Zaloguj się do konta

Okręg PZW Zielona Góra - księgowa zdefraudowała 350 tys. zł

33-letnią księgową okręgu PZW Zielona Góra zatrzymali w ostatnich dniach policjanci z Wydziału do walki z przestępczością gospodarczą tamtejszej komendy miejskiej policji. Kobieta od stycznia br. wypłacała pieniądze ze służbowego konta na swoje prywatne rachunki. O całej sprawie poinformował policję zielonogórski okręg PZW. Księgowej grozi do 10 lat więzienia.



O nieprawidłowościach finansowych poinformował zielonogórską policję miejscowy okręg PZW. Podejrzenia potwierdziły się. Jak ustalili policjanci, kobieta od stycznia br. przelewała pieniądze związkowe na swoje prywatne konta.

- Wiadomo na razie, że przywłaszczyła 350 tys. zł, trwają jednak dalsze czynności, które mają ma jednak ustalić czy kobieta nie kradła już wcześniej - dodaje rzecznik prasowy KMP w Zielonej Górze kom. Małgorzata Stanisławska.


Sprawę przejęła też Prokuratura Rejonowa w Zielonej Górze. Kobieta została zatrzymana, postanowiono jej zarzut przywłaszczenia mienia znacznej wartości. Obecnie przebywa jednak na wolności - zastosowano jednocześnie środek zapobiegawczy w postaci poręczenia majątkowego. Zabezpieczone zostałe również cenne przedmioty należące do byłej już księgowej - luksusowe samochody i znaczna ilość złotej biżuterii.

- Musimy powołać biegłego księgowego, który wykaże kwotę, jaką przywłaszczyła sobie oskarżona. Ze względu na te czynności sprawa najprawdopodobniej zakończy się dopiero w przyszłym roku, ponieważ musimy zdobyć dokumentację bankową, a tą można uzyskać tylko w oparciu o zgodę sądu - tłumaczy prokurator Jacek Buśko.
- Kobiecie grozi do 10 lat pozbawienia wolności, ale realnie oceniając, pewnie wyrok nie będzie aż tak wysoki. Nie bez znaczenia będzie to czy kobieta wykaże skruchę, przyzna się do winy - dodaje prokudator Buśko.

Cała sytuacja wywołała duże oburzenie w PZW. Trwa właśnie posiedzenie Zarządu Głównego, który zapoznaje się z całą sprawą.
- Jesteśmy bardzo zaskoczeni i rozgoryczeni całą sytuacją, ponieważ Zarząd Główny wdrożył szereg instrukcji i uchwał, które miały doprowadzić do pełnego zabezpieczenia wszelkich obrotów finansowych w zarządach okręgów. Stało się tak, ponieważ już wcześniej mieliśmy do czynienia z tego rodzaju sprawami, choć na mniejszą skalę, m.in. w Słupsku. Zaostrzenie dyscypliny finansowej pozwoliło nam jednocześnie wykryć przestępstwo w Zielonej Górze - mówi rzecznik PZW Antoni Kustusz.
- W tej chwili mówi się o defraudacji ok. 350 tys. zł, ale może to być większa kwota. PZW nie dozna jednak uszczerbku, ponieważ już zostały zabezpieczone cenny przedmioty na poczet przyszłych roszczeń. Problem jednak jest, ponieważ do czasu zakończenia sprawy okręg w Zielonej Górze ma praktycznie ogołocone konto. A musi jakoś przetrwać - podsumowuje.


A oto treść oświadczenia przyjętego w piątek na posiedzeniu Zarządu Głównego PZW:

W biurze Zarządu Okręgu PZW w Zielonej Górze doszło w ostatnim czasie do defraudacji środków finansowych Związku w wysokości ok. 350 tys. zł, o które podejrzewana jest dotychczasowa główna księgowa okręgu Sylwia B.. Zarząd Główny PZW z wielkim zaskoczeniem i rozgoryczeniem przyjął do wiadomości doniesienia ,,Gazety Lubuskiej’’ oraz innych redakcji dotyczące nieprawidłowości w funkcjonowaniu księgowości Zarządu Okręgu PZW w Zielonej Górze, które ujawniono już po zgłoszeniu przez władze okręgu wniosków do prokuratury i policji o ściganie w/w księgowej.

