Pierwsze zawody wędkarskie w życiu cz.1

Dnia 18.04.2010 r startowałem w pierwszych zawodach w moim życiu z cyklu grand prix wiosna, lato m jesień na stawie „Zacisze” w miejscowości Wschowa ok. 25 km od Leszna . Już ładny miesiąc się przygotowywałem na te zawody byłem strasznie szczęśliwy że mogłem wziąć w nich udział. Gdy tylko zapisałem się na te zawody to wtedy zacząłem szukać porad u starszych, doświadczonych kolegów jak przygotować się na te zawody między innymi z zanętą, przynętą. Oczywiście miałem kilka ładnych propozycji i oczywiście z nich skorzystałem na łowisku. Przyszedł dzień zawodów pobudka godzina 5.00 szykowanie zanęty i siebie na zawody. Dzień wcześniej już był przygotowany pochowany sprzęt w samochodzie tak że nie musiałem się w dniu zawodów męczyć. A że mam samochód typy kombi to zmieściło się wszystko.

Ja na początku myślałem że zbiórka jest o 6.30 wiec spokojnie wyjechałem sobie z moich sąsiadem Tadeuszem o godzinie 5.45.Sąsiada poprosiłem aby ze mną jechał i dotrzymywał mi towarzystwa oraz pomagał przy rozkładaniu sprzętu. Po to aby nie kręcić i szukać łowiska i tracić czas bo niestety na oko tylko wiedziałem gdzie jechać wiadomo zgadałem się z kolega Wojtkiem(wojtekkr) że dojadę na parking „Lidl-a” we Wschowie i tak też było.. Gdy dojechałem na miejsce dostaje telefon od Wojtka że zbiórka miała być jednak o 5.30 ja mówię do sąsiada ale jaja mieliśmy być tam o 5.30. Wojtek kazał mi przejechać kawałek główną drogą i na skrzyżowaniu się spotkaliśmy. Żaden z nas się nie zatrzymywał tylko od razu szpula na łowisko. Nie pamiętam dokładnie godziny ale chyba o 6.20-25 byliśmy chyba już razem na łowisku.

Jeszcze nawet Grzesiu (Spokojny) się spóźnił he he wszyscy razem bez rozkładania sprzętu poszliśmy na łowisko na zbiórkę gdzie czekali na nas koledzy wędkarze. Ale nam się dostało hehe. A no i zapomniałem napisać przy przyjechaniu na łowisko byłem bardzo mile zaskoczony od strony organizatorskiej , organizatorzy postarali się aby porobić specjalne dla mnie podesty były bardzo solidne za co bardzo serdecznie dziękuje !. Przed zarzuceniem wędek jak to zawsze bywa na zawodach było losowanie stanowisk. Parę słów po losowaniu i na stanowiska rozkładać się i czekać na sygnał !. Mówię wam ale byłem szczęśliwy jak ja to mówię „podjarany” hehe . Tak tak oczywiście powaga na twarzy musiała być jak stary doświadczony wędkarz. Usłyszeliśmy sygnał na zarzucenie wędek wcześniej oczywiście na zanęcanie.

Zarzuciłem i niestety nic nie brało dopiero jak podszedł do mnie jeden z organizatorów Heniek poradził mi co i jak bo niestety podobno z moim bacikiem byłem zbyt źle przygotowany. Niestety tak bywa. Po paru radach kolegi w końcu cos zaczęło skubać ale niestety sama drobnica okonia nie pamiętam ile sztuk tego wyciągnąłem po paru minutach weszła na haczyk trochę większa płotka. I później do samego końca pierwszej tury nic nie brało. Wiec w pierwszej turze miałem 72 dag ryb. W następnej turze też nie było rewelacyjnie a łowiłem w drugiej na tyczkę wzięły mi 3 rybeczki które dały mi 74 dag . Przyszedł czas na kończenie zawodów i podliczenie punktów tak że z moimi wynikami zająłem miejsce 14/30.

Wczorajszy brak ryb spowodowało chyba zbyt duże ciśnienie bo z rana był szron na trawie a później tak po południu w granicach 17-19 stopni ciepła. Organizatorzy po zawodach zrobili dla nas przepiękny gest przygotowali poczęstunek a konkretnie ognisko z kiełbaskami mmm ale mi smakowała hihi..
Ogólnie mówiąc zawody uważam za udane ! dziękuje wszystkim wędkarzom za naprawdę przepiękny klimat pełen humoru uśmiałem się nieźle. Oraz dziękuje wszystkim tym którzy tak dbali o mnie na łowisku i przede wszystkim o moje bezpieczeństwo. Dziękuje Wojtkowi za zapewnienie mi w drugiej turze bezpiecznego przywiązania do płotu mojego wózka dzięki Twojej linie czułem się bezpiecznie . Podziękowania należą się również dla Grzesia który podarował mi kilka swoich własno ręcznie robionych spławików!. Organizatorom jeszcze raz serdecznie dziękuje za przygotowanie pode mnie łowiska i chęć niesienia pomocy w razie potrzeby!. Pozdrawiam wszystkich !

