Zaloguj się do konta

Kłusownik złapany na gorącym uczynku - Narew

Od kilku miesięcy funkcjonariusze Państwowej Straży Rybackiej z ciechanowskiego posterunku, planowali akcję antykłusowniczą nad rzeką Narew. Przez wiele tygodni zbierali informacje, które doprowadziły do zatrzymania sprawcy. Po analizach i obserwacjach zbiornika, udało się wreszcie złapać jednego z kłusowników na gorącym uczynku.

Zdarzenie miało miejsce w ostatnią niedzielę.
- O godz. 20.45 w okolicy miejscowości Gnojno nad Narwią, po dwugodzinnej obserwacji patrol Państwowej Straży Rybackiej z posterunku w Ciechanowie zatrzymał na gorącym uczynku mężczyznę, który rozstawiał sieci rybackie na starorzeczu rzeki Narew.Zabezpieczono jedną łódkę oraz pięć sieci rybackich o łącznej długości 240 m. Mężczyznę przekazano do Komisariatu Policji w Pułtusku. Odpowie on przed Sądem za popełnienie przestępstwa z art. 27a ustawy o rybactwie śródlądowym - mówi Robert Kucyk, komendant PSR w Warszawie.

Opinie (57)

użytkownik

I pomyśleć ,że są wszędzie ? I ciekawe jak go ukarają ? [2009-09-30 09:02]

jacek1982

Mam nadzieje ze wymierzą takiemu delikwentowi odpowiednią kare coby już więcej nie kłusował ... [2009-09-30 09:04]

dsplawik

Moja opinia moze nie będzie obiektywna bo mnie dziś k.....a okradli, ale ja bym go powiesił za........ wiecie co. Co za [ pi ]. Może tak na niego rozstawić sieci w jego w domu, przed lodówką, kiblem....... niech zobaczy jak to fajnie......... [2009-09-30 09:09]

łysy wąż

Nie dość że powinni mu przywalić sporą grzywnę, to jeszcze zabrać łódkę i po prostu wpierniczyć pałami na goły tyłek. I niech w odblaskowej kamizelce z wielkim napisem na plecach " JESTEM KŁUSOWNIKIEM " sprząta brzegi rzeki przez dwa tygodnie. Skoro nic innego nie działa.... [2009-09-30 09:25]

użytkownik

Masakra, jak czytam ile metrów sieci oni zakładają to wyobrażam sobie ile ryb moga zabrać z rzeki, to ewidentnie jest kradzież i to na bardzo dużą skale więc nie pogniewałbym się gdyby taki gość trafił nawet za kratki. [2009-09-30 09:33]

łysy wąż

Gdy zobaczyłem tytuł artykułu na stronie portalu, przez myśl mi przeszło że to pewnie nasz portalowy strażnik Jurek dobrał się następnym delikwentom do tyłków. A to jednak nasza wspaniała PSR... " od kilku miesięcy ... planowali akcję... i przez kilka tygodni zbierali informace...". Juras by tam wpadł i pozamiatał raz-dwa, a nie czaił się przez kilka tygodni. Mimo mojej niewielkiej irytacji, gratuluję udanej akcji. Co więcej - w poniedziałek byłem na Narwi i byłem kontrolowany przez panów z PSR !!! Zaglądali nawet do łódki, czy nie mam ukrytych ryb !!! Może idzie ku lepszemu? Trzymam za to kciuki i jeszcze raz gratuluję. [2009-09-30 09:39]

mard1

Ładnie ładnie dziwne co mu zrobia dostanie kare grzywny i po sprawie. A na drugi dzień pujdzie do kumpla i dalej będzie kłusował. [2009-09-30 09:43]

piotrek5

Masakra!!! Że to się nigdy nie skończy. Brawo dla chłopaków za złapanie tego idioty. Wierzyć się nie chce do jakich metod się posówają kłusownicy. Przecież 240 m siatki to ogrom. Poprostu brak słów. Powinny być bardziej rygorystyczne kary na tych debili. Przepraszam za wyrażenia ale nie potrafię inaczej tego nazwać - podejrzewam że nie tylko ja... [2009-09-30 09:45]

parada

Potrzymają delikwenta trochę i wyjdzie zaraz bo to przecież niska szkodliwość. [2009-09-30 09:50]

dany21

Powinni zabrać łódkę, pociąć sieci a jego surowo ukarać. Przecież przez te kilka miesięcy ten człowiek wyjął z wody setki kilogramów ryb. Ciekawe jakie wnioski wyciągnie sąd z jego sprawy. [2009-09-30 09:53]

