Zaloguj się do konta

Nasza kasa

Witam!
Pragnę poruszyć moim zdaniem bardzo istotny problem dotyczący ważności naszych kart, a mianowicie składek rocznych, które powinny być ważne przez rok, tak jak np.przegląd auta, polisa oc, lokata itp. Mój kuzyn zdał i opłacił kartę po 20 października, ja z początkiem maja, inni np w lutym - te same pieniądze, a okres korzystania z tytułu tej samej opłaty 5-krotnie różny.

Wiem jak ciężko przebić się z jakąkolwiek inicjatywą przez koło, okręg i dalej, dlatego proszę wszystkich zainteresowanych o pomoc i poparcie na początek tego pomysłu, by rok był rokiem !!! Mam pewien pomysł, ale nie jestem w tym biegły i proszę o pomoc osoby, które pomogą to zorganizować - myślę, że zebranie za pomocą sieci odpowiedniej ilości podpisów czy wpisow (na tym też się nie znam od strony technicznej), nie będzie problemem i przesłanie tego bezpośrednio do Warszawy.

Moim zdaniem Zarząd Główny musi się do tego szybko odnieśc, bo w końcu Związek istnieje tylko dzieki nam. KUPĄ PANIE I PANOWIE!!! MOŻE SIĘ UDAĆ!!!- z góry dzieki za opinie
Pozdrawiam !

Opinie (34)

użytkownik

widze,ze pieniądze nikogo nie intereseują,wolicie placic za te same ryby w roznych okregach Polski? wyobrazcie sobie,ze musicie zaplacic za prwo jazdy za kazdym razem gdy przekraczacie granice wojewodztwa. to to samo. [2009-01-03 20:11]

użytkownik

Popieram .....bardzo dobra inicjatywa ,nic dodać nic ująć pozdrawiam Piotr [2009-01-04 07:31]

ekoolo

Na pewne sprawy nie mamy wpływu,a to dlatego,że w pojedynkę jesteśmy "za mali".Zatem KUPĄ PANIE I PANOWIE!!! [2009-01-04 09:57]

Kaszana1983

Witam to ja jestem kuzynem Ryśka o którym pisze w poście zacząłem wędkować pod koniec wakacji i chciałem nauczyć się jak najwięcej ,a żeby łowić to trzeba mieć kartę i opłaty na cały sezon szkoda że się płaci tyle kasy a łowi kilka miesięcy ,a nie cały rok od do. [2009-01-04 10:56]

jurek

Witam wszystkich . Popieram pomysł Ryśka.Właśnie teraz będą wybory do Władz Najwyższych PZW w Warszawie.Jeżeli na 6 kadencję zostanie wybrany dotychczasowy PREZES EUGENIUSZ GRABOWSKI ( były GENERAŁ MILICJI MO przed 1989r ---- dobrze się komuchy zakwaterowały) to i tak prawie nic się nie zmieni//// odsyłam do Wiadomości Wędkarskich Nr. styczniowy --- gdzie Grabowski pisze że o stan czystości Naszych Wód --odpowiadają tylko wędkarze i RYBACY--o zgrozo!!!!. JAK DALEJ BĘDZIEMY MIELI WE WŁADZACH TAAAKICH LUDZI--TO UMARŁ w BUTACH. Ale mam nadzieję że do władz powinni wchodzić młodzi ludzie-- a Te stare betony jak chcą działać to albo niech wspierają młodych swym doświadczeniem --albo usunąć się w cień i nie przeszkadzać. Pamiętam te czasy gdzie raz opłacona karta wędkarska --obowiązywała w całej Polsce --a dziś Sami widzicie co się dzieje ( korupcja , przekręty , zarybianie na papierze itp.)....Dlatego PANOWIE I PANIE KUPĄ RAZEM--będziemy mieli większą siłę przebicia--bo nikt z RZĄDU nie będzie interesował jakiś tam wędkarstwem--Oni walczą już o prezydenturę!!!!.......JESZCZE raz Ryśku tylko RAZEM możemy coś w Naszym Stowarzyszeniu zmienić na dobre.....pozdrawiam wszystkich. Jurek z Płocka. [2009-01-04 12:33]

Bop

napewno to jest niesprawiedliwe, że osoba opłacająca w październiku płaci tyle samo. według mnie powinna zapłacić w takim przypadku 50% taniej. [2009-01-04 20:47]

hubi

Cóż nic z tym zrobić się nie da musimy płakać i płacić głupie przepisy,może ktoś mądry to zmieni oby jak najszybciej pozdrawiam [2009-01-04 20:59]

kalmar

Faktycznie, problem istnieje. Stanąłem przed nim pod koniec tego roku kiedy zacząłem wędkować. Rozwiązałem to w ten sposób, że po otrzymaniu karty wypytałem o możliwości i skończyło się na tym, że wykupiłem wyłącznie zezwolenie okresowe (na 3 miesiące) bez pozostałych składek (zamiast ok 200 zł. zapłaciłem 80 zł - od połowy września do połowy grudnia). W tym roku jednak korzystniej (mimo wszystko) jest już wykupić na cały rok. Jeśli jednak jak mówisz łowisz od maja - to spróbuj, może w twoim okręgu można wykupić okresowe - każdemu wg potrzeb. Pozdrawiam. [2009-01-05 13:27]