To nic ze 14 miejsce ale chyba było miło pierwsze kroki na zawodach zostały zdobyte pzdr daje ***** [2010-04-19 15:15]

adler

Gratuluję Paweł .

Czyli zdobywamy DOŚWIADCZENIA .

Dobrze jest mieć wsparcie doświadczonych kolegów , jak

i przyjaciół . Myślę że teraz już przełamałeś lody i dasz w

następnych zawodach między innymi Heniowi do wiwatu . ( tj. wygrasz zawody )

Pozdrawiam :-)

[2010-04-19 15:38]

slawomir66

Paweł jest takie powiedzenie "Pierwsze śliwki robaczywki" i tak było w Twoim przypadku. Ale proszę nie zrażaj się i startuj w zawodach jak najczęściej a zobaczysz, że nabierzesz wprawy. Patrząc na sąsiadów również się nauczysz a to, że ryby słabo brały to zawsze tak jest gdy się tak emocjonalnie nastawimy. Ja pamiętam swoje pierwsze mistrzostwa okręgu. Złowiłem chyba dwa okonie na dwie tury zawodów, ale rok później gdy już wiedziałem o co biega zająłem super 5 miejsce. Jest ono do tej pory najlepszym wynikiem mojego koła w mistrzostwach okręgu. Pozdrawiam i startuj. [2010-04-19 16:13]

amur

Witam Cię Pawle ! i moje gratulacje miejsce nie jest ważne liczy się udział w Twoich jak opisujesz pierwszych zawodach wędkarskich. Ja i moi koledzy cieszymy się , że zaliczyłeś pierwszą przygodę jako zawodnik na prawdziwych zawodach wędkarskich.AMUR z Kielc pozdrawia i życzy sukcesów ! [2010-04-19 16:38]

Rewelacyjka, że tak powiem. :):)

Tak czytam artykuł i sam mam chęci po raz pierwszy wybrać się kiedys na jakieś zawody kto wie, może mnie tym artykułem natchnołeś.

Mały mankament znalazłem. Jakiś chochlik Ci się wdarł w tekst. Jeżeli wyjechaliście o 6.45 to w takim razie ja kupię ten samochód bo byliście na łowisku o 6.20:):)

Nie dość, że pierwsze udane zawody to jescze podróż w czasie no ładnie.

Za całokształt i super artykuł 5*****

Pozdrawiam serdecznie.

[2010-04-19 17:55]

maksymilian 42

Drogi Pawle!Serdecznie gratuluję Ci uczestniczenia w Twoich pierwszych zawodach wędkarskich.Zajęcie czternastego miejsca na trzydziestu startujących to oczywiście sukces,ale pamiętaj ,że zająłeś pierwsze miejsce w swej kategorii i to się tylko liczy.Wielkie podziękowania składam dla Kolegów którzy służyli Ci radą i pomocą,oraz bardzo wielkie podziękowania dla Organizatorów zawodów za opiekę i zaproszenie Ciebie na te zawody.Dla Ciebie i Organizatorów po piątalu. Pozdrawiam maksymilian 42 [2010-04-19 18:52]

spokojny

No i widzicie pobił mnie z kretesem, Paweł dałeś radę i humor Ci dopisywał, najważniejsza jest zabawa i wspólne spotkanie, i ta kiełbacha na koniec :)

A tak serio to chłopaki ze Wschowy stanęli na wysokości zadania, łowisko przygotowane perfekcyjnie, stanowiska dla niepełnosprawnych na wózkach są świetne.

Jeszcze raz Gratuluję byłeś lepszy.

[2010-04-19 22:02]

wojtekkr

Grzesiu Paweł nie był lepszy tylko Najlepszy gratuluje i ciesze się bardzo że Ci się podobało.Za dwa tygodnie może lepiej nam będzie brało ja tam nigdy nie byłem więc będziemy mieli równe szanse na stawie byłem kilkanaście razy a i tak ze mną wygrałeś (to wszystko przez TYCZKE )Pozdro i ***** [2010-04-20 00:38]

[2010-04-20 00:44]

[2010-04-20 00:45]

wojtekkr

[2010-04-20 00:48]

[2010-04-20 00:52]

[2010-04-20 00:58]

endriut

Super relacja, gratuluję, ja w moich pierwszych zawodach spławikowych nawet nie orientowałem się które miejsce ... 3 płotki jak palec... Pozdrawiam.

Do kolegi Tomikan1129 czytaj proszę dokładnie...

[2010-04-20 09:34]

Witam !

To tak zle nie bylo :)

...i polamania kija na nastepnych zawodach !