W świetle powyższej sprawy Zarząd Główny PZW kategorycznie stwierdza i oświadcza, że w Polskim Związku Wędkarskim dochowuje się wszelkich procedur prawnych, które zabezpieczają majątek Związku oraz jego finanse. Wydane w tym celu instrukcje i uchwały wewnętrzne, jeśli są przestrzegane, gwarantują wędkarzom i Związkowi właściwą gospodarkę finansową oraz skuteczna kontrolę. Tym bardziej więc potępiamy działania osób w biurze Okręgu PZW w Zielonej Górze, które doprowadziły do powstania tej karygodnej sytuacji.

Zarząd Główny PZW podjął niezwłocznie wszelkie określone Statutem PZW kroki prawne zmierzające do wyjaśnienia okoliczności i winnych ujawnionych nadużyć. Zarząd Główny PZW wystąpił do ZO PZW w Zielonej Górze o natychmiastowe zawieszenie w obowiązkach dyrektora biura ZO PZW oraz wszczął postępowanie dyscyplinarne wobec członków władz i organów Okręgu. W dążeniu do ustalenia przyczyn i skutków finansowych przestępczej działalności p. Sylwii B. ZG PZW liczy na ścisłą współpracę miejscowych działaczy PZW z organami prokuratury i Policją, a także miejscową prasą.
Zarząd Główny PZW przy udziale ZO PZW w Zielonej Górze z cała konsekwencją doprowadzi do odzyskania skradzionych środków finansowych i naprawienia strat spowodowanych w mieniu Okręgu oraz takiego unormowania sytuacji w biurze ZO PZW by podobna sytuacja nie powtórzyła się w przyszłości.

Antoni Kustusz
rzecznik prasowy ZG PZW

Opinie (61)

witiakwicol1

Ile trzeba stracić by dostrzec nieprawidłowości chyba że to było pod czyimś nadzorem. [2010-11-26 12:10]

jurek

Jest to wiadomość bardzo bulwersująca , że takie praktyki mają miejsce , przecież pani księgowa musi rozliczać się ze wszystkiego z Dyrektorem Biura PZW --------------  Chyba , że do tanga trzeba dwojga !!!!!!!!!!!!!!!!                                                                          Ale tez jestem ciekawy , czy w innych Okręgach , czy Kołach wszystko jest w porządku , ja osobiście w to wątpię . [2010-11-26 12:14]

michoslaw

to jest poprostu kpina i nic więcej, zgadzam się z przedmówcą, ile trzeba "przewalić", żeby ktoś to zauważył. Ale i tak bywa. Zresztą co się dziwić, skoro z zdecydowanej większośći zarządów siedzą jeszcze Panowie, którzy na emeryturach powinni już być od ładnych kilku lat. Przyszła młoda Pani księgowa i wykorzystując niewiedze i informatyczne zacofanie przełożonych zrobiła to i owo.

żal poprostu i nic więcej

[2010-11-26 12:22]

klos

Michoslaw -  zagdzam sie z toba w  100% nic dodac nic ująć!!!!! [2010-11-26 12:33]

blutu

A gdzie były wewnętrzne kontrole!! [2010-11-26 12:47]

brim130

LUDZIE WSZYSCY KRADNĄ TAM ,TYLE PIENIEDZY I GDZIE ONE SĄ? W KIESZENIACH TYCH ZŁODZIEJI JAK ONA NIE UKRADNIE TO WEŻMIE INNY. ZARYBIAJA RYBA ZA 50.000 A RESZTĄ SIE PODZIELA ONI Z PZW! [2010-11-26 12:54]

użytkownik

i to jest polska i nasz piekny kraj księgowa zarządzała sobie kasa jak chciała i nikt tego nie kontrolował i to jest najciekawsze z tego wpisu obudzili się na konic roku jak mieli puste konto [2010-11-26 13:40]

