Rhino Black Cat

Z początkiem tego roku firma Zebco-Europe otworzyła w Katowicach swoje przedstawicielstwo, celem którego jest sprawna dystrybucja ich sprzętu na terenie Polski. Dzięki temu, my wędkarze zyskaliśmy dostęp do wyjątkowego sprzętu dedykowanego do połowu sumów i to w pełnym asortymencie, a nie tylko ograniczonej do drobnego wycinka ich bogatego katalogu.

Rhino Black Cat, bo o tej marce tu mowa, to sprzęt, który jest jak to mawiają Anglicy: „ a step ahead” czyli po prostu zawsze krok przed konkurencją. Bardzo bogata oferta, począwszy od specjalistycznych kołowrotków poprzez całą gamę wędzisk, spławików, haków, plecionek i żyłek, a kończąc na namiotach i akcesoriach biwakowych, dostępna jest w coraz większej liczbie waszych sklepów wędkarskich. Żadna firma nie ma tak profesjonalnie przygotowanej oferty z programu sumowego, tutaj każdy z wędkarzy znajdzie tu coś dla siebie, zarówno zaawansowani jak i początkujący łowcy sumów. Firma jednak cały czas inwestuje i ciągle się rozwija, współpracując z wędkarzami z całego świata, korzystając z ich wiedzy i doświadczenia może tworzyć wspaniałe wędziska i kołowrotki.

Również z Polski, gdzie ostatnio powstał Black Cat Team Poland, w którym pięciu wędkarzy zmagając się z potężnymi sumami żyjącymi w naszych największych rzekach i zbiornikach zaporowych, przekazuje swoje uwagi i wskazówki odnośnie sprzętu aby doskonalić produkty jakich używają w codziennych zmaganiach z największymi drapieżnikami naszych wód.

„…Pierwszy wspólny wypad nad wodę dał nam pogląd jakie możliwości otwiera przed nami sprzęt Black Cat. Trzy dni i dwie noce przyniosły około czterdziestu ryb!!! Głównie łowiliśmy verticalem (wędzisko Vertical LS 200 i kołowrotek Black Cat Spin 760) sprzęt dedykowany do tej metody jest fenomenalny…tego po prostu nie da się złamać a wrażenia z ekstremalnego holu suma są wspaniałe. W nocy łowiąc na tzw. „Zrywkę” kolega złowił suma 2,06cm (wędzisko freestyle 3,00m + kołowrotek Black Cat Extreme)…bardzo trudny, siłowy wręcz hol z brzegu przy użyciu tej wędki dał niesamowite wrażenie. Doskonała praca wędki i precyzyjny hamulec kołowrotka pozwolił bezpiecznie doprowadzić rybę do brzegu i pozwoliły bezpiecznie ją podebrać…”

„…Zachęceni dotychczasowymi sukcesami i żądni dalszych przygód zaplanowaliśmy kolejny wspólny wypad na ryby. Tym razem nastawiliśmy się na spinning i trolling. Jeszcze ze świtem dmuchamy pontony, kompletujemy sprzęt i ruszamy na wodę. Każdy z nas testuje inny sprzęt. Piotr wybrał wędzisko Joy Stick z kołowrotkiem Black Cat Spin 760, Mariusz postawił na Boat Spin z kręciołem Shadow Spin, ja zaś The Cat Spin połączyłem z Black Cat Spinem 740. Ledwo wypłynęliśmy Piotrek ma potężne uderzenie w woblera, hamulec kołowrotka gra piękną dla uszu każdego wędkarza melodie, kij gnie się w pałąk pięknie amortyzując gwałtowne odjazdy suma. Piotr podbiera po zaciętej walce potężne sumisko około 190cm. Niedługo po pierwszej rybie i do mnie uśmiechnęło się szczęście. Potężne szarpnięcie nieomal nie wyrwało mi wędki z ręki, adrenalina uderza do głowy, serce wali jak oszalałe, mam lokomotywę na wędce. Zestaw jaki wybrałem do połowu jest jak dla mnie doskonały, nie za ciężki i ekstremalnie mocny, a przy tym paraboliczna praca wędziska The Cat Spin pozwala wyczuć wszystkie ruchy ryby, gnie się aż po kołowrotek, ale te blanki nie pękają – mają dożywotnią gwarancję, więc przykręcam hamulec i siłowo holuję suma - przeżycia niesamowite!!! Po forsownym siłowym holu w pobliżu powalonego do wody drzewa podbieram blisko 200cm bestię!!! Wybór którego dokonaliśmy okazał się strzałem w przysłowiową 10. Każdy z nas przeżył emocjonującą walkę z naprawdę dużą rybą i wyszedł z nią zwycięsko. Ten sprzęt jest naprawdę stworzony do połowów największych sumów…”

Black Cat – najprostsza droga by złowić suma!!! Sprzęt Blact Cat jest testowany przez wielu wędkarzy na całym świecie przez przeszło 200 dni i nocy dzięki temu możemy w Państwa ręce oddać wędki, kołowrotki i wszystkie akcesoria, których jesteśmy absolutnie pewni gdyż są wykonane z najlepszych dostępnych na rynku materiałów i testowane w naprawdę ekstremalnie trudnych warunkach. Wszystkie wędziska oznaczone symbolem DF mają dożywotnią gwarancję na blank, kołowrotki zaprojektowano tak, aby wytrzymały duże obciążenia (tytanowe łożyska, ceramiczne tarcze hamulca). Plecionki, żyłki, gotowe zestawy i materiały przyponowe są ekstremalnie wytrzymałe i gotowe stawić czoła w walce z przeszło 100kg olbrzymem. Nowe blachy Black Cat zdobyły 1 miejsce na EFTTEX w kategorii najlepsza metalowa sztuczna przynęta. Jak widzicie cały zespół Rhino Black Cat przy współudziale wędkarzy – testerów oddaje w wasze ręce rewolucyjne narzędzie do walki z największym drapieżnikiem naszych wód.

Pozdrawiam serdecznie i życzę wielu sukcesów wędkarskich Marek Chmielewski.

/Tekst sponsorowany przez firmę Zebco-Europe/

waldiglogow

dobry artykuł koledzy.brawo za wyniki na naszej oderce. [2013-10-16 21:21]

piotras1237

Black cat naprawdę solidy sprzęt! [2013-10-16 22:32]

Polacki1229

eee tam maluchy :D***** [2013-10-18 01:10]

Artur z Ketrzyna

Rhino Black Cat - zawsze krok przed konkurencją. Na wedkuje, raczej nie. Bo inne firmy dały konkursiki... Może by Zebko, też taki konkurs na łamach wedkuje.pl by zorganizowało? Oczywiście tylko i wyłącznie na wedkuje, a nie przez fejsbuka. No ja bym nie pogardził i wizą udział. Bo mi się taki sprzęcik marzy, a jest po za moim zasięgiem finansowym... [2013-10-21 08:31]

kalmar

http://www.youtube.com/watch?v=83sCg_VSTSktuż przed 14 minutą jest jeden hol chyba na wędce black cat'a df :) ładnie pracuje :) zdarza się. [2013-12-11 10:16]