[2010-04-20 09:38]

MG

W związku z żałoba narodową wszelkie imprezy sportowe i kulturalne nie powinny się odbywać do dnia 18.04.2010 włącznie.W swoim kole mieliśmy zaplanowane zawody na 18.04.2010, które zostały przesunięte o tydzień. Widocznie organizatorzy zawody z cyklu grand prix uznali za imprezę niesportową [2010-04-20 09:48]

kubam997

Witam

szkoda że nie wiedziałem o zawodach, pół niedzieli przesiedziałem w domu a do stawu to mam chyba z 300 mb

[2010-04-20 09:48]

no , Pawle, super, nie wynik jest ważny, ale sam Twój udział jest sukcesem

wielkie podziękowania dla organizatorów tych zawodów, za to że przygotowali dla Pawła tę niespodziankę .............

[2010-04-20 09:55]

teo

"Pierwsze koty za płoty" teraz Pawle może być tylko lepiej.Gratuluję 14 miejsca . [2010-04-20 10:00]

Chochlik poprawiony.Ja nadal jestem pod wrażeniem. I jeszcze raz dratuluję wspaniałego sukcesu. Pozdrawiam. [2010-04-20 10:14]

fryda78

Jak na pierwszy raz to 14 miejsce nie jest złe :).Życzę powodzenia w kolejnych zawodach.Za artykuł 5. [2010-04-20 10:41]

neptun

moje gratulacje w pierwszych zawodach,nie rozumiem tylko {i nie mam do ciebie pretensji},ale inne koła pzw potrafiły odwołać w tym dniu organizowane imprezy,myślałem że wśród wędkarzy i organizatorów jest jeszcze "solidarność",a jednak jest podział i każde tragedie są chwilowym wzruszeniem. [2010-04-20 11:22]

Rool

No ja pamietam jak to bylo na moich pierwszych zawodach kiepsko:9 ale duzo sie na uczylem i chetnie biore udzial w zawodach;] a 14/30 to dobry wynik jak na pierwsze zawody nawet bardzo dobry pozdrawiam:) [2010-04-20 15:04]

wiechu1603

Paweł pierwsze zawody masz za sobą, następne napewno wygrasz. Zresztą na zawodach nie tylko chodzi o to kto które miejsec zajmnie, można spotkac się z kolegami i znajomymi, porozmawiać i miło spędzić czas, a i przy okazji trochę porywalizować.

Pozdrawiam i życzę powodzenia w następnych zawodach.

[2010-04-20 17:11]

Arci70

Gratuluję Pawle wyniku :) [2010-04-20 19:27]

ricardo

Witam!!!!!!!!! Moje gratulacje,pierwsze lody przełamane następne będą już na pewno lepsze,ale nie to sie liczy, sam udział jest sukcesem.Tak trzymaj.Powadzenia. [2010-04-20 20:00]

Zbig28

Paweł !

Przecież miejsce się nie liczy !  Ważny jest udział i spotkanie nad wodą w gronie sympatycznych i dzielących się swoją pasją ludzi !  Zresztą 14 miejsce też jest bardzo dobrą lokatą w takiej stawce. Do tego po raz pierwszy brałeś udział w zawodach. Na dodatek, jak piszesz, towarzycho było na piątkę, kiełbacha super, zupełnie jak Twój tekst !

Pozdrawiam.

[2010-04-20 20:18]

arturartur

Zawody  się  udały  a  wynik  bardzo  dobry  .  Następne  będą  lepsze  a  liczą  się  przede  wszystkim  wspomnienia  .  Pozdrawiam . [2010-04-20 21:08]

Fajna imprezka!!!pozdrawiam Paweł !!! [2010-04-20 21:30]

Amitaf

Moje gratulacje, Pawle. Majważniejsze w wędkarstwie jest to, że sami jesteśmy zadowoleni. złowiona ryba, czy miejsce w zawodach, które zajmiemy jest tylko dodatkiem do fajnej zabawy i poznawania czegoś nowego. Za felieton 5*****

[2010-04-21 11:24]

tangel 1

.Ja też mam pierwsze swoje zawody 25.04 i mam szczerą nadzieje że i mnie uda się zająć tak wysoką pozycję.ciekaw jestem tych rad co udzielił ci Heniek  .super artykulik ......5...... [2010-04-21 16:11]

musiek93

Bardzo przyjemny artykuł. Jestem pewien, że z zawodów na zawody bedzie lepiej. Na moich pierwszych (z okazji dnia dziecka) pare lat temu zająłem 15 miejsce na około 35... a w tym roku chcę startować w zawodach także dla seniorów. Pozdrawiam i daje 5 za artykuł [2010-04-21 21:12]

The Piterson12345

noo jak na pierwsze zawody 14 miejsce mnie by satysfakcjonowało ;) ale co tam ryby że nie brały najważniejsze ze była miła atmosfera, i sympatyczni ludzie ;) pozdrowienia i połamania kija [2010-04-22 20:16]

Norbert Stolarczyk

Cieszę że wziąłeś udział w takiej imprezie. zostałem miło twój opis oraz komentarze że organizatorzy zawodów szczególnie co do twojej osoby dopracowali wszystko na tip-top są teraz przykładem dla innych kół wędkarskich.Im dziękuje a tobie z całego serca gratuluję i życzę dalszych wyjazdów na ryby. [2010-05-18 17:12]