kalmar

A co do Twoich słów Jurku, to możemy sobie tylko współczuć, że te betony tak się usadowiły. Wszędzie tam gdzie przepisy dopuszczają zastój to dziadostwo myślące po staremu ma "ciepło i sucho". Przykre to, ale chyba pozostaje mieć tylko nadzieję, że w końcu wymrą, bo nie jest to sfera wielkiego zainteresowania rządu do wdrażania zmian. Pozdrawiam i połamania ;) [2009-01-05 13:30]

yrtso

Nie wiem czy tak szybko wymrą, bo następcy są przynajmiej tak wnioskuję, bo chyba panowie Zwarycz, Nyk i Kustusz to chyba ta sama bajka co Grabosiu, a nie widac żeby chcieli coś zmienić jeżeli podoba im się Gienek na stołeczku [2009-01-05 16:31]

mucha_25

Trzeba wykopać starych pierdzieli ze stanowisk którzy tylko siedzą i rozmawiają na spotkaniach tylko o kasie, mało że za kablowanie dostawali kasę to teraz sciągają od nas wędkarzy, trzeba po prostu wykurzyć ich ze stanowisk tych starych komuchów. [2009-01-05 20:37]

kleyber73

Kiedyś za małolata myślałem ze jak opłacam do końca kwietnia to mogę łowić również do końca kwietnia.Koło kwietnia wybrałem się pobawić na miejscową żwirkę z okoniami wtedy bardzo licznymi.Bach kontrolka z luzikiem wyciągam kartę wędkarską daje do kontroli,łowię dalej i słyszę że wędkuje nielegalnie bo karta nie opłacona.No nic krótka rozmowa,straszenie zabraniem ciężko zdobytego sprzętu,sądem koleżeńskim itp.Parę dni po wszystkim listowne wezwanie na sąd koleżeński.Jestem o wyznaczonej godzinie,czekam czekam czekammmm i nic.Po 1h przyszedł Pan PREZES i po krótkim wykładzie mówi że sprawa anulowana ale za pamięci rok to Q... rok i liczy się go od stycznia a nie od kwietnia.Mając te 14 lat pomyślałem TO WSZYSTKO JEST CHORE i myślę tak dalej.Ale płacę bo kocham wędkowanie i cóż na to poradzę.Pozdrowionka CATCH & RELEASE !!! [2009-01-06 06:44]

kalmar

czy u Was w okręgach też jest coś takiego: W-ce Prezes ds. gospodarki rybacko wędkarskiej :) co za twór w Polskim Związku Wędkarskim. tu jest wygoda i pieniądze :) składki od frajerstwa to dla nich jak podatek - należy płacić i nie kwękać, o dalszy dobrobyt zadbają sami ;) GOSPODARKA RYBACKO-WĘDKARSKA psia ich mać :) [2009-01-06 07:40]

irek57

Witam kolegów po kiju. Odniosę się choćby w części do poruszonej problematyki w artykule jak i komentarzach. Oceniłem ten artykuł stosunkowo nisko a to dlatego, że zawiera POMIESZANIE Z POPLATANIEM. Pragnę zwrócić uwagę że pisząc artykuł bądź komentując go należy posiadać w tym zakresie wiedzę. A jak czytam to wszystko to stwierdzam że jednak nie do końca ona jest. Wychodzę z założenia, że jeśli nie chcemy w przyszłości być tacy jak ONI to nie powielajmy błędów wyjdźmy z założenia ,,CO CESARSKIE CESARZOWI CO BOSKIE BOGU" Co do opanowania władzy w PZW przez ludzi nieodpowiedzialnych, w pełni się zgadzam jest to BETON bardzo twardy, możemy to zmieniać - przynajmniej się starać, ale zadajmy sobie pytanie na ile to możliwe. Osobiście ważność karty jak rejestracji samochody nie popieram, wywołało by to jedynie chaos i o wiele większej pracy, a kto tę pracę wykonuje ? ano my szara masa na dole, czyli społecznicy nikt nikomu nic nie płaci za prowadzenie dokumentacji koła, dopiero na szczeblu okręgów są płatne etaty dla niezbędnych pracowników biur. Pragnę na stronie poruszać tematy związane z działalnością PZW zapraszam więc kolegów do dalszej lektóry. Pozdrawiam irek57 [2009-01-06 08:23]

rysiek38

postaram sie to ruszyc dalej ale warto by bylo wiecej glosow w tej sprawie wiec narazie jeszcze sie wstrzymam -a co do ostatniego wpisu to poniekad sie zgadzam np. w kwesti wpisowego do np.30 kwiecien ale co do waznosci oplat to powinny byc wazne 365dni bo tak jest poprostu uczciwie [2009-01-08 20:24]

użytkownik

Masz rację ale to jest ciężkie do przebicia .Pozdr... [2009-01-10 15:59]

