Jesiotr, karaś i lin

Dnia 4 sierpnia wybrałem się na łowisko komercyjne Kamieńczyk. Nad wodą byłem o 14. Po przyjeździe rozłożyłem wędki na początku karpiówkę z zanętą lin karaś firmy traper. Na hak założyłem dwa ziarna kukurydzy. Zestaw ląduje w wodzie a ja po 30 minutach mam branie. Na brzegu ląduje karaś 30 cm. Potem przez ok 4 godziny nie miałem żadnych brań.

Postanowiłem rozłożyć kolejną wędkę. Rozłożyłem wędkę i zarzuciłem ją na wątróbkę drobiową. Po godzinie coś zaczęło delikatnie napinać plecionkę i delikatnie wciągać wędkę do wody. Zacinam czuje mały opór dopiero przy brzegu ryba zaczęła szaleć i odjechała na ok 10 metrów pare razy walła ogromną świece i po tym zauważyłem że to jesiotr jeszcze troszkę poodjeżdżał w bok na pare metrów przed podbierakiem ale jakoś udało go się podebrać.Hol trwał niecałe 3 minuty i na brzegu ląduje jesiotr około 60 paru cm i wadze między 2-3 kg. O godzinie 23 pojechałem do domu.Dzień przed tym jesiotrem i karasiem udało złowić mi się lina ok 30 cm na grunt przynętą były 2 ziarna kukurydzy.Wszystkie ryby wróciły do wody.

jakubopi

gratuluje i ciesz się ze nie jesteś kłusolem i jesiotrów tych rzadkich w Polsce nie zabierasz co i tak jest zabronione karas ladny chyba na srebrny by się załapał [2012-08-05 20:59] A Kolega artykuł w ogóle czytał? Przecież jak byk jest napisane "łowisko komercyjne Kamieńczyk" więc jak tylko właściciel pozwoli to można zabrać KAŻDĄ rybę. Kurde uczcie ludzie się czytać ze zrozumieniem. Karaś ładny ale do srebra dużooo mu brakuję. Mimo to za wypad i wyniki duże gratulacje i oczywiście 5. [2012-08-05 21:32]

Mateusz Kargol

Gratulacje!!! ładny karas i za to 5 [2012-08-07 15:07]

kamil11269

pozazdrościć jesiotra [2012-08-10 16:53]

pinex77

rybki fajne i przede wszystkim brały. jesiotr mało spotykany, gratulacje... [2012-09-16 19:34]

no to kolego super połowy pogratulować [2013-04-22 21:21]

Narew wrze

Obudziłam się obolała jakbym wczorajszy dzień spędziła na siłowni a…

Wakacyjne okonki

Dzisiaj wróciłem wcześniej z pracy i po zjedzonym obiedzie naszła mnie…