Niezapomniany wędkarski weekend

Witajcie. Chciałbym opisać swoje wrażenia z ostatniego weekendu. Mianowicie, jakoś polubiłem wędkowanie na Szpitalnym w Gostycynie, no i w ten weekend także udaliśmy się z bratem na to łowisko. Sobota ok. 2st w plusie nastawiłem się na białą rybę płoć i leszcz. W sobotę pojechaliśmy trochę póżno bo ok.13.00 i byliśmy do 15.30. Dobre miejsce głębokość wody 4metry, grubość lodu 12cm. Zanęcone i czekamy kilka małych leszczyków trafiło do mamy, z większych rybek piękna płoć-latem w tym miejscu trafiały się naprawdę fajne okazy. Z tą myślą, że trafimy tam znowu w niedzielę podnęciliśmy i byle do rana. Niedziela 9.00 na lodzie, zagadani w dobrych humorach podchodzimy do jeziora, odniosłem wrażenie z daleka, że mnóstwo wędkarzy dzisiaj i nieżle kłują, a tu nikogo z "naszej" strony. Strach nas obleciał, lód strzelał co chwilę, było poniżej zera 2,5st, podszedłem do wczorajszego otworu-nic z tego w spokoju nie szło usiedzieć, tym bardziej, że strzeliło podemną. Bliżej środka bez obaw się nie dało podejść. Człek strachliwy, chociaż lód pozwalał na swobodne wędkowanie w tym miejscu wczoraj, dzisiaj trzeba było bliżej brzegu. W tym miejscu jest duży pomost, więc cięzkie graty zostawiliśmy-łącznie z termosem i dwa metry od pomostu jeden otwór, okazało się, że lód ma tam więcej niż bliżej środka i tak spokojnie usiedliśmy na swoich kubełkach. To co się działo póżniej to tylko radość wędkowania. Branie za braniem. Piękne okonie 4 okonie równiutkie ok. 30cm, i sam leszcz-były to większe dzieci leszcza, ale pięknie walczyły. Pudełko białego robaka prawie w całości poszło. Mormyszka w kolorze pomarańczowym z białym oczkiem i kawałkiem czeronego wentylka na haczyku. Czas, jak z bicza strzelił i trzeba było się zwinąć 14.00 wybiła, a nasze żony z niedzielnym obiadem nie lubią czekać . Weekend udany, strachu trochę było. Pasja silniejsza, ale myślę, że zdrowego rozsądku nam nie zabrakło, za co otrzymaliśmy spore w ilości brania. Pozdrawiam.

4.7

Niezapomniany wędkarski weekend - opinie i komentarze

grisza-78grisza-78
Fajnie się czytało, ***** i pozdro! (2013-02-11 10:05)
rav74rav74
No to czas Grześ na zasiadkę, mrozy potrzymają-prognozy dla pod-lodowców obiecujące, już się nie mogę doczekać kolejnej wyprawy. (2013-02-11 12:15)
Joseph72Joseph72
rav, bardzo pięknie opisałeś nasz wypadzik, sam bym tego lepiej nie zrobił, SZACUN, oby następny weekend był taki "owocny" w pogodę jak i brania, mam do przetestowania nowiutki sprzęcik:) (2013-02-11 20:36)
rav74rav74
już lubimy!!! (2013-02-11 22:41)
slawekkiel17slawekkiel17
Dobrze ze z glowa wedkujecie, ja przed kilkoma dniami takich "pajacow" na cieniutkim lodzie widzialem, jeden z nich wpakowal sie po pas do wody. (2013-02-12 18:40)
bosman-b1bosman-b1
Tylko pozazdrościć! W zachodniopomorskim brak bezpiecznego lodu! Możliwe że gdzieś...na jeziorkach ale wątpię. Tegoroczne lodowe wędkowanie na rozpoczęcie sezonu - zero! Niedobrze i nie ciekawie! (2013-02-12 21:29)
rav74rav74
mamy faktycznie lodzik 1klasa, były u nas silne mrozy prawie dwa tygodnie i ścięło, tygodniowa odwilż namieszała, ale teraz od dwóch tygodni non stop w nocy na minusie, jakby wytrzymał do końca marca byłoby super, bo leszczyk marcowy czeka (2013-02-13 09:07)
Joseph72Joseph72
pogoda 16 dnowa dla wędkarzy Gostycyn http://www.twojapogoda.pl/tematyczne/dla-wedkarzy/polska/kujawsko-pomorskie/gostycyn/16dniowa (2013-02-13 19:19)
pogoda 16 dnowa dla wędkarzy Gostycyn http://www.twojapogoda.pl/tematyczne/dla-wedkarzy/polska/kujawsko-pomorskie/gostycyn/16dniowa (2013-02-13 19:21)
soorki!! (2013-02-13 19:22)
leszekbarleszekbar
gratuluję i zazdroszczę takij wody (2013-02-14 12:57)
pstrag222pstrag222
fajne polowanko i opowiadanko. Mimo , że sam za wędkarstwem podlodowym nie przepadam.Powodzenia w połowoch za wpis ***** pzdr.pstrag222 (2013-02-15 17:25)

Sklep wędkarski internetowy, duże okazje tanie wędki i kołowrotki online - zdjęcia i fotki