rysiek38

nie martw sie szkoda ze jest tak malo wpisow jak bedzie wiecej to zarzad musi sie z tym liczyc w koncu to pzw istnieje dzuieki nam a nie my dzieki nim [2009-01-10 22:07]

czarek 58

witam kolegów nie zgodzę sie żeby w całym kraju była jedna stwka w moim okręgu jest bardzo dużo jezior a sąsiedni włoclawski ma mało i oni do nas przyjeżdzają i muszą dopłacać a my u nich nie.Tylko w tym roku opłata okręgowa wzrosła o 11% nie wiem czym to tłumaczyć ceną przenicy? tak było do tej pory.Może inflacją w tym roku ,a betony jeszcze troche i same odjdą to jest jak ZBOWID nikt nie żyje aktywnie 100lat.Połamania kija w nowym roku [2009-01-11 14:42]

użytkownik

To bardzo stary watek i................ nic!Nic nikt nie robi , tak jak twierdze my wędkarze nie mamy swojego lobby , [2009-01-18 17:40]

krzycag1978

U mnie tak samo jest płac za sezon od 1 kwietnia do końca listopada. Za lód znów chcą aby płacić ale no nic się nie zrobi jak się chce połapać to trzeba płacić Moim zdaniem zezwolenie powinno obowiązywać cały rok od tego do tego tak jak wykupujesz pozwolenie na morze jest ważne cały rok i tak powinno być wszędzie... pozdr... [2009-01-20 20:53]

użytkownik

Popieram jak najbardziej. [2009-01-24 11:42]

BALBA

popieram w 100% poruszony temat.bo tu chodzi o naszą kase .a to jest jawne granie w hu,,,,,,,a.dobrze że poruszyłeś taki temat popieram i jestem z wami.czekam na dalszy obrót sprawy.pozdrawiam [2009-01-29 10:38]

użytkownik

jak w "samych swoich"ja trzy razy tak [2009-02-01 23:36]

użytkownik

Popieram cię Rysiek i życzę Tobie i sobie, aby ten pomysł zaowocował sukcesem. Jak rok, to rok. SKŁADKA ROCZNA, NIEZALEŻNIE OD DATY WPŁATY. Masz moje błogosławieństwo. Jednak wiedz, że Zarząd PZW, to tzw. beton zaporowy. Niełatwo będzie sie z tym przebić, bo oni tam juz nieźle kombinują ile by stracili na takim posunięciu. [2009-02-03 22:40]

użytkownik

kaszana- jesteś wielki - po imieniu i hura! może w końcu beton sie skruszy! [2009-02-03 22:42]

użytkownik

ZBOWID - HEHEHEHE - fajne porównanie. Ale oni niestety maja pewnie złote odznaki z wieńcami. SZACUN PANOWIE - młota brakuje i dynamitu. Jak to rozpiepszyć? no co tu wykombinować? jak to ugryźć, żeby te stare pnie wykarczować? może by tak ich zaprosić na EBRO? tam są takie sumy, że jak by takiego starzyka nadziać na hak, to by go w locie zszamały. Tylko czy sum gustuje w kościotrupach? no nie wiem. Chyba żeby jakimś azotoksem - no wymyślmy coś żeby beton rozpiepszyć! [2009-02-03 22:48]

burza10000

w 100% popieram twój pomysł Ryśku .Zeby się udało [2009-02-06 11:10]

spines21

to nie zbowid-to zombi [2009-02-10 19:12]

użytkownik

itu stary trafileś w dyhe krew mnie zalewa jak nas dojom piec z plusem [2009-02-24 11:38]

burza10000

sorry że tak pózno ale popieram pomysł w 100% [2009-03-09 22:46]

krzkwi5

JESTEM ZA POPIERAM , JA Z REGUŁY ZACZYNAM W KWIETNIU A PŁACI SIĘ ZA ROK [2009-04-07 13:47]

użytkownik

no i co dalej ,panowie i panie? dużo gadamy nic nie robimy.albo konkretna jazda ,albo nic . proponuję ogólny bojkot, jak nie będzie kasy to odrazu sie wykrusza stare popierdółki. [2009-06-10 17:29]

esox61

Zmiany są potrzebne, ale bardziej korzystne byłyby opłaty o różnych czasokresach np. 1-3-7-14 dni, miesiąc, kwartał, pół roku, rok. [2013-11-25 19:20]

slawekkiel17

W wielu krajach liczy sie od daty wplacenia pieniadzy, ale u nas to nie przejdzie. dlaczego? prosta sprawa PZW odnotowalby straty. Zrobia wszystko by zarabiac na wedkujacych jak najwiecej. Dlaczego nie ma skladki 6-ciomiesiecznaj, czy kwartalnej dla tych, ktorzy lowia tylko kilka miesiecy w roku? *****5-ka [2014-05-04 07:28]

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze Internautów.

Czytaj więcej

Co dalej z PZW?

Zmiany związane z zarządzaniem wodami postępują w coraz szybszym tempie…