreza szkoda, ze nie moglem byc z wami. Slowa podziekowania dla organizatora... Wladziu mam nadzieje, ze zawsze tak fajnie bedzie !!! No i jeszcze jedna "drobnostka" Witek, wielkie dzieki za szybka reakcje i zachowanie zimniej krwi w ratowaniu Andrzeja. Pozdrawiam Slawek (2016-05-05 23:17)
aldentealdente
Dzięki Witek! :-)) (2016-06-05 22:26)