Norbert Stolarczyk

Analizując te przykre informację zachodzę w głowę ...kto nas rąbie po kieszeniach, góra czy dół? Jaka to różnica? [2010-11-26 13:43]

Rufin

Nornalnie SKANDAL!!!!Nie rozuniem,że ktoś pozwala na takie rzeczy.Władze PZW tłumaczą czały czas,że nie mają pieniędzy lub mają ich za mało na zarybienia i ochronę wód,a tu proszę-pieniądze są,tylko "leżą" bezczynnie na koncie. [2010-11-26 14:08]

Lopez

I tu rodzi się odpowiedź na często zadawane na portalu pytanie. Gdzie są panie na "Wedkuje.pl"? :))) [2010-11-26 14:09]

Mazak86

Ludzie kiedy nasza mentalność się w końcu się zmieni? Nikomu nie można już zaufać. Im wyższe stanowisko tym wyższa kradzież lub większe oszustwo. Wszyscy narzekają ale czy tak naprawdę robimy coś żeby można było ufać nam samym. Jesteśmy tak inteligentnym narodem. A Kidy jedziemy nad jezioro lub rzekę wszędzie widać tylko śmieci i ludzką bezmyślność. Wiem że dla niektórych to drobnostka i nie ma to nic wspólnego tą sprawą. Ale pomyślcie sami. Zacznijmy od pracy nad sobą. Kiedy już to nam się uda w takich wartościach będziemy wychowywać nasze dzieci. Nasze dzieci kiedyś dorosną i pójdą w nasze ślady. Nie tylko zostaną wędkarzami ale także policjantami, politykami, księgowymi lub urzędnikami. Kiedy ludźmi przy władzy staną się ludzie uczciwi tak jak reszta społeczeństwa myślę że spokojnie możemy być jak inne narody. A nawet lepsi. A wtedy o takich sprawach będziemy czytać w archiwach. Wiem że to wizja na długie lata ale od czegoś trzeba zacząć. Mam nadzieje że moje dzieci też będą miały okazje przeżyć to co ja. Doświadczyć piękna naszej polskiej przyrody. A nie będą skazane na oglądanie np. okazów ryb tylko w Internecie…

[2010-11-26 14:14]

jacenty75

No to ładnie!

A jakby tak przeliczyć te zdefraudowane pieniądze na materiał zarybieniowy i ryby to byśmy mieli do czynienia z MEGA kłusownikem a takich na tym portalu to my raczej nie lubimy. Niestety przykre ale prawdziwe.

[2010-11-26 14:28]

bluehornet

Dziwi mnie to , że " PANI KSIĘGOWA " miała bezpośredni dostęp do funduszy Okręgu PZW Zielona Góra bez podpisów na przelewach dodatkowych osób uprawnionych do takich operacji finansowych . U nas nawet na szczeblu Koła PZW są wymagane podpisy dwóch z trzech osób uprawnionych do operacji jw (  Prezes Koła , Sekretarz Koła i Gospodarz Koła - wzory podpisów w banku ) . Widocznie ta Pani miała niezmierne zaufanie u władz Okręgu , ale czy nie zostały przy tym naruszone stosowne procedury i Szanowne Władze się nie przewiozły . Nic dodać , nic ująć - śmierdzi tu niezłą aferą związaną nie tylko z osobą "Pani Księgowej " . Jak można się połapać się o przekrętach po takim długim czasie ? ! [2010-11-26 14:47]

użytkownik

to jest poprostu kpina i nic więcej, zgadzam się z przedmówcą, ile trzeba "przewalić", żeby ktoś to zauważył. Ale i tak bywa. Zresztą co się dziwić, skoro z zdecydowanej większośći zarządów siedzą jeszcze Panowie, którzy na emeryturach powinni już być od ładnych kilku lat. Przyszła młoda Pani księgowa i wykorzystując niewiedze i informatyczne zacofanie przełożonych zrobiła to i owo.