dsplawik

Moim zdaniem Łysy wąż ma dobry pomysł z tą kamizelką. Tylko , że sprzątać powinien dłużej - jeden dzień za każdy metr sieci - pełen etat pod dozorem. Może by się nauczył - może [2009-09-30 10:20]

maki

Mimo że mamy XXI wiek to nadal są tacy osobnicy którzy nie zwracają uwagi na ochrone środowiska i na to że w brutalny sposób niszczą naturalne zasoby naszych wód. Tacy ludzie powinni być przykładnie ukarani .A wyroki sądowe powinny być podane do wiadomości publicznej. [2009-09-30 10:23]

kostekmar

Łysy Wąż ma racje, tylko nie 2 tygodnie, a po 100 godzin za każdą siatę i 300 godzin za łódkę. Nie tylko kamizelkę, ale i czapeczkę. I po każdym dzionku sprzatania 30 minut klęczenia na grochu wpatrując się w spławiające ryby. [2009-09-30 10:28]

chris061

jeden mniej Oby tak dalej ciekawe ile ryb pozabijał eh [2009-09-30 10:39]

użytkownik

I bardzo dobrze dziadowi!!! Miejmy nadzieję że dostanie tak wysoką karę że odechce mu się kłusowania! [2009-09-30 11:08]

pisaq

Każdy kłusol złapany na gorącym uczynku mnie cieszy. Tylko żeby dostał stosowną karę i wyciągnął odpowiednie wnioski... wątpię, że tak się stanie, bo okradanie wędkarzy to intratny interes. Zapłaci jakąś śmieszną grzywnę, pójdzie na targ, kupi więcej sieci i raz dwa sobie odbije. Złapanie i grzywna to jego "ryzyko zawodowe".Dsplawik - współczuję. [2009-09-30 11:37]

jurek

Ciekaw jestem ile do tej pory nakradł Naszych ryb ( bo to my wędkarze utrzymujemy ten cały PZW ........... płacąc dosyć duże składki ---jak na Nasze Polskie zarobki , płacimy również pieniążki na dobrowolne zarybiania i wierzcie mi , że w całym kraju są to dość duże pieniądze --------- i nikt ich nie sprawdza w porównaniu z wklejonymi znaczkami ) .................. I MAM JESZCZE JEDNO PYTANIE ----jeżeli z sieci 240 metrów można wykłusować olbrzymią ilość ryb różnego gatunku , a robił to pewnie co dzień .......... WIĘC MOJE PYTANIE BRZMI : KTO ZATEM KUPOWAŁ OD TEGO BANDZIORA TE RYBY ?????????????????? ..............NA PEWNO JAK I MOICH STRONACH DUŻA CZĘŚĆ TO NIE ETYCZNI WĘDKARZE .......... czyli poniekąd dajemy tym złodziejom ciche przyzwolenie , by kupić dobrą rybkę za trzecią część jej wartości rynkowej !!!!!!!!!!...........Zgadzam się z Kamilem , że kara dla niego powinna być sromotna ..........ALE CZY BĘDZIE ??????????????? .............Powinno być tak jak w niektórych krajach arabskich ...........ZA KRADZIEŻ OBCIĘCIE 2 DŁONI ----------- MOŻE TO BY INNYCH ODSTRASZYŁO ...............Piątal dla Redakcji za takie informacje , oraz pozdrawiam wszystkich ...zwłaszcza łysego węża ( Kamila Walickiego )............. społecznik Jurek . [2009-09-30 11:50]

1994michcio1994

moim zdaniem powinno sie zwiekszyc kontrole nad woda poniewaz w te wakacje siedzac codziennie od rana do nocy nad zalewem nigdy nie spotkalem zadnej kontroli [2009-09-30 12:18]

janglazik1947

Ukarac gościa kosztami zarybienia akwenu i będzie ok. [2009-09-30 12:24]

użytkownik

Cieszy kolejny news w walce z kłusolami.mam nadzieje ze nie tylko z nad Narwi beda przychodzic kolejne informacje o sukcesach PSR i SSR.Oczywiście łysywaz ma racje Jurek pozamiatal by to w dwa max trzy dni :-) ale pomimo tego gratulacje dla f-szy PSR oby był to poczatek walki.Pomysł z kamizelką rewelacja !!!!! [2009-09-30 12:34]

