Piotr Sadowski Podlodowym Mistrzem Koła

2 lutego o godzinie 7 rano spotkaliśmy się przy stanicy wędkarskiej nad Jeziorem Piwonińskim w celu wyłonienia mistrza Koła PZW Nr 16 Sobienie-Jeziory w wędkarstwie podlodowym. Przy 5-cio stopniowym mrozie i pięknej pogodzie do rywalizacji przystąpiło 12-tu wędkarzy. Ustaliliśmy, że rozegramy jedną 3,5 godzinną turę i o godzinie 8:15 rozpoczęliśmy rywalizację. Ryby brały niechętnie, chociaż zdarzały się momenty intensywnego żerowania. Na delikatnych zestawach podlodowych najczęściej "meldowały" się niewielkie płotki i okonie ale zdarzały się również bonusy w postaci pięknego okonia czy pstrąga. Po niespełna czterech godzinach wędkowania i zważeniu złowionych ryb, okazało się, że najskuteczniejszym wędkarzem jest Piotr Sadowski, który to z wynikiem 1340 pkt. został Mistrzem Koła na rok 2014. Na drugim miejscu z ilością 940 pkt. uplasował się Sylwek Burkowski a 30 pkt mniej - 910 wyłowił Jarosław Bąbik, który to zajął 3 miejsce w zawodach.  Zwycięzcy otrzymali pamiątkowe puchary i nagrody w postaci pojemnika na wędki podlodowe, zanętnika i wędki podlodowej. Po wręczeniu nagród wszyscy posilili się pyszną grochówką przygotowaną przez naszego Gospodarza Pana Waldemara. Bardzo dziękuje wszystkim za uczestnictwo i sportową rywalizację, życzę udanego startu w zawodach okręgowych, które już za 2 tygodnie odbędą się nad naszym pięknym Jeziorem Piwonińskim. Dziękuje też Panu Waldkowi za przygotowanie pysznego posiłku. Prezes - Piotr Karpisz.

ZAWODY PRZEPROWADZILIŚMY NA ŻYWEJ RYBIE, PO ZWAŻENIU WSZYSTKIE RYBY WRÓCIŁY DO WODY !!!

Nie ma jeszcze komentarzy do tego artykułu.