Kukurydza wszystkich smaków na lina ,leszcza , karpia

Kolejny wypad nad zalew Rogów ZALICZONY.
Ostatnie dni zachęcały do spędzenia wolnego czasu nad wodą, tego dnia pogoda była pochmurna, ale na szczęście nie padało.
Łowiliśmy na nieco głębszej części zbiornika.
Nasza mieszanka była przygotowana z zanęty Ringers oraz ziemi torfowej, a także pelletu Aqua z odrobiną bentonitu dla lepszej kleistości mieszanki.
Warto wspomnieć o przynęcie, postanowiliśmy wrócić do klasycznej przynęty jaką jest kukurydza tylko, że tym razem zamiast z puszki użyliśmy kukurydzy FEEDER FURIOUS od Aqua Star, jest to kukurydza w zalewie zabarwiona barwnikami oraz aromatami,my postanowiliśmy użyć 4 różnych smaków Cytrus x  , Czosnek  , Kukurydza  , Orzech Tygrysi.
Z racji tego że wędkowaliśmy we dwóch na cztery wędki, każdy z nas mógł używać innego smaku.
Po chwili oczekiwania na mojej wędce był znany sygnał brania i po chwili holu udało się wyjąć lina, szybka sesja zdjęciowa i rybka wraca do wody.
Kilka brań później już wiedzieliśmy, który smak tego dnia okazał się hitem był to smak „Kukurydzy” i postanowiliśmy użyć tej przynęty na wszystkie wędki. Udało się złowić kilka niewielkich leszczy, a gdy zaczynaliśmy się już powoli zwijać na moim kiju było mocne walnięcie po dłuższej chwili siłowania okazało się że był to karp, ale niestety się zerwał, nic straconego i tak  wróciłby do wody.
Podsumowując wypad - bardzo miły odpoczynek, trochę emocji oraz najważniejsze, baterie naładowane na cały tydzień.
Na sam koniec chcę podziękować firmie Aqua Star No1 za produkty, które mogliśmy przetestować, a wszystkim którzy czytają ten wpis życzę połamania i samych sukcesów nad wodą.

Nie ma jeszcze komentarzy do tego artykułu.