Maraton Wędkarski-Rogów 5-6.06.21.

W dniach 05-06 czerwca 2021r na zbiorniku Rogów odbyła się 3 edycja maratonu wędkarskiego 24h.
W zawodach wzięło udział prawie 30 drużyn po 2 osoby .
Cała impreza rozpoczęła się w sobotę o godzinie 6:00 rano, po krótkiej odprawie i losowaniu, wszyscy zawodnicy udali się na stanowiska.
W naszym przypadku było to stanowisko numer 16 ( dla osób znających Rogów byliśmy na rogu od strony leśniczówki ).
Gdy przybyliśmy na swoje stanowisko na spokojnie zaczęliśmy rozwijać wszystkie nasze graty, tworzyć zanętę itp.
Po pierwszym sygnale o 10:00 zestawy poleciały do wody, z początku brań nie było ,ale z czasem powoli się rozkręciły się, może nie było ich mega dużo, ani bardzo intensywne, ale zawsze coś się działo.
Jedynie czego żałujemy to spinek kilku karpi, co mogło znacznie polepszyć nasz wynik.
Pogoda była piękna bezchmurne niebo, słońce mocno grzało, można powiedzieć że przez pewien okres dnia było nawet zbyt ciepło.
Gdy słońce chyliło się ku zachodowi nadszedł czas na pierwsze ważenie,
z którego wynik był bardzo mały,ale nie ma co się poddawać przed nami cała nocka, która może wszystko zmienić.
Nastała noc zrobiło się znacznie chłodniej i bardziej klimatycznie przez całą noc było co robić tu jakiś puknięcie na szczytówkę a tam pisk sygnalizatora, udało się wyjąć trochę ryb nawet kilka karpi oraz ogromną gałąź ( 30 kg ) ale niestety nie zaliczała się do wyników.
Od rana była cisza bez brań i 10:00 sygnał koniec zawodów.
Przechodzimy do kolejnego ważenia, a także do całego podsumowania zawodów.
Na całą dobę wędkowania złowiliśmy ponad 4 kg ryb, co dało nam jedną z gorszych pozycji, ale niestety straciliśmy 6 karpi co znacznie obniżyło nasz wynik.
Podczas tych zawodów złowiliśmy leszcze , jazgarze , plocie , karpie.
Przejdźmy do organizacji tych zawodów. jak zawsze wszystko na najwyższym poziomie zarówno początek jak i koniec imprezy , ważenie ryb , katering ( obfity obiad podczas pierwszego dnia imprezy ,  ognisko w nocy z kiełbaskami , drugiego dnia pieczony dzik).
Dziękujemy za świetną imprezę i mega zabawę do następnego roku .

Informacje dodatkowe

• Typ zawodów:
  • Data/Miejsce zawodów: 0000-00-00 /
  • Godzina/Miejsce zbiórki: 00:00 /
  • Czas trwania zawodów: od godziny:00:00 do 00:00
  • Nagrody:
  • Sponsorzy:

Nie ma jeszcze komentarzy do tego artykułu.