żal poprostu i nic więcej

[2010-11-26 15:03]

bluehornet

I jeszcze jedna malutka dygresja z mojej strony - procedury opisane przeze mnie wyżej nie są oznaką braku zaufania do Szanownej Pani Księgowej naszego Koła , lecz są wymogiem Banku , w którym nasze Koło posiada konto . [2010-11-26 15:14]

mlotek2222

No proszę bardzo ładna afera wyszła na jaw ,tak to piniędzy na zarybianie naszych wód nie ma.Jak by sie  tak za kontrolowanie dobrze wzieli to by napewno nie jedna głowa ze stołka poleciała [2010-11-26 16:16]

piotr48

to skandal nawet w banku przelewy powyżej pewnych sum zatwierdza zaufany pracownik co robił prezes z pewnością wyjaśni prokurator [2010-11-26 16:53]

hubi

Witam a mnie to nie dziwi jaki pan taki kram tylko my zwykli wędkarze na tym cierpimy wychodzi szydło z worka brak słów. [2010-11-26 17:07]

Zbig28

Moim zdaniem powinno jak najszybciej doprowadzić do Nadzwyczajnego Zgromadzenia Delegatów tego okręgu, które rozliczy aktualny zarząd i KR za zaniechanie i brak nadzoru. Oznacza to oczywiście szeroką wymianę presonalną w składach władz Okręgu - zarządu i komisji rewizyjnej.

To niemożliwe, aby taki aferalny "przekręt"  odbywał się przez długi czas bez wiedzy innych osób. Tak więc poza działaniami prokuratury okręgowi delegaci powinni wziąć sprawy w swoje ręce i  pokazać braci wędkarskiej, że takich afer tolerować nie będzie.

[2010-11-26 17:45]

tomasz26552

To jest Polska kradli,kradną i kraść będą [2010-11-26 18:11]

mienta

i wylazło szydło z worka teraz wiadomo gdzie mogą trafiać nasze pieniądze [2010-11-26 18:53]

robcio2535

To ci dopiero zaradna ksiegowa ale nie do konca he he he :-( oczywiscie nie popieram tego [2010-11-26 18:57]

arekde

Żonko nic się nie stresuj...nowa chata już się buduje. Wyjdziesz z pierdla będzie już skończona i zamieszkamy sobie razem cicho i szczęśliwie.

Buziaki. Mąż

[2010-11-26 19:48]

arekde

Aha, no i ten Twój wójek co zakapował długo już nie pociągnie...mam nadz.że czyta i już jest posrany.

No i włóż bluzkę do spodni bo słabo na tym zdjęciu wyglądasz.....;-)

[2010-11-26 19:55]

filus81

To jest przykład ile moze sobie przywłaszczyć kasy JAKIŚ STOŁEK W PZW.JEŻELI BABKA SOBIE PRZYWŁASZCZYŁA TO INNI TEŻ KRĘCĄ!!!!!!!!!!      ZA  N A S Z Ą   K A S E  ! ! ! [2010-11-26 20:30]

użytkownik

No takie jaja to tylko w Zielonej Górze:). A tak na poważnie to jakim cudem nikt nic nie wiedział, przecież na KAŻDYM wyciągu bankowym są podane konta uczestniczące w danej transakcji.  I oczywiście nikt się nie kapną , że coś nie gra. Zero nadzoru ze strony zarządu więc razem z babką oni też powinni iść do pierdla za ot choćby niedopełnienie swoich obowiązków i narażenie, co prawda pośrednio ale zawsze , okręgu PZW na utratę mienia znacznej wartości. A tak na dobrą sprawę mienia samych wędkarzy bo to przecież my do jasnej cholery płacimy składki, a te stare leśne dziadki nawet nie potrafią jej przypilnować. Żenada:( [2010-11-26 23:10]

