Radomka - zagadkowa rzeka

Radomka to dalej zagadkowa rzeka. Niektórzy sadzą że wiedza już o niej wszystko, jednak może być inaczej. Wraz z kolegą odkryliśmy przepiękny odcinek tej rzeki w okolicy miejscowości Bartodzieje i Jastrzębi. Kilka dni wcześniej zastanawialiśmy się gdzie jechać. Postanowiliśmy wybrać właśnie ten odcinek rzeki. Pobudka o 4.30 i w drogę. Dojazd nie zajął nam dłużej nie 20 minut. Nad rzeką byliśmy tuz przed wschodem słońca.

Nie mogąc się doczekać, zacząłem rozkładać sprzęt. Jestem miłośnikiem łowienia na grunt. Zestawy miałem już wcześniej przygotowane, więc nie musiałem tracić czasu na wybór koszyczka, haczyka itd . Na pierwszej wędce, na haczyk założyłem czerwonego robaka, na drugi zaś dwa kolorowane robaki. Słońce powoli zaczynało się wyłaniać za horyzontu. Dla miłośnika wędkarstwa jest to piękny widok.

Razem z kolega podziwialiśmy wschód słońca. Po dwóch godzinach dzwoneczek na mojej wędce zaczął delikatnie dzwonić. Zacięcie, jednak zrobiłem to za wcześnie. Ryby brały bardzo delikatnie. Przy kolejnym razie odczekałem trochę, dając czas rybie połknąć przynętę. Zaciąłem i jest mała płoć. Kolega miał więcej szczęścia złowił małego klenia. Który od razu został wypuszczony z powrotem do wody. Około godziny 10 zaczął wiać silny wiatr i padać deszcz i postanowiliśmy wracać do domu. Chętnie jeszcze nie raz odwiedzimy ten odcinek rzeki. Jest kilka miejsc gdzie można spróbować zapolować na drapieżnika. Jestem tego pewien że nie brakuje go w tej pięknej rzece.

wedkarz2309

Dosyć ciekawa rzeczka:)

Myślę, że można z powodzeniem pochodzić ze spinningiem za kleniem:)

Powodzenia w kolejnych wyprawach na Radomkę!:)

[2010-04-23 18:36]

legtom

Uwielbiam takie rzeczki. Tydzień temu byłem na Orzycu, ale jest za wysoka woda ( przynajmniej na ujściowym odcinku ), na Narwi to samo. Specjalnych wyników nie było, ale te widoki, cisza... czego trzeba więcej.

pozdrawiam

[2010-04-24 19:36]

W tamtej okolicy nigdy nie byłem ale ale byłem kilka razy na tej rzece w innych miejscach i bardzo mi się podobała, można tam złowić naprawdę ładne ryby. [2010-04-25 12:10]

kucyk

Znam to miejsce i rzekę,na tym odcinku jest od 2 lat miętus.A tak w ogóle to szczupły ładny grasuje , kilkanaście metrów  w dół.Połamania kija. [2010-04-26 10:06]

no zgodze sie że można tam złapać klenia sam osobiście złapałem [2011-01-15 19:58]

Leszczowa wyprawa

Był to piękny dzionek środa, słoneczko świeciło i nie było co robić…