Marcowe okonie spod lodu na mormyszkę

/ 10 komentarzy / 4 zdjęć


17.03.2013 wędkowałem w Rzeszowie wspólnie z kolegami Marcinem, Darkiem, Mirkiem i Piotrkiem. Ja nazywam się Łukasz - dla większości z Was znany jako Łowca z wędkarstwo lucio.
Wędkarski wypad rozpoczęliśmy na dolnym odcinku Wisłoka poniżej mostu na ulicy Warzywnej. Wędkowaliśmy na spinning a dokładniej rzecz biorąc boczny trok z opadu. Stosowaliśmy długie ok 1m przypony. W tym dniu jednak Okonie nie chciały współpracować i nawet najmniejsze paproszki nie zdawały egzaminu.
Po godzinie łowienia dostałem telefoniczny cynk od kolegów łowiących na lodzie powyżej zapory, że pięknie biorą okonie spod lodu. Udaliśmy się więc na zatoczkę na zalewie Rzeszowskim i zmieniliśmy metodę na podlodową. Zmiana okazała się skuteczna i .. zresztą zobaczcie sami na filmie.

 


4.7
Oceń
(29 głosów)

 

Marcowe okonie spod lodu na mormyszkę - opinie i komentarze

elektryk18elektryk18
0
Swietne Łukasz dobry filmik (2013-03-26 07:13)
grisza-78grisza-78
0
Fajny, wesoły filmik. Myślę, że na troka okonie nie brały bo są już po prostu zbyt ciężkie przed tarłem i ciężko je sprowokować na spinning. Co innego mormyszka - skuteczna prawie zawsze. ***** i pozdro! (2013-03-26 07:20)
pbednarczykpbednarczyk
0
Ryby Ryby Ryby ogladam wszystkie wyprawy Lukasza i sa spoko. Ja zaczelem przygode z wedkarstwem rok temu, ale w tym roku mysle zeby rowniez nagrywac filmiki i sie nimi dzielic pozdrawim i niech ta zima wreszcie sie konczy!!!!!!!!!!!!! (2013-03-26 11:21)
haba33haba33
0
Filmik super ***** warto popatrzeć na coś na wesoło (2013-03-26 13:15)
lipa43lipa43
0
Super filmik ***** (2013-03-26 15:18)
Lin1992Lin1992
0
Filmik na poziomie. (2013-03-26 17:34)
szutomaszszutomasz
0
super filmik :D 5***** (2013-03-26 18:42)
damiangrzeskowiakdamiangrzeskowiak
0
fajne lapanie (2013-03-29 22:47)
użytkownik131131użytkownik131131
0
Super filmik ***** (2013-03-31 12:50)
dziobasek35dziobasek35
0
Po długości żyłek widzę że okonki brały na płytkiej wodzie... Wiosna blisko ;) Super filmik chłopaki... (2013-04-05 10:27)

skomentuj ten artykuł