Okoń na feeder i robaki - Łowisko Słupia

Ostatni wypad na Łowisko Słupia w 2021
Ten wypad zaczęliśmy od pooranej pobudki szybkie śniadanko i wyjazd.
Na łowisku pojawiliśmy się o 7:00 wszystkie trzy zbiorniki były już oblegane finalnie po konsultacji stwierdziliśmy że wybieramy nr 1 czyli no kill.
Powoli zaczęliśmy się rozkładać na swoich stanowiskach i szykować wędki do zarzutu.
Pogoda tego dnia była mocno jesienna, chłodny wiatr i przelotny deszcz sprawiał trochę problemów, ale się nie podawaliśmy i z optymizmem patrzyliśmy na ten dzień.
Jeśli chodzi o mieszankę na jaką postawiliśmy była to zanęta Gold Feeder SERIES B.I.O. impuls Gruby lin/karaś 0.5 kg z dodatkiem gliny rozpraszającej 2/3 paczki, atraktor zanętowy czekolada pomarańcza połowę zawartości oraz chleb fluo gruby. Finalnie zanęta pachniała słodyczą i była mocno jasna. Przejdźmy już do wędkowania ryby nie były chętne do współpracy, pomimo licznych zmian przynęty w tym Wafters ryby nie chciały ich pobierać zmieniliśmy taktykę na kukurydzę FEEDER FURIOUS Cytrus x, Czosnek, Kukurydza, Orzech Tygrysi, każda z nich wygląda oraz pachnie inaczej, ale nadał była cisza. Stwierdziliśmy że spróbujemy na broń ostateczną czyli robaki z własnej działki i w końcu udało się, co nieco połowić jeden z naszych kolegów złowił karpia 5 kg, a Jankowi udało się połowić kilka okoni.
Podsumowując tego dnia woda była trudna, a ryby w ogóle nie chciały współpracować.
lPONa sam koniec chciałem też podziękować firmie Aqua Star No1 , PotraFish . ROBINSON EUROPE za produkty, które mogliśmy przetestować nad wodą, a wszystkim którzy czytają ten wpis życzę połamania i samych sukcesów nad wodą.

Nie ma jeszcze komentarzy do tego artykułu.