użytkownik

A żeby w Sądzie sprawa oskarżenia miała rece i nogi powinien zjawić się przedstawiciel PZW i uzmysłowic Sądowi ktory nie ma czesto pojecia jakie szkody taki sku.....iel potrafi wyrzadzic [2009-09-30 12:36]

caberek

Super sprawa, że został złapany na gorącym uczynku. Oby więcej takich akcji i złapanych kłusoli. Może w końcu zaczną się bać i nie będą okradali naszych wód. Może my jako wędkarze też powinniśmy bardziej reagować jak widzimy przejawy kłusownictwa. Bo z tym u niektórych wędkarzy jest źle przechodzą obojętnie lub czasami uczestniczą w tym. A straż rybacka nie może być wszędzie naraz. Teraz żeby tylko sąd go uniewinnił, bo może stwierdzić, że jest zbyt mała szkodliwość społeczna. [2009-09-30 13:31]

dsplawik

Dzięki pisaq - wiesz, są tacy, którzy nie szanują czyjejś własności. A wracając do tego kłusownika to uważam tak jak 1994michcio1994, że dobrym krokiem naprzód było by zwiekszenie kontroli - od około 10ciu lat odwiedzam różne akweny wielkopolski i NIGDY nawet nie spotkałem żadnego kontrolującego. Skoro płacimy wysokie składki to niech te pieniądze na coś idą. Ja, szczerze mówić mógłbym zapłacić nawet kolka groszy więcej - żeby to tylko coś dało - żeby byli widoczni kontrolerzy i patrole. Żeby coś się działo na łowiskach, a nie że każdy kto ma kija z żyłką może pójść połowić, narobić syfu i wrócić z opowieściami jak to było fajnie na rybach. Kurde Panowie - 21 wiek a my 100 lat za........ to jest jakaś MASAKRA [2009-09-30 13:32]

menago

no 240m sieci to bardzo dużo ale ciekawi mnie jak oni transportuja te ryby z sieci 240 METRÓW to troszkę kilo będzie w samochodzie pasażerskim napewno się to nie mieści pozdrawiam [2009-09-30 14:25]

tomeczekxx5

Ciekawe ile dostanie na pewno 500 zł kary lub w zawiasach jo by mu tak dowalił żeby za przeproszeniem się posroł hihihih. [2009-09-30 14:56]

Ryba88

Tępic takich skór.......... i na dodatek porządnie w[ pi ]ic za takie cos. My wędkarze jezdzimy i sie dziwimy ze ryba nie bierze jak taki hu... zastawi siec i ma to wszystko w du.... Tak nie moze byc musimy temu jak najszybciej zabobiedz Pozdrawiam wszystkich wędkarzy [2009-09-30 15:02]

Kernit

a tam za dużo to on nie dostanie.... sam mam stawy i jak kogos zlapie to lipa dostaja po 50 czasem po 150zl na schronisko dla psow albo cos w tym stylu.... polskie prawo jest tragiczne... a na temat kar i sadow to zbyt dlugi temat zeby o tym pisac a czasem nawet szkoda jezyk tepic [2009-09-30 15:27]

użytkownik

240 m sieci to dużo więc kara wymierzona przez sąd też powinna być konkretna żeby inni którzy kłusują wiedzieli co im za to grozi. Gratulacje dla Państwowej Straży Rybackiej za udaną akcje i oby więcej takich udanych akcji. [2009-09-30 15:38]

slawomir66

I brawo PSR. I powiem więcej po wojskowemu "j...ać, karać nie wyróżniać" takich kłusoli. Niech jeszcze kary wzrosną za takie czyny to może im się odechce. Szacun Panowie. [2009-09-30 15:56]

dolec

Powinien zapłacić karę od metra sieci z 300zł . Więcej takich akcji!!!!! [2009-09-30 15:57]

użytkownik

powini pokazac jego twarz a w siatke owinac go i do wody [2009-09-30 16:19]

spines21

czasami ludzie kłusują ryby żeby je zjeść ,bo licho z groszem i chociaż to też przestępstwo można w takim wypadku zrozumieć jeżeli sąd orzeknie nie wielka kare.Ale mając tyle siaty to już poważne łapanie,więc powinien być potraktowany jak najsurowiej można.Dobrze by było jak by PSR mógł dotrzeć do odbiorców-sklepów,smażalni,gdzieś muszą sprzedawać ryby przecież [2009-09-30 16:58]

jakub1296

Grzywna i to wszystko [2009-09-30 17:05]