zuza

No cóż teraz babka będzie kombinowac jak sie z tego wyslizgnąc -powiem tak :taka kwota wcale nie jest dużą kwotą choć wydaje sie byc ogromną- ale biorąc pod uwage fakt iż owa Pani przywykła do komfortów ciężko jej bedzie  zejśc na dół-biorac pod uwage koszty jakie bedzie musiała ponieśc w przyszłości.Życie bywa czasem okrutne noi mam nadzieje że niezle ją złoi po zadku za to co zrobiła . Ponadto na codzień można zaobserwowac jak zwykli przeciętni ludzie  kombinuja jak wyzyskac drugiego - norma .....mądrym byc to się nie dac a swoją droga jaka musi byc ta polityka PZW, ORAZ ZABEZPIECZENIA? skoro ginie kasa....

[2010-11-26 23:18]

zuza

Panie lopez .....cytat:

I tu rodzi się odpowiedź na często zadawane na portalu pytanie. Gdzie są panie na "Wedkuje.pl"? :))) [2010-11-26 14:09]

oturz tu jestem  a mało tego tak jak koledzy płacę składki :)

[2010-11-26 23:21]

Lipan1

Osądzeniem pani księgowej i ludzi odpowiedzialnych niech zajmą się odpowiednie organy P.Z.W. i państwowe,zobaczymy co z tego wyniknie.Oczywiście jest to proceder godny napiętnowania,ale czy nie warto skontrolować wyrywkowo zewnętrznie niektóre Koła i Zarządy zobaczylibyśmy jak wygląda sytuacja zarządzania finansami i mieniem na pewno zawęziłoby to margines takich i podobnych spraw,bo jaka pewność,że gdzie indziej jest wszystko cacy i OK.Koledzy piszą,że starsi ludzie piastujący stanowiska w P.Z.W. piszę tu ogólnie celowo nie są w stanie ogarnąć i skontrolować wszystkiego,mim zdaniem albo ktoś nadaje się na dane stanowisko,albo nie,a Ci nie odpowiedni siedzą sobie na stołeczkach cichutko jak grzybki w słoiczku z myślą,że jakoś to będzie czerpiąc profity i narzekając,że wszystko to oni sami muszą,a tu proszę(jest to moje prywatne zdanie)księgowa raczej nie sama wyrwała 350      [2010-11-27 07:04]

Lipan1

Witam,Kolego lopez zadane pytanie gdzie są panie?-lekko trąci myszką,bo teraz nie rozumiem czy panie w wiadomym kole miały dopilnować,aby nie doszło do przestępstwa?Panie które wędkują to przecież też wędkarze i na pewno tak samo są zbulwersowane zaistniałą sytuacją jak panowie,a z drugiej strony czy ktoś jest wędkarzem czy nie to po przeczytaniu tego artykułu krew zaczyna szybciej płynąć w żyłach,a w ogóle co do tego mają panie przecież tu jak na razie chodzi o jedną panią - oby,pozdrawiam.  [2010-11-27 07:20]

tomasz26552

Kolego Arekade jeżeli sądzisz że jesteś śmieszny to jesteś w błędzie bo ja tu nic śmiesznego nie widzę.A te pierdoły co ty wypisujesz są po prostu żałosne. [2010-11-27 07:38]

Andre27

Tak naprawdę to szkoda nawet tego komentować !! ale że tyle jest wpisów to i ja się pokusiłem o kilka słów krytyki !! Rozumiem już dlaczego z roku na rok składki i opłaty rosną w zastraszającym tempie !!! a nic się nie zmienia, albo bardzo nie wiele w naszych wodach i z nimi. kola chwalą się nawet na łamach tego portalu   zarybianiem, co dla mnie jest śmiesznym wynikiem! ale jak pieniądze znikają no to jak można zarybiać konkretną rybą. Przy okazji nie wiem dlaczego ostatnio jest taka tendęcja by każde wody zarybić KARPIEM - moim zdaniem to chore . Tyle się mówi o zgubnym wprowadzaniu ryb w gatunkach nie będących w naturalnym środowisku, a do karpi nikt nie ma pretensji - nie rozumiem!!!! (to tak na marginesie). można by tu dużo pisać  ale nie o to chodzi ! popieram kolegów którzy mówią o emerytach i leśnych dziadkach zasiadających w zarządach PZW myślę że czas na zmiany - ale to pewnie nie do przeskoczenia jak w PZPN-ie  gdzie gołym okiem widać tragedię ,a zarząd twierdzi że jest wszystko w jak najlepszym porządku ! POZDRAWIAM!!!! i oby więcej takiej  czystki w naszym związku .  [2010-11-27 09:19]

