Zaloguj się do konta

Pstrąg –sezon rozpoczęty

Opinie (12)

MaReX28

Bardzo fajny opis. zkoda że ryby nie dopisały ale jak to się mówi liczy się wypad na rybki... Ja dopiero to od 14 lutego mogę zacząć bo mam ferie więc mam nadzieję że coś się ruszy do tego czasu... Pięć gwiazdek...

[2011-01-07 12:06]

baloonstyle

Fajnie napisane miło się czyta :)) Piąteczka :)) Rybka chodzi ale nie zawsze atakuje :))Pozdrawiam :)) [2011-01-07 12:31]

zorro

Gratulacje dla żony za udaną fotorelacje. Szkoda ze ryby nie dopisały, jednak sam fakt przebywania nad woda w takich - zimowych warunkach - to sie ceni. Ja byłem na CP w wigilie, warunki - masakra - ale i tak bylo fajnie, mimo ze nie miałem kontaktu z ryba. Musiala mi wystarczyć rola fotogarfa.:)

Pozdrawiam Serdecznie

[2011-01-07 12:32]

tomekd125

Fajny opis wyprawy no i te zdjęcia dla żony 5+.Ja pstrągowanie zaczynam od marca.Pstrągi trochę odpoczną po swoich amorach,no i będą miały więcej siły do walki.Pozdrawiam [2011-01-07 13:24]

użytkownik

Opis fajny. Artykuł dobrze się czyta. Oczywiście 5+. Pozdrawiam kolegę wędkarza. [2011-01-07 14:42]

Zbig28

Coż tam rybki !  Przecież one są tylko miłym dodatkiem do naszego hobby. Jestem przekonany, że na następnej wyprawie jakieś kropkowańce zaatakują Twoje wabiki. Na pewno zaś tego nie zrobią, gdy będziesz siedział w kapciach przed telewizorem.

Zdjęcia super - gratulacje dla małżonki. Są miłym akcentem do tekstu i fajną pamiątką. Ja w ubiegłym roku, też w trudnych warunkach,  spędziłem w towarzystwie Łysego Węża imieniny nad Wieprzem. Więcej na moim blogu - Imieniny na Roztoczu. Polecam lekturę i pozdrawiam Ciebie oraz oczywiście wytrwałą połowicę !

[2011-01-07 15:37]

kaban

Zazdroszczę...! U mnie otwarcie sezonu od lutego,wiec jak na razie po raz kolejny sprawdzam pudełka z przynętami i cierpliwie czekam.To co najbardziej lubię w zimowych wypadach to ten spokój i cisza jaka wokół panuje(pomijam odgłosy ptaków i szum wody,które uwielbiam),a przedzieranie się przez zaspy traktuję jako zestaw ćwiczeń w spalaniu poświątecznych kalorii.Pozdrawiam z piąteczką. [2011-01-07 16:47]

smakosz

I ja muszę odpalić wrotki i rozpocząć sezon pstrągowy.Puki co pozostaje tylko łowienie z pod lodu krąpików [2011-01-07 18:14]

Stawarz

Ładne zdjęcia!Ja z Kolegą Grzesiem (Kaban)mamy ambitne plany co do pstrągów w tym roku ale jak już pisał u nas trzeba poczekać do lutego!Pozdrawiam. [2011-01-08 13:40]

kalbares1

już zazdroszczę ja niestety tak jak koledzy wyżej dopiero od lutego (kotlina kłodzka)pozdrawiam ! [2011-01-09 18:04]

Amitaf

Czytam, że nie tylko ja wróciłem ucieszony z rozpoczęcia sezonu:) Na foto widzę moje klimaty - ciurki. 5*****

PS. Na fotkach utrwlono cudne łowisko (uwielbiam solówki) przez piękną fotoreporter. Pozdrawiam obydwoje.

[2011-01-21 08:44]

użytkownik

piękne fotki super rzeczka jak koledzy pisali trzeba po czekać do lutego i zobaczymy jak będzie za foty i wpis ***** [2011-01-22 13:33]

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze Internautów.

Czytaj więcej