jakub1296

co mu zrobią [2009-09-30 17:06]

marcino

Z kamizelką dobry pomysł jest i koniecznie prace społeczne ile ten gość ryb wyłowił na taką sieć a ile szkód zrobił PSR woli wlepić 100 czy 200 wędkarzowi za pierdołe bo łatwiej i bezpieczniej jest a tacy ludzie sporadycznie łapani są wysoka kara i prace społeczne przez rok conajmniej [2009-09-30 17:08]

użytkownik

kurde jak by tak każdy złapany kłusownik pracował choć przez miesiąc sprzątając brzegi akwenów to nad Wisłą nawet jeden papierek by na ziemię nie zdążył upaść. [2009-09-30 17:20]

andrzej49

Brawo tak trzymać !!! Szkoda że kary są tak małe. [2009-09-30 17:27]

joker

brawa za działanie i 5 za wyniki [2009-09-30 17:51]

uklejka

Szanowna Redakcjo, pilotujcie tą sprawę, nagłaśniajcie gdzie się da może sąd stanie na wysokości zadania , a nie tak jak zawsze czyn mało szkodliwy i delikwent wolny.Mam jeszcze apel , może nasze portale czytają odpowiednie służby miasta PIŁA, będąc na targu o godzinie jedenastej na oglądałem się różnych sieci , żaków , wontonów i innego badziewia wyeksponowanych na straganach, z tym trzeba zrobić porządek.Bo dla kogo jest ten towar każdy wie. [2009-09-30 18:11]

lpouj

Powinna być przynajmniej kilka akcji na tydzień! I właśnie przez kłusowników w polsce jest tyle dużych szczupaków i sandaczy które w nocy żerują co kot napłakał! [2009-09-30 18:37]

margor1976

takie akcje powinne być pokazywane w telewizji ogólnopolskiej, może wtedy dało by do myślenia reszcie kłusoli [2009-09-30 19:08]

użytkownik

bardzo podoba mi się pomysł Janka / janglazik/ - naprawde logiczne i nawet bym poklepał kusola jak by się wywiązał ! [2009-09-30 19:37]

hubi

Kiedy ta plaga się skonczy ,złapano okey tylko jaką kare dostanie ten zboczeniec ja już uzywam różnych słów wobec tych kretynów ale to nic nie daje,pozdrawiam normalnych. [2009-09-30 19:47]

jurek

.......................... I TU ZGODZĘ SIĘ W 100% ze STANISŁAWEM.......UKLEJA............ PAŃSTWOWA STRAŻ RYBACKA ---- CHWALI SIĘ TYM , ZA CO JEJ PŁACĄ I TO NIE MAŁO================ , A NIE MOGLIBY TAK ZROBIĆ NALOTY NA BAZARACH ...w PILE , SKIERNIEWICACH , KUTNIE , CIECHANOWIE .... I PRAWIE WE WSZYSTKICH MIEJSCOWOŚCIACH , GDZIE SPRZEDAJĘ SIĘ SIECI , ŻAKI SZNURY , WIRSZE----ITP ......A PRZECIEŻ MY SPOŁECZNI STRAŻNICY NIE MIELIBYŚMY TYLE PRACY ( zresztą za darmo --- w imię Nas wszystkich--- którym zależy , żeby rybostan w Naszych Wodach się poprawiał ) ............. Mile to się czyta , że zdjęto sieci lub złapano kłusownika przez PSR ---------------- ale oni są chronieni prawem z urzędu , posiadają ostrą broń i kajdanki , służbowe samochody , noktowizory lornetki ............ stała pensję ----WIĘC TAKIE CHWALENIE SIĘ JEST TROCHĘ NA WYROST............. PRZECIEŻ TO NALEŻY DO ICH OBOWIĄZKÓW !!!!!!!!!!!!! ..............CO INNEGO WĘDKARZE----MOGĄ POCHWALIĆ SIĘ SPRZĄTANIEM ŁOWISK , CZY STRAŻNICY SPOŁECZNI PZW ---- KTÓRZY ROBIĄ TO SAMO , A NAWET NAWET WIĘCEJ............... I TO ZA DARMOSZKĘ I JESZCZE SĄ PRZEŚLADOWANI PRZEZ NIELICZNYCH ZA TO , ŻE DBAJĄ BYŚMY MIELI RYBY I CZYSTE ŁOWISKA...........I POWIEM , ŻE JEST CORAZ MNIEJ CHĘTNYCH STRAŻNIKÓW DO TEJ NIEWDZIĘCZNEJ PRACY NA RZECZ WSZYSTKICH..................WIĘC POMAGAJMY SOBIE WZAJEMNIE..........., GDYŻ ZA 15 LAT NIE BĘDZIE CO ŁOWIĆ!!!!!!!!!!! ...........społeczny strażnik Jurek . [2009-09-30 19:58]