baloonstyle

Nie wiem skąd nasz naród coś takiego ma. Zamiast coś stworzyć to tylko by kradł.To jest dramat. [2010-11-27 09:20]

jurek

A ciekawe jakie są przekręty w innych Okręgach , o których My wędkarze nie wiemy , lecz się domyślamy -------------- jesteśmy po prostu maszynką do robienia pieniędzy dla iluś tam zachłannych ludzi ----------- ŻENADA !!!!! [2010-11-27 10:02]

Zawojtas8

Jakimi środkami pieniężnymi operują Okręgi , że takiej kwoty nie zauważyli wcześniej.Gdzie jest nadzór nad takimi środkami i ludżmi którzy operują forsą z naszych składek.Sytuacja jest zadziwiająca ciekawe ile wydali na zarybianie bo za kwotę 350 tyś.to ryby było by dużo więcej w naszych wodach.Ale sobie odbiją te stratę bo podniosą składkęo pięć złotych i po sprawie.Zapłacimy wszyscy za brak nadzoru. [2010-11-27 12:29]

kamaz

no cóż...  :( oburzenia chyba nie kryje żadne z nas! [2010-11-27 14:17]

użytkownik

W komunikacie mowa o luksusowych samochodach,biżuterii  a to przecież młoda kobieta. Ja bym się zastanawiał to ile ona zarabiała. Co się dotyczy komunikatu władz- najkrótszy komentarz. Tere fere kuku panowieJulian [2010-11-27 15:35]

tyger

"dobrze zarybiła swoje prywatne konto" [2010-11-27 17:45]

witiakwicol1

A ja tak leżę i sobie myślę z kąt tu jakąś premie wytrzasnąć i tam było tak samo chcieli dzielić ale już nie było czym bo księgowa zrobiła to za nich. [2010-11-27 18:08]

blendi

Wszyscy sa dobrzy za nim dostana sie do koryta a jak sie dostana to wtedy tylko głabia do siebie a nic nie daja od siebie dla mnie tacy ludzie to smiecie [2010-11-27 20:32]

kasztelan15

do 10 lat jej grozi,, dostanie w zawiasach, ewentualnie rok czasu pozbawienia wolności ,a   po pół roku wyjdzie za dobre sprawowanie,,i kasa bedzie w kieszeni bo kto jej zabierze ,, [2010-11-27 21:30]

hub

Teraz sprawa jest jasna brak kasy na zarybienia [2010-11-28 10:57]

CEJN58

Zastanawia mnie gdzie był Zarząd,Przecież prezes lub jego zastępca powinien zlożyc podpisy pod przelewami.!! Takie sa procedury!! Chyba ,że ...................... Każdy już sobie dopisze sam.Za takie pieniążki już by było trochę ryb do zarybienia na lubuskiej pustyni rybnej [2010-11-28 11:41]

użytkownik

Dwa słowa: cholera jasna. Skoro tak mogą kręcić wała na wysokim stołku i wyszło dopiero teraz, to pogratulować. Ciekawe jakim materiałem zarybiali w zielonej górze skoro kasę im wcięło. I znowu jawi się pytanie o zasadność członkostwa w Polskim Związku Wariatów. Z tym że nie ma jak zrobić porządku z gadami, zawsze trafi się jakieś ścierwo... [2010-11-28 14:43]

stiven 48

Gdzie w tym wypadku była Okręgowa Komisja Rewizyjna, myślę że są to koledzy najbardziej zaufani i  odznaczeni przez Okręg i Zarząd Główny PZW. Wstyd za was Koledzy! A pieniądze - wiadomo  nie śmierdzą!, aby to niebył tylko jeden taki przypadek. [2010-11-28 15:45]

