Jerzy Makara i Tomasz Zawadzki najlepsi

/ 52 komentarzy

Nasza podróż po nieznanych łowiskach dobiegła końca. Przyszedł czas na wytypowanie zwycięzców - autorów najciekawszego opisu oraz autora największej liczby dodanych łowisk. Sukcesem z wygranej mogą się cieszyć koledzy Jerzy Makara oraz Tomasz Zawadzki, którzy w nagrodę otrzymują sprzęt wędkarski firmy YORK. Serdecznie gratulujemy!



Przypomnijmy, iż zgodnie z zasadami zwycięzcę w pierwszej kategorii wybierało Jury w składzie: przedstawiciel wedkuje.pl, przedstawiciel Wiadomości Wędkarskich, sponsora oraz dwóch społecznych członków Jury - koledzy Longin oraz Łysy Wąż.

A oto wyniki:
w kategorii "Najlepszy opis łowiska"
zwycięska praca należy do kolegi Jerzego Makary (marakon47), autora wpisu:
Turkusowy Szlak Wędkarski cz. I
W nagrodę otrzymuje on Attacker Pilk firmy York 300/190, cw. do 190 g.

w kategorii "Największa liczba dodanych łowisk"
bezkonkurencyjny okazał się kolega Tomasz Zawadzki - autor 11 opisów łowisk, posługujący się nickiem "tomasow". Warto jednak w tym miejscu dodać, iż wyścig był wyrównany jeszcze do wczoraj, pretendentów do wygranej było kilku, a o zwycięstwie przesądziły ostatnie godziny trwania konkursu.
Nagrodą w tej kategorii jest zestaw kołowrotekTREND 2000 firmy YORK, 9 łożysk, pojemność szpuli - 0,18mm-240m, 0,20mm-195m, 0,25mm-125m, przełożenie - 5,5:1 oraz siatka masztowa, 50 x 150 cm firmy YORK.


Zwycięzcom gratulujemy, a wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za udział w konkursie. Wasze opisy reprezentowały bardzo wysoki poziom!
Jeszcze raz dziękujemy!
Z pozdrowieniami,
Redakcja

 


4.2
Oceń
(63 głosów)

 

Jerzy Makara i Tomasz Zawadzki najlepsi - opinie i komentarze

u?ytkownik28954u?ytkownik28954
0
Gratulacje dla Kolegów :) !
(2010-01-22 15:43)
u?ytkownik4539u?ytkownik4539
0
Brawo- dzięki takim Kolegom wzbogacamy wiedzę o ciekawych miejscach i łowiskach.
Muszę się przyznać,że przy planowaniu "wypraw" często korzystam z zamieszczonych na portalu opisach łowisk.
Jeszcze raz dziękuję i gratuluję.
Czekam na kolejne wpisy...
Pozdrawiam
(2010-01-22 15:47)
withanight88withanight88
0
pogratulowac :) (2010-01-22 15:48)
jurekjurek
0
Gratuluje kolegom zwycięstwa , oraz przede wszystkim , tym , że dzielą się swoją wiedzą z innymi ................ gratulacje także dla oceniających ( musieli się nieźle naczytać-napracować )...........pozdrawiam Jurek .
(2010-01-22 15:48)
Sebastian KowalczykSebastian Kowalczyk
0

Konkurencja była ostra.

Gratuluję i pozdrawiam:)

(2010-01-22 15:55)
u?ytkownik18880u?ytkownik18880
0
Gratulacje (2010-01-22 16:08)
mackomacko
0
szkoda bo spędziłem 10 godzin pracy nad dwoma artykułami :/ no ale tylko dwie nagrody i dwa pierwsze miejsca były więc więcej osób nie mogło wygrać, może następnym razem redakcja pomyśli nad przyznaniem nagród za 2, i 3 miejsce w danej kategori, choćby były to nagrody pocieszenia, jakieś drobne upominki ...
(2010-01-22 16:15)
tomaszn1996tomaszn1996
0
GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2010-01-22 17:00)
tomaszn1996tomaszn1996
0

gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

(2010-01-22 17:01)
u?ytkownik25425u?ytkownik25425
0
Droga redakcjo rozumiem ze organizujecie konkursy ale jak tak to sprawiedliwie jestem autorem 10 prac a na konkurs dodaliście tylko 3 dlaczego? Wysłałem na pw wiadomość z linkami do prac! Proszę mi to wytłumaczyć? Moze własnie ja zgarnol bym te wędzisko? Ocenę daje * za oszukiwanie.
(2010-01-22 17:08)
u?ytkownik25425u?ytkownik25425
0
A jak tomasow dodał 30min przed końcem to dodaliście.Ja wiadomość na pw wysłałem godzinie ok 18.00 .Przepraszam bardzo ale tak to bawić sie nie będziemy.
(2010-01-22 17:11)
u?ytkownik25425u?ytkownik25425
0
I skąd szanowny Tomasow wiedział ze dodałem 10 prac? Jeżeli nie umieściliście ich nawet na stronie głównej ani nie przyznaliście punktów na konto?
(2010-01-22 17:16)
u?ytkownik24055u?ytkownik24055
0
Redakcji i jury,nie oceniam czy zrobili to sumiennie ,

Pogratulować się należy zwycięzcom i ja to czynię,, Gratulacje,,  .Pozdrawiam.
(2010-01-22 17:21)
u?ytkownik25425u?ytkownik25425
0
Ja pana rozumiem ale te prace pisałem ponad dwa tygodnie jedna po 8 godzin zanim się o nich wszystkiego o nich dowiedziałem to od dziadka, to od wuja, to od mamy, to od taty, to od cioci myślicie ze co?
(2010-01-22 17:28)
u?ytkownik24055u?ytkownik24055
0
u?ytkownik25425u?ytkownik25425
0
Nie mam złości do kol. rubin44wr tylko redakcji która według własnego regulaminu oszukuje na to mam dowód nr 3 proszę sprawdzić.Po to jest regulamin żeby go przestrzegać a nie łamać.Nie popuszczę tego redakcji.

Tutaj przedstaw dowody ze wysłałem redakcji wiadomości z linkami do prac z prośba o umieszczenie ich pod newsem konkursu.

Dowód nr 1

http://img204.imageshack.us/img204/9226/dowudnr1.png

Dowód nr 2

http://img706.imageshack.us/img706/4317/dowudnr2.png

Lamanie regulaminu przez redakcje!

Dowód nr 3

http://img714.imageshack.us/img714/2826/dowdnr3.png




(2010-01-22 17:54)
u?ytkownik7474u?ytkownik7474
0
Ten konkurs wydał mi się pomyłką. Dziwi mnie fakt, że takie konkursy się odbywają a dodatkowo w tak nieudolnym stylu.
(2010-01-22 18:00)
u?ytkownik25425u?ytkownik25425
0
No własnie przyznaje ci racje.Przez głupi konkurs zmarnowałem swoje 4 dni wakacji w górach poniewaz ciągle siedziałem w laptopie i pisałem prace na konkurs.
(2010-01-22 18:02)
u?ytkownik7474u?ytkownik7474
0
Ja nauczony doświadczeniem zaniechałem uczestnictwa. Prześledź komentarze dotyczące wszelkich konkursów na wedkuje.pl a zauważysz że nie było konkursu po którym nie byłoby pretensji do organizatorów o łamanie zasad i regulaminu, które sami tworzyli. Konkurs na dodawanie łowisk pojawia się co jakiś czas regularnie. Jest jakieś dziwne parcie na poszerzanie bazy łowisk. Nie wiem o co chodzi ale pewnie o kasę. Dodałeś 10 łowisk i baza poszła w górę o to chodziło Redakcji. Nie wiem czy twoje pozostałe prace spełniały warunki regulaminu ale jest wielce prawdopodobnym że tak.
(2010-01-22 18:07)
u?ytkownik25425u?ytkownik25425
0
I zrobię na złość redakcji i za tydzień powiedzmy je usunę i dodam na następny konkurs, oni nie uczciwie to ja tez.
(2010-01-22 18:10)
withanight88withanight88
0
kilka Twoich prac niema wspólrzednych geograficznyc ...
(2010-01-22 18:13)
withanight88withanight88
0
ale co z reszta? - moze znaków za mało , albo zdjecia nie Twoje - nie wiem (2010-01-22 18:15)
u?ytkownik7474u?ytkownik7474
0
też to zauważyłem. To mogła być przyczyna niezamieszczenia ich w konkursie. Poza tym był jakiś wymóg co do ilości znaków. Nie wiem czy niektóre z Twoich prac nie były zbyt krótkie. Sprawdź to.
(2010-01-22 18:15)
u?ytkownik25425u?ytkownik25425
0
Nie były i współrzędne były na pewno ponieważ te prace sprawdzałem kilka razy
(2010-01-22 18:17)
u?ytkownik25425u?ytkownik25425
0
W tylko dwóch pracach ale na pewno były ponieważ mam nawet fotki jak pisałem na tel i zaraz sprawdzę czy właśnie te bo kuzaj fotki mi pstrykał jak pisałem i moze się załapało.
(2010-01-22 18:19)
withanight88withanight88
0
w tzrech chyba nie było... (2010-01-22 18:23)
u?ytkownik7474u?ytkownik7474
0
wiadomym jest że zawsze ktoś będzie niezadowolony i będzie czuł się oszukany czy pokrzywdzony. Tak już jest z przeróżnych powodów. Mnie tylko śmieszy tematyka konkursów:) Np konkurs na zapraszanie znajomych. Gdzie jeden gość może założyć kilka maili i wysłać zaproszenia do samego siebie tylko po to aby wygrać wędkę. Teraz nie mniej śmieszny konkurs. Kto doda więcej opisów łowisk. To jest kpina. Jakość idzie w zapomnienie tylko chłopaki klepią teksty wstawiają fotki byle by mieć największą ilość. Jaki sens jest robić takie konkursy? Rozumiem opis na najlepsze łowisko gdzie uczestnik musi się wykazać pomysłowością, wiedzą i starannością. Ale na ilość? Dać wszystkie wędki koledze Archackiemu bo to on napisał najwięcej artykułów. Nie zrozumiem tej polityki. Robić dziurę we własnej łajbie?
(2010-01-22 18:30)
u?ytkownik25425u?ytkownik25425
0
Nie w dwóch:

