Sezon sportowy 2016 otwarty.

Zgodnie z terminarzem w dniu 10.04.2016 rozpoczęliśmy rywalizację sportową w kole .Zawody były zaliczane do Grand Prix Koła oraz Młodzieżowego Grand Prix Kół Kleń i Lutomiersk.Na zbiórce swój udział potwierdziło 37 seniorów i 5 młodzików do lat 16.Tradycyjnie zaczęliśmy od określenia zasad łowienia ,w tym dniu łowiliśmy metodą spławikową ,cztery godziny .Podzieleni na cztery sektory ,wszyscy na dużym stawie.

Dzięki firmie Match Pro ,pięciu  najmłodszych wędkarzy powitaliśmy niespodzianką w postaci pakietu ,glina + zanęta wyczynowa Match Pro nowość, na rynku od tego roku.

Po losowaniu udaliśmy się na stanowiska pełni nadziei na obfite połowy.Niestety już po godzinie wiadomo było że  będzie trudno cokolwiek złowić ,w dodatku od czasu do czasu pokrapiał wiosenny deszczyk przy 7*C, niezbyt miła atrakcja.Ryby na całym stawie jak by odczuwały załamanie pogody tylko na stanowisku Michała Jaworskiego zapomniały o tym i kilkanaście leszczyków o łącznej wadze 2665 g.dało się złowić.Michał zajął pierwsze miejsce w zawodach deklasując pozostałych ,potwierdził tym samym że tytuł Wędkarza Roku 2015 był w pełni zasłużony.Drugi najwyższy wynik w zawodach uzyskał najmłodszy uczestnik Olek Jaros 1605 pkt.

Trzecie miejsce ex aequo w zawodach zajęli zwycięzcy sektora C ,Piłat Krzysztof i Kopeć Marcin wynikami 1100 pkt .Niestety nie mieliśmy na taki wypadek przygotowanego pucharu i kolega Kopeć Marcin nagrody wybierał jako pierwszy ,a puchar otrzyma na następnych zawodach.

Z roku na rok przybywa nam zawodników ,a zawodnikom sprzętu - poziom się podnosi ,ale jest mały minus tego zjawiska .Coraz rzadziej widujemy"starszą gwardię " na naszych spotkaniach .Postanowiliśmy w tym sezonie  dodatkowo wyróżnić kategorię senior 55+ ,w tej kategorii wystartowało sześciu ,najlepszy wynik uzyskał Jędrzejewski Henryk .

Nieśmiało muszę wspomnieć o jeszcze jednym zajściu ,przed wręczeniem nagród przed szereg wyszedł Krzysztof Wacławski .Powiedział że coś ważnego..już się bałem że grochówka była za słona ,

ale okazało się że w imieniu zawodników wręczył mi statuetkę pt. "Dla najlepszego organizatora zawodów".Jeszcze raz wszystkim dziękuję ,postaram się aby następne zawody były coraz lepsze i lepsze.Co nie znaczy że teraz będę nadal przymykał oko na brak zapisów telefonicznych czy ucieczki "zerowiczów".

Dziękuje zawodnikom za tak liczne przybycie  ,mam nadzieję że na następnych zawodach 15 maj Mistrzostwa Koła ,spotkamy się w tym  samym gronie lub większym,przy słonecznej pogodzie.

Ja dostałem statuetkę ,ale zawsze jest parę osób co ma w organizacji swój udział .Dziękuje za pomoc Arkowi (sędzia główny),Marcinowi (podział sektorów),Januszowi (sędzia wagowy),Sylwi (zdjęcia),Krzychowi (udostępnienie łowiska),Józkowi i wszystkim którzy przyczynili się abyśmy mile spędzili czas.

Atrakcyjne nagrody ufundowała  firma Match Pro ,koło Kleń i Lutomiersk.

Pełne wyniki znajdziemy tutaj

Sezon sportowy 2016 otwarty. - opinie i komentarze

MARCINSMULIKMARCINSMULIK
Było fajnie, i frekwencja znakomita. Oby tak dalej!!! (2016-04-14 18:54)