Mistrzostwa Polski kat. U-14,U-18,U-23

Z wielką przyjemnością informuje że członek naszego Koła Krystian Owczarz w Mistrzostwach Polski w dyscyplinie spławikowej w kategorii kadet zajął 6 miejsce.

Zmagania z obowiązkowym treningiem trwały trzy dni ,pogoda dopisała aż za bardzo ,temperatury powyżej 35*.Było tak gorąco że tuby ochronne od topów się wyginały.Wędka nagrzewała się tak że nie szło jej utrzymać ,pod koniec tur Krystian wysuwał tyczkę przez szmatkę.

Uroczyste rozpoczęcie przeprowadzono w hali sportowej przy stadionie żużlowym po piątkowym treningu .Dobry ruch ze strony organizatorów bo pomieszczenie było klimatyzowane.

Nasza ekipa czyli reprezentacja Okręgu .Kamil Czupryniak - U-23,Szymon Stawieraj -U-18,Krystian - U-14 i trenerzy.

Tak wyglądało łowisko i sektory .

Połów z I tury ,leszcz mierzył 53 cm i ważył 1630 g .

Krystian ustanowił swój rekord w leszczu bijąc również mój.Ryba wzięła w połowie tury na zestaw płotkowy(delikatny) hol trwał chyba z 20 min ,za nami ustawiła się grupka kibiców ,a ja myślałem że zejdę na zawał.Na szczęście w końcu wylądował w siatce.Po 25 minutach następne branie ryba równie duża ale w pewnym momencie ruszyła do brzegu ,stworzył się kąt ostry między gumą a wędką i ryba się spięła (może przez mój błąd - nie zmieniliśmy haczyka na większy).Po tej spince udało się dołowić tylko okonia.Sektor wygrało 3000 g ustanowione dwoma leszczami.W drugiej turze wylosowaliśmy sektor A najmniej rybny ,dominowały tam sumiki karłowate przysparzające sporo problemów z wypinaniem .Mimo że uchodzą za żarłoczne trzeba się było postarać o branie.Trafiła się nam jedna płotka nie powiem ze oko mi błysło , ale niestety więcej nie było.Nie wspomnę już co uciekło bo każdemu coś zeszło , zabrakło 75 pkt do dwójki sektorowej.Z dwiema trójkami sektorowymi pozostało udać się na zbiórkę, zanim zjedliśmy obiad już widniały wyniki generalne.Ta szóstka sprawiła że minęło zmęczenie i ochoczo udaliśmy się do klimatyzowanej hali na zakończenie zawodów.

Pełne wyniki znajdziemy tutaj.

Tak wyglądała dekoracja.

Korzystając z okazji chcę podziękować działaczom Okręgu Sieradz za wsparcie finansowe tej wyprawy oraz zarządowi Koła Kleń również za przeznaczenie środków na doposażenie reprezentanta Koła.Cały sprzęt łącznie z tyczką Maranello 1201 w specjalnych cenach zakupiliśmy w firmie Match Pro Krzysztofa Kałużnego .Dzięki temu nie odstawaliśmy sprzętowo od rywali nawet tych zaprawionych w boju na występach Grand Prix Polski.