Klenie w terenie 3/2017

/ 25 zdjęć

W dniu 13.05.2017 ośmiu zawodników z Naszego koła brało udział w zawodach ogólnopolskich.

Zbyszek i Dominik pojechali na Ostoję Górecką zbierać punkty w Milo Carp Masters ,natomiast Mariusz,Michał,Marcin,Krzysztof,Darek i (autor) odwiedziliśmy łowisko Całowanie pod Warszawą w Fishig Fighters Cup.

Zacznę od FFCup ,grupa miłośników feedera wybrała łowisko, znaleźli sponsorów: BROWARKA ,SKLEP TROTKA,SKLEP RAJ WĘDKARSKI,Cqo i od słowa do słowa, pojechaliśmy.

Smaczku dodaje fakt ,że na łowisku Całowanie byliśmy po raz pierwszy.Nie liczyliśmy na wielkie sukcesy, aczkolwiek nie przejechaliśmy 200 km aby zaliczyć jakiś blamaż.Za nim skupiliśmy się na aspektach sportowych poznaliśmy pierwszego sponsora ,a właściwie jego wyrób, piwo z BroWarka .Organizatorów jak i producenta  wspomnianego pysznego piwa dzielnie reprezentował "kierownik wodopoju" Bartłomiej Buczek.Już Nam się podobało....

34 zawodników podzielono na cztery sektory .

Losowanie posadziło trójkę z Nas (Jaworek,Mario i ja) w sektorze C,nie było to po Naszej myśli .Jedyna pociecha ,że był to sektor na nawietrznym brzegu .Co pozwalało oczekiwać na lepsze brania.Przebieg zawodów potwierdził Nasze przeczucia .

Sektor B,zwany bezrybiem wygrał Smulik (3.330 kg) ,zagrażał mu tylko Krzychu (2.350 kg) dwójka sektorowa.W sektorze A nikogo z Nas nie było .Sektor D próbował wygrać Zidan ostatecznie zakończył z trójką (10.590 kg) .Sektor C do momentu ważenia wygrywałem  ,tak przynajmniej wmawiał mi główny rywal siedzący po mojej lewej stronie Marek Podobas (25.950kg). Wyliczył w trakcie łowienia ,że mam więcej ryb ,jak się okazało były  mniejsze i zabrakło 1,76 kg aby Go pokonać i wygrać całe zawody.Mariusz zaliczył czwórkę (11.010 kg) w tym karasia 1.860 kg ,a Michał szóstkę(8.520kg).

Za nim ruszyliśmy w drogę powrotną ,zaliczyliśmy poczęstunek ,a było co pojeść i popić .Nie zdradzę którym ,ale chłopcom tak się spodobało ,że już zaczęli planować pobyt do niedzieli.

Dziękujemy organizatorom i sponsorom ,za kapitalne zawody i prima nagrody które uświetniły tą imprezę.

Natomiast dwójka Naszych kolegów może zaliczyć pobyt na Ostoi Góreckiej do bardzo udanych.Zbyszek wygrał mocny sektor wagą 36.760 kg i zajął trzecie miejsce na podium .Dominik w drodze losowania otrzymał "Dziką Kartę" czyli darmową wjazdówkę na następne zawody MCM.

Można powiedzieć ,że tournee po nowych łowiskach zaliczyliśmy celująco ,na ile zda się nabyte doświadczenie okaże się na następnych wyprawach.