zenfr

żle się podzieliła ,albo kogoś pomineła w rozliczeniu i sprawa się rypła . W Polsce tylko ryba nie bierze , a wszystkie przekręty "omijały "PZW.Najbardziej uczciwe stowarzyszenie.Kłusownicy w białych  kołnierzykach.Jak słyszę o kłusowaniu przez wędkarzy, bo 1 cm brakuje do wymiaru , to jak to się ma do braku 350 000zł , a najsmutniejsze jest to , że nikt tego nie zauważył przez tyle czasu. Pozdrawiam myślących. POdwwyżek składek nie będzie?Wrzuccie to w zarybianie ,lub inną dzialalnośc, bo jak POliczą ile ryb wpuszczono do akwenu?Znowu zacznie płakac jak sawicka, że złamano jej życie.600 000 wędkarzy x 60 gr to dług się POkryje i na wódkę z zakąską zostanie. Tak trzymac ma kto POkryc dziurę. [2010-11-28 20:46]

użytkownik

350 tysi podpierdoliła i nikt nie zauważył:) ile to musi im zbywać w tym PZW?Tylke kasy dobrze zainwestować, potem oddać ze skruchą  i nawet jej nie zamkną a trochępożyła i pewnie odłożyła:) [2010-11-28 20:48]

CEJN58

Zarząd chyba będzie honorowy i poda sie do dymisji.Tak bynajmniej powinni zrobić ludzie honoru.Dali ciała , nie dopilnowali to sprawa jest oczywista.Czas pokaże czy stołek jest ważniejszy od honoru [2010-11-28 22:59]

kostekmar

Tak, jak poprzednicy stwierdzili żenada do potęgi n-tej!!! Ciekawe jak to wygląda w innych okręgach? --------- Chyba nic lepiej? -------- Ryba psuje się od głowy, nie od ogona. [2010-11-29 08:18]

brim130

KOLEDZY JA JESTEM W WIELKIEJ BRYTANI I TUTAJ WEDKUJE, MAM WYKUPIONA LICENCJE NA RYBY I WIEM ZE TE PIENIADZE IDA NA ZARYBIANIA,CZYSZCZENIE WÓD ITD...I WSPOMNE JESZCZE ZE TU KŁUSOWAC SIE NIE OPLACA. ZA KŁUSOWNICTWO SĄ TAK WYSOKIE KARY PIENIEŻNE ŻE SIE MOŻNA POS....Ć    [2010-12-02 10:01]

użytkownik

Tak nie powinno być, kontrole nad różnego rodzaju przelewami powinny być w każdych tego rodzaju sytuacjach (nie dobrze się dzieje)  [2010-12-03 09:31]

CEJN58

Moim zdaniem zarząd okręgu powinien zostać odwołany w trybie natychmiastowym za niedopilnowanie i bałagan w firmie.Powinien również wejść do firmy biegły ,który będzie niezależny do zbadania przekretów [2010-12-03 09:32]

użytkownik

Swoją drogą ciekawe że w głównej księgowości niczego nie zauważyli. Albo "przypadkowo" im to umknęło. No cóż, tyle prze... , przeprzeaszam, przelewów, dziennie jest w PZW, że taka rzecz umknęła wszystkim... Śmiech kurwa na sali.. W dodatku przez łzy - bynajmniej nie szczęscia... [2010-12-04 02:27]