warun

Panowie, sprawa jest prosta. Kto występuje jako oskarżyciel i poszkodowany w tej sprawie? PZW, PSR czy kto? Czy jest możliwe zbadanie i ujawnienie takich danych przez kogokolwiek? Jezeli tak, to pilotarz prawny, prawnika wynajac i nie ma sadu, ktory by orzekl niska szkodliwosc czynu a jak sie tak stanie to sad apelacyjny a n koniec kasacja. Pytanie kto jest oskarżycielem i poszkodowanym? Bo boje się, że tylko prokurator. A ja sie za przeproszeniem czuje okradziony przez tego cwela. Czy PZW też się czuje okradzione? Bo skoro nie to co to jest PZW w takim razie? Skoro to zwiazek wędkarzy to chyba tez powinien być stroną w tej sprawie. Skoro PZW to my wszyscy. Adwokat przy takim czynie powinien spytac, czy około 2 miliony wedkarzy to malo, to jest niska szkodliwosc czynu? To jak opierdziele 20 bankow to co, tez niska szkodliwość? A ile banki te maja klientów bo smiem watpić ze 2 mln. JA rzadam rekompensaty. PZW jako strona, dodatkowo jako strona za nas wszystkich w sprawie cywilnej o odszkodowanie. Zrobmy skladke dodatkowa po 100 zl ale niech strażnicy maja prawo strzelac po kolanach takim sk...nom. I miejmy kase na prawników. I nie chodzi o dziadziusia z wedka bez oplat czy karty. Bo jak kogos nie stac, to powienien miec mozliwość odpracowania. Sprzatanie akwenow za możliwość wedkowania. Dziadzius z kijkiem zakonczonym gwozdziem i wedka wiecej dobrego wniesie niz kara ktorej i tak nie zaplaci bo go nie stac. A kusole dalej beda kusowac jak nic sie nie zmieni.PANIE i PANOWIE. Wezmy sprwe w swoje rece. Zalozny stowarzyszenie pod skrzydlami PZW i powiedzmy o tym ze nas okradaja!!!! Wynajminmy prawnika i niech walczy!!! A moze petycje do Ministra odpowiedniego? 2 mln podpisow to porzadna partie mozna zalozyc :D Partia Wedkarzy i wygrywamy wybory!!! [2009-09-30 20:16]

warun

A tak na marginesie to cwela mozna udupic jeszcze odnosnie sprzedazy tych ryb czyli od strony urzedu skarbowego... Skoro sprzedawal to powinien zaplacic podatek, a jak wskarze komu sprzedawal to pojechac porzadnie po gaciach tym "biznesmenom" tak, zeby nastepnym razem chcieli ogladac ryby ale w konserwach.Jeszcze raz apeluje: ORGANIZUJMY SIE!!! [2009-09-30 20:22]

kowal007

Ładnie ładnie dziwne co mu zrobia dostanie kare grzywny i po sprawie. Powinni zabrać łódkę, pociąć sieci a jego surowo ukarać. (i pokazac to w telewizji zeby udowodnic tym innym ze jezcze lapia tych debili) A nie zeby na drugi dzień poszedl do kumpla i dalej będzie kłusowac. I jeszcze pomyslec ze to wszedzie. Jezeli by to zlikwidowali to w polsce ryby by byly. I niebyly by potrzebne zasady zlow i wypusc. [2009-09-30 20:24]

darexii

Łysy Wężu,ten pomysł z tą kamizelka odblaskową to rewelacja to jest pomysł ale nie dwa tygodnie ale dwa, trzy miesiące powinien z tym biegać, a Tobie za pomysł nagrodę. [2009-09-30 21:27]