Tutaj mam do jednego ze było fotkę z kompa  :

http://img651.imageshack.us/img651/4615/fgg.png

(2010-01-22 18:37)
pisaqpisaq
0
Bardzo pozytywnie zaskoczył mnie Kol. Hudy1997, który mimo młodego wieku postanowił powalczyć w konkursie. Również podoba mi się jego postawa (i wcale mu się nie dziwię!). Na jego miejscu czułbym się podobnie, ale...
Właśnie, moim zdaniem konkurs na największa ilość zgłoszonych łowisk to mały nietakt.
Konkurs na ilość zaproszonych znajomych to kompletne nieporozumienie.
Moim zdaniem - ci którzy mieli się zarejestrować już to zrobili, a na "nowo wciągniętych" w nasze hobby trzeba poczekać. Wpiszcie sobie na googlach "wędkarstwo" to pojawi się wedkuje.pl

Samych prac konkursowych nie czytałem. Nie chcę oceniać prac biorących udział w konkursie, gdyż nie chcę aby ktoś tą oceną się sugerował. A wystawiam najczęściej 5, choć wystawienie 5 jednemu z moich opisów i takiej samej oceny pod artykułem czy opisem Kol. Ghostmira jest krzywdzące dla niego.
Prace przeczytam i ocenię później.
Szczęśliwym zwycięzcom gratuluję!
Pozdrawiam!
(2010-01-22 18:54)
withanight88withanight88
0

masz racje Mateusz ... tematyka taka jest denna , ciekawym konkursem jest np. ten na najciekawsze zdjęcie, najlepszy opis łowiska, przydał by sie równiez taki o tematyce np: najciekawsza przygoda nad woda, lub najsmiesniejsze co sie nad nia wydarzyło itp . Ale powiem , ze przydadza mi sie opisy łowisk hudego poniewaz jeżdze w tamte strony na ryby


REDAKCJO troche pomysłowości bo klepanie w kólko o tym samym przestaje bawic

(2010-01-22 18:54)
u?ytkownik25425u?ytkownik25425
0
Kto chce opisy łowisk które dodałem to pisać może założę sam taka bazę łowisk i nigdy w życiu nie dodam łowiska na portal wedkuje.pl oni pewnie z tego kasę kręcą .
(2010-01-22 18:58)
u?ytkownik21875u?ytkownik21875
0
Gratulacje dla zwyciezcow. I koledzy nie zapomnijcie dodać tekstu Ghostmira:
"Oświadczam, że udostępniam powyższy tekst wyłącznie użytkownikom Portalu www.wedkuje.pl.jako materiał do przeglądania i czytania. Nie zezwalam na wykorzystywanie moich tekstów jako cytaty, zapożyczenia. Zabraniam kopiowania lub powielania moich tekstów, a dotyczy to całości jak również fragmentów tekstu oraz zdjęć ilustrujących teksty. W sprawach związanych z chęcią wykorzystania mojego tekstu, proszę o kontakt wyłącznie ze mną jako autorem, pod adresem xxxx@ xx.xx ." (2010-01-22 19:06)
u?ytkownik19872u?ytkownik19872
0