panoni

Z przykrością czyta się takie informację ale niestety ostatnie kilkanaście lat sprzyja korupcji i przekrętom Najbardziej ubolewam gdy w rozmowach  często z różnymi ludźmi o takich lub podobnych sytuacjach wypowiadają się pozytywnie i krytykują to . Lecz w trakcie rozmowy delikatnie przechodzę na niby inny temat i podpytuję np. czy zdarza się po piwie jechać ? lub czy dali by lekarzowi kopertę itp. i tym sposobem potwierdza się moja opinia o polskim społeczeństwie , choć to smutne i wielu się oburzy być może ale od takiego nastawienia się wszystko zaczyna  . Puki nie zmieni się mentalność  Polaków to będzie wieczne zamieszanie i brak LUDZI HONORU . Osobiście być może czasem zbyt mocno to podkreślam ale jeśli jakiś urzędnik ewidentnie robi mnie w konia lub próbuje mnie „olać” to nawet z podniesionym głosem „prostuje”  go i za kolejną wizytą jestem całkiem inaczej załatwiany . Jak mówią mi znajomi że jestem zbyt bezpośredni i czasem komuś może to się nie podobać , mam w poważaniu . Dla czego ??  BO CHAMSTWA I BEZCZELNOŚCI NIE ZNOSZĘ  . Ta księgowa jeśli to zrobiła „sama” to ubolewam na inteligencją jej zwierzchników  są sprawy których nie da się nie zauważyć . Takie jest moje zdanie, bo takie pieniądze można by przeznaczyć nie tylko na zarybianie ale np. na remonty przebudowy przy zbiornikach ,dojazdy , miejscówki , parkingi itp. choć  to ciągle jest problem i prosi się by zrobić Tylko widocznie to jest zbyt mało dochodowe chyba? Kończąc mam cichą i wątłą nadzieję że kiedyś bedą ludzie jednak mądrzejsi, czego sobie i wam życzę

[2010-12-04 22:29]

RUTILUS

Dojdzie jeszcze do tego, że tę złodziejkę uniewinnią, lub dostanie wyrok w zawieszeniu,za małą szkodliwość!!!A przecież to są nasze pieniądze,nierzadko kosztem wielu wyrzeczeńzebrane.Ludzie od ust sobie odejmowali,żeby składki opłacić,a pan prokurator tak lekceważącopodchodzi do sprawy. [2010-12-05 11:16]

Leon10

Po prostu brak słów oby więcej takich przypadków było wychwyconych, nie wspomnę o machlojkach Prezesów naszych kół, niestety prawda jest taka  że kradną i kraść będą. Nie rozumiem dlaczego twarze zasłaniają moim zdaniem powinno się ujawniać takie osoby ku przestrodze innym, kara też byłaby dotkliwsza za okazanie wizerunku. Pozdrawiam wszystkich wędkarzy. [2010-12-05 20:26]

rafalradomsko

nie bulwersujcie się tak koledzy. W końcu napisane jest że PZW w Zielonej Górze nie stosował się do procedur żeby tego uniknąć, a co najważniejsze w końcu zauważyli, że coś jest nie tak. Najważniejsze jest to, że winny został znaleziony. Kwestiatego czy ktoś jeszcze brał w tym udział ;)pozdrawiam [2010-12-05 23:11]

misiek58

A gdzie przez cały rok były komisje rewizyjne chyba że to była spóła.Pozdrowienia

[2010-12-08 09:17]

janek1985

Nie mogła się oprzeć!!!!! jak dla mnie powinna z 10 lat posiedzieć!!!!!! [2010-12-19 00:05]

chudzina

Aby było co ukraść to każdego roku podnosi się tylko opłaty [2011-04-13 13:10]

michoslaw

to ja troszkę rozluźnię temat i zapytam...GDZIE W TYM CZASIE BYLI RODZICE?!, żarcik taki oczywiście ale już mi sie śmiac chce z tego, a może to My wędkarze jestesmy tacy naiwni, że należymy do takiej (dez)organizacji...;-)

Pozdrowienia dla wszystkich takich głupków jak ja ;-)

[2011-12-05 22:24]

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze Internautów.

Czytaj więcej

Śmierdząca sprawa

Kilka dni temu pewien mieszkaniec Połczyna Zdroju (przypuszczenie autora)…

25 maja 2018 roku wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies



Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez wedkuje.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Hoblo Sp z o.o.,Warszawa 02-761, ul. Cypryjska 2G

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w „Polityce prywatności”

Ustawienia