KAMILU

Nieźle ale skończy się pewnie na grzywnie ale dobre chociaż i to. Ale skoro kłusował to i tak dalej będzie to robił powinni go jakoś kontrolować i nie dawać mu odporu [2009-10-01 12:04]

maslak102

powinni zrobic specjalne pieczecie tak jak to sie bydlo znakuje na czole wypalic goracym metalem slowo kłusol zeby od tej pory wszyscy wiedzieli ze ten gosc jest podejrzany, co innego jak starszy dziadzius wezmie sobie jedna rybe bo juz dobrze nie widzi i kilka mm nei zgadza sie wymiar a tutaj mamy dokladny przyklad klusownictwa ryby znikaja a my sie tluczemy po glowie czemu nei biora i kombinujemy na wszystkie sposoby zeby cokolwiek zlapac [2009-10-01 21:42]

Sumiarz

Bardzo sie ciesze , popieram ta akcje walke w klusownikami , tylko mam zastrzezenie co do jednego , 1 rybak sobie sieci postawil byc moze dlatego ze nie mial co jeść czy z innych powodow , zas dlaczego nikt nie moze rybakowki nad jeziorami ukarac , tam sieci stawiaja legalnie , ale z naszego punktu widzenia , wedkarzy nie legalnie ,powinno im sie tez jakos ograniczyc te odlawianie ryb , ich organizacja tylko pustoszy łowiska , nie mowie calkowicie zlikwidowac chociaz tak by bylo najlepiej , ale chociaz ograniczyc te ich odlowy np do 1 razu na 3-4 miesiace , i nie zastawianie sieci w okresie tarla ryb .Rybakowka sieci stawia co tydzien i stoja one legalnie po pare dni , przez pare takich sezonow tak opustosza lowiska ze nie bedzie mialo sensu wedkowanie wogle .Bo na takie rybki co przez siatke przeplyna typu stynka czy oklejka ja jezdzic nie bede napewno.Koledzy jak ktos jest w stanie to niech cos dziala w tym kierunku i zareaguje . [2009-10-03 08:05]

paw-go

U nas nie ma kary na takich, dostanie do zapłaty kilka zł i tyle, a na drugi dzień pójdzie robić to samo. [2009-10-03 10:35]

łysy wąż

I to o czym napisał kolega paw - go niestety jest regułą. Kłusol dostaje małą karę finansową, sędzia pogrozi mu palcem i na tym się kończy cała sprawa. Następnego dnia taki gnój znów jest nad wodą i znów kłusuje. Ciekawe jak zachowa się sąd, gdy kiedyś któremuś z nas puszczą nerwy i kłusownik dostanie w zęby? Bo obawiam się, że kiedyś tak się mogą sprawy potoczyć. Co wtedy? Biedny " sieciarz " pokaże siniaki, a wędkarz dostanie zawiasy albo co gorsze - kilka miesięcy w sanatorium. Czyja będzie wina? Wędkarza. A może sądów, które nakładają na kłusoli symboliczne kary? Przypominacie sobie głośna sprawę, kiedy to mieszkańcy pewnej wioski zatłukli gościa kijami? " Poszkodowany " terroryzował całą miejscowość, groził śmiercią sąsiadom i chodził z tasakiem. Policja wyłożyła lachę, mimo wielu próśb o interwencję. W końcu mieszkańcy nie wytrzymali i załatwili to po swojemu. I co? Siedzą na ławie oskarżonych. Może to brutalny i skrajny przykład, ale ......A ja uważam że mieli rację i oskarżony powinien być dyżurny policjant, który zlał sprawę. [2009-10-03 12:14]

użytkownik

Jakby dostał 3 lata zawiasów i 3000 tys grzywny + strata łodzi to może by się zreflektował trochę nad sobą. Ale znając polskie realia dostanie z 300 zł grzywny i do domu :) Gratuluje złapania tego debila bo inaczej go nie można nazwać!! [2009-10-03 13:42]

Irek

W końcu zaczyna się coś dziać nad naszymi wodami ja w tym roku byłem kontrolowany trzy razy, a wędkuje od 27 lat i w ciągu tego okresu byłem sprawdzany tylko raz. Cieszą takie artykuły opisujące akcje przeprowadzane przeciw kłusownikom. [2009-10-03 19:54]

Daniel12

Za takie coś 5 lat do paki ;p [2009-10-03 20:46]

malickip

powinni mu zabrać łódkę ,sieci i dać grzywnę ,oraz dać kilkadziesiąt godzin prac społecznych na rzecz koła które chciał po prostu okraść.Niech inni po przeczytaniu takiej informacji dobrze się zastanowią czy iść kłusować czy lepiej kupić w sklepie.A u nas na pewno nic mu się nie zrobi bo to mała szkodliwość czynu i na tym się skończy. [2009-10-03 21:03]

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze Internautów.

Czytaj więcej