Pod informacją o konkursie napisałem że Redakcja będzie miała pełne ręce czytania podobnych prac, a chodziło o prace na ilość. Jeżeli mogę zrozumieć zamysł konkursu z dodawaniem znajomych, bo czym nas więcej tym komuś lepiej, to w sprawie największej ilości łowisk była to pomyłka.

Niemniej gratuluje wygranym!

(2010-01-22 19:24)
u?ytkownik8975u?ytkownik8975
0
Gratuluję i oby tak dalej.Pozdro. (2010-01-22 20:01)
u?ytkownik8975u?ytkownik8975
0
Panowie ratujmy'' hudego'' bo się nam chłopak całkiem zniechęci i zrezygnuje z hobby.Może zróbmy mu jakiś prezencik w ramach pomocy koleżeńskiej .Ufundujmy jakąś wędkę lub kołowrotek bo żal tego młodego rozgoryczonego kolegi. Może pomoże któryś z mediatorów i zechce zebrać datki.Myślę że to dobry pomysł.Pozdro. (2010-01-22 20:32)
u?ytkownik7474u?ytkownik7474
0
Myślę że nie ma co mu fundować. Życie jest niesprawiedliwe i im wcześniej się o tym przekona tym lepiej. Jeśli kolega Hudy kocha wędkować to się nie załamie. A życzę mu powodzenia. Natomiast zapomniałem pogratulować zwycięstwa co teraz czynię. Gratuluję Panowie!
(2010-01-22 21:10)
u?ytkownik25425u?ytkownik25425
0
Ja nic nie chce! Lepiej kupcie temu chłopakowi niepełnosprawnemu.Ja się nie załamie tylko chodzi o to ze jak ma być jakiś konkurs to lepiej uczciwie niż wcale.
(2010-01-22 22:00)
u?ytkownik7463u?ytkownik7463
0
hudy1997
Nie czytałem Twoich prac i nie wiem czy spełniały wymogi regulaminu. Wiem natomiast, że redakcja ma w dupie własne regulaminy i się do nich nigdy nie stosowała. Kiedyś wygrał opis, który nie miał wymaganej ilości znaków. Zwróciłem redakcji uwagę, że on nie spełnia regulaminu na długo przed jego rozstrzygnięciem to mi napisali, że teraz to nie będą zamieszania wprowadzać. Innym razem sam dodałem opis łowiska, który spełniał wymogi regulaminu i też go nie przyjęli.
Nie jesteś sam oszukiwany. Wszystkich nas w dupala tną.
(2010-01-22 22:07)
u?ytkownik25425u?ytkownik25425
0
Maja szczęście ze ludzie dodawają rożne tematy i sobie pomagają bo inaczej to ten portal każdy by olał.
(2010-01-22 22:10)
klepa87klepa87
0
gratulacje !!! dla kolegów i redakcji wedkuje pl!!! oby wiecej takich akcji!!! sam dowiedzialem sie o moich okolicznych miejscówkach kilku przydatnych rzeczy!!!
(2010-01-22 22:27)
dudzik44dudzik44
0
Gratulacje. Życzę dalszych sukcesów
(2010-01-22 23:01)
u?ytkownik25425u?ytkownik25425
0
Również gratulacje dla zwycięzców !!! Przepraszam kol.Tomasow za robienie zamieszania na portalu.
(2010-01-22 23:19)
u?ytkownik25425u?ytkownik25425
0
Również Redakcje bardzo przepraszam poniosły mnie nerwy.
(2010-01-22 23:23)
gniewnygniewny
0
Serdeczne gratulacje dla zwycięzców!
(2010-01-23 08:45)
janglazik1947janglazik1947
0
Gratulacje dla zwycięzców.W każdym konkursie są zwycięzcy i pokonani-chwała jednym i drugim.W swoje prace wnieśli dużo trudu-dzięki im za to.Proszę się nie zniechęcac następnym razem będzie lepiej.
(2010-01-23 11:32)
kostekmarkostekmar
0
Przyłączam się do gratulacji dla zwycięzców i oby sprzęt służył im jaknajlepiej i byli z niego zadowoleni. Pozdrawiam (2010-01-23 18:28)
swiezyswiezy
0
Ja też gratuluję zwycięzcą ale mimo wszystko uważam że te konkursy  to wielka ściema ! Chodzi tylko o rozszerzanie bazy danych .  Kazdy taki konkurs jest za mgiełką niejasności .Niesprawiedliwe jest też nie przyznawanie jakiś nagród pocieszenia .Przydało by się wymienić  kilka następnych miejsc .Zajęcie jakiegoś miejsca w czołówce na pewno dałoby  motywacja do dalszej pracy .Sam widząc całe zamieszanie po ogłoszeniu wyników w konkursach ,nie biorę w nich udziału od dłuższego już czasu .
(2010-01-23 18:43)
gruby12345gruby12345
0
konkurs jaki byl taki byl zawsze sa wygrani i pokrzywdzeni jak to w zyciu bywa ale jak na taki portal gdzie jest spora rzesza uzytkownikow i gosci to nagrody raczej marne szalu z nimi niema zal i porazka dla organizatorow (2010-01-23 22:08)
ponikwodaponikwoda
0
Gratulacje dla zwycięzców a współczucie dla przegranych.Panowie nie ma co płakać może następnym rzem wygracie. (2010-01-23 23:09)
makaron47makaron47
0
Serdecznie dziękuję kolegom za gratulacje złożone na tym portalu , jak też na pocztę mailowa.W tym przypadku, także kilku koleżankom.
                                   Co do formy konkursu, którą regulował regulamin a w tym kontekście było sporo uwag                                                                                            Popieram kolegów, którzy widzieli by zmianę formuły, polegającej na przejściu z ilości na jakość opisów i nagradzanie np. 3 lub 6 prac.
Istnieje bowiem niebezpieczeństwo, że przy  kilkunastu pracach, można zatracić to co dla wędkarza jest najistotniejsze.  Mianowicie solidność opisu i wskazanie naprawdę dobrych miejscówek.                                                                                                                Gdy wybieram się nad nieznaną lub mniej znaną wodę, zawsze podpytuję miejscowych wędkarzy o wskazanie "dobrych" miejsc.                                      
Często otrzymuje odpowiedź, "że tutaj wszędzie biorą", lub bardziej zniechęcającą,bym sobie poszedł precz "panie tu nie ma ryby".

