Karp?

Witam wszystkich serdecznie. Jest to mój pierwszy wpis na blogu więc prosze o wyrozumiałość. Do napisania skłoniła mnie ostatnia 'wyprawa' na ryby. Przygode z wędkarstwem zaczełem z jakieś 10 lat temu. Dawniej na ryby wybierałem sie sporadycznie, teraz jednak gdy tylko mam czas staram sie jechac.

13.05.2011 roku postanowilem że po szkole wybiore sie na rybki z kolegą.Po obiedzie spakowałem swoją odległosciowke,robaki,siatke,podbierak i reszte 'gratów' które sie mogą przydać. Gdy znaleźliśmy sie nad wodą wiał dość mocny wiatr i zapowidało sie na deszcz.2 dni wczesniej byliśmy również połapać i przy okazji neciliśmy kukurydzą z puszki.Rozłożyliśmy sprzęt i czekaliśmy aż coś zacznie brać nie musiałem długo czekac po ok.5 mintach spławik gwałtownie poszedl pod wode , zaciełem i poczułem nawet silny opór , w pierwszej chwili pomyślałem że jakiś leszcz sie chwycił jednak gdy przyciągnełem rybe do kładki ku mojemu ździwieniu wyłonił sie karp.MÓJ 2 ŻYCIU KARP ;> Po zważeniu ryba trafiła do wody ,ważył 0.7kg. Pózniej złapalismy po jakims podleczaku,krąpiu i ja 3 karasie, wszystko trafilo do wody.Byla godzina 19 gdy zaciełem i poczułem jeszcze wiekszy opór niż wczesniej, po chwili ryba wylądowała w podbieraku.
Stwierdziłem że to karp choć teraz zastanawiam sie czy to nie karaś. Po zważeniu waga pokazała 1.115kg.
Sprzęt ;
-żyłka główna 0.18
-żyłka przyponowa 0.16
-haczyk 8
-spławik 2,5g
Kij Jaxon favourite tele cast 3,6m
Posiedzieliśmy do 20,zwinelismy sprzęt i wróciliśmy do domów.
Prosze o rozwianie wątpliwości i ocene moich 'wypocin' że tak to nazwie ;>
Pozdrawiam.

pstrag222

to jednak karpik, ale zdjęcia nie za ładne:( 4 [2011-05-15 10:01]

bobus86

no piekny maly karpik ale jak kolega wyzej pisal slabiutkie zdjecia:( [2011-05-15 13:03]

Dziki92

a przepraszam za jakos ale zmiejszyc musialem no i telefonem robione;/ [2011-05-15 18:15]

flowers

To nie chodzi o jakość ale o tło :)

pozdrawiam

[2011-05-15 21:34]

czarnypum

Zgadzam się z kolegami, to pełnołuski karp. [2011-05-16 12:33]

KSIENDZU

no ladny malutki karpik :) Wziety do domu, wiec tło nie za ładne.... Mogles zdjecie zrobic nad woda i go wypuscic przeciez to jeszcze maluszek :) [2011-05-16 12:57]

Dziki92

Mam taką zasade że nie zawsze wypuszczam. Wcześniejsze wypuściłem a nieraz najdzie ochota na złapaną rybke ;] [2011-05-16 14:04]

frajter

Ryby po to też są żeby je jeść :) każdego wolny wybór :) zgadzam się ale staraj się robić zdjęcia nad wodą, na tle wody i jej krajobrazu , wówczas wszystko będzie naturalniejsze , ryba w wanie czy na balkonie to ohydny widok tylko dla tego że pasuje do wody a nie do białego tła , przyjmij gratki za połów :):) [2011-05-19 09:22]

Wiślane klenie

10 V 2011r. Tym razem wybraliśmy się na naszą ulubioną Wisełkę poniż…