Mój pierwszy i największy okoń

W kwietniu 2012 roku wybrałem się z tatą na rybki na zbiornik wodny Słup, niedaleko Jawora. Pogoda dopisywała, to znaczy było ciepło, niebo było bezchmurne i słoneczko ładnie grzało. Nad wodę dotarliśmy o godzinie 9.00, po czym rozłożyliśmy nasz obóz. Mieliśmy ze sobą spławikówkę, dwie gruntówki i dwie spiningówki. Rozłożyliśmy tylko gruntówki i wypiliśmy po herbacie. Patrząc na szczytówki wędek spędziliśmy tam około 2 godzin. Postanowiłem pójść brzegiem ze spinningówką. Miałem ze sobą zestaw kopytek i twisterów. Gdy doszedłem na cypel zarzuciłem wędkę i ściągając żyłkę poczułem uderzenie i uznałem że trzeba tu łowić. Po jakimś czasie wyciągnąłem z wody 4 30-35 centymetrowe szczupaczki, które oczywiście wróciły do wody. Wracając do obozu zauważyłem rybę stojącą przy brzegu. Miałem ją około pół metra od siebie. Postanowiłem zapolować na nią. Na krętlik założyłem małego, białego twisterka. Po trzech rzutach ryba nawet nie miała zamiary tego dotknąć, a kręciłem jej przynętą koło nosa. W końcu poczułem mocne uderzenie i zaciąłem rybę. Była ona waleczna i już wtedy podejrzewałem, ze to okoń. Po trwającej około minuty walce wyciągnąłem z wody wielkiego, pasiastego okonia. Po zmierzeniu okazało się, że ma on 29 centymetrów !!! Byłem dumny z siebie, BO TO BYŁ MÓJ PIERWSZY W ŻYCIU OKOŃ ! Pod koniec dnia mój tato złowił jeszcze dużą płoć. Po powrocie do domu umyłem się i zjadłem coś, po czym położyłem się spać i wtedy przypomniałem sobie, że jutro szkoła :).

4.9

Mój pierwszy i największy okoń - opinie i komentarze

grisza-78grisza-78
Serdeczne gratulacje pierwszego okonia i to od razu w takich rozmiarach !!!!!! (2013-03-11 07:42)
Lin1992Lin1992
Nie no piękny okoń. Obyś jak najszybciej pobił swój rekord. *****. (2013-03-11 07:45)
piotr-strzalkowpiotr-strzalkow
Wiem, jak młodych wędkarzy cieszą takie sukcesy. Życzę kolejnych! (2013-03-11 13:22)
SpawciuSpawciu
takie chwile bardzo ciesza , sam złapałem rekordzik 32cm okonia a i ile szczescia (2013-03-11 15:19)
PatrykR1997PatrykR1997
moj pierwszy mial 25;D a rok pozniej 36 z brzegu ;D gratki 5/5 (2013-03-11 21:08)
ekciakekciak
gratulacje pierwszego okonia i nieostatniego rekordu :D 5***** (2013-03-11 21:36)
holowniczekholowniczek
Dziękuję bardzo i nawzajem gratuluję i życzę połamania kija !!! (2013-03-13 12:54)