Taki solidny opis, wynikający z własnego doświadczenia i znajomości opisywanej wody  a nie z informacji uzyskanej np. z Wikipedii,będzie naprawdę przydatny.        Stanie się kopalnią wiedzy o samym jeziorze, okolicy i zaświadczy o sumienności autora.                                                                                                                                           Nie znaczy to wcale, że neguję włożony trud przy opisie wielu akwenów.                Należy się kolegom sporo wdzięczności i podziękowań , dzięki czemu w krótkim czasie dowiadujemy się o nieznanych nam a bardzo ciekawych wodach i rejonach kraju.
                             Istnieje jeszcze inne niebezpieczeństwo, wynikające z regulaminu konkursu, stanowiącego, że nie wolno przysyłać opisów tych wód, które znajdują się  w bazie danych redakcji. Co zrobić z wodami, które zostały opisane na " łapu capu" (byle na czas zdążyć), są nierzetelne, bądź często się dezaktualizują?.
Czy są już dla nas stracone?. Może inny kolega, nie powlekając informacji w pierwotnym opisie zawartych, przedstawi nam akwen w innym świetle, doda nowe ciekawsze informacje, jakieś "smaczki" itp.. Wędkarsko wszystkich pozdrawiam.
(2010-01-24 11:19)
Szczupak11Szczupak11
0
Ten konkurs wydał mi się pomyłką. Dziwi mnie fakt, że takie konkursy się odbywają bo konkurs na łowiska to przegięcie bo jak by wam sie za przeproszeniem wpieprzył na wasze łowisko to co byżcie zrobili!!!!!!! (2010-01-24 19:34)
u?ytkownik7463u?ytkownik7463
0
Szczupak11
Chyba Cie troszkę poniosło. Jak kto był pierwszy na łowisku to ma prawo łowić. Opisuje się całe zbiorniki. Kilka osób powinno się zmieścić na opisanym łowisku
(2010-01-24 20:13)

skomentuj ten artykuł