Spontaniczny wypad nad Czarną Ładę

Od samego rana myślałem jak tu i gdzie się wybrać nad wodę by sobie troszkę po rzucać spiningiem. Dzwonię więc standardowo do kolegi z którym często robimy sobie wspólne wypady nad wodę. Wyprawa już umówiona więc się zbieram i wychodzę z domu. Po ok 30 minutach docieram po kolegę i razem wychodzimy nad wodę. Po dojściu nad wodę montowanie zestawów wraz z uzupełnieniem rejestrów połowów. Po kilku minutach już pierwsze rzuty lecz w tym miejscu nic się nie działo wspólna decyzja idziemy w górę rzeki. Po chwili dotarliśmy na ładne zakole które było dość głębokie,pomyślałem więc że będę ściągał przynętę bardzo powoli i lekko ją podrywał od dna.

Plan okazał się dobry bo już po chwili miałem pierwszego okonia za chwilę udało się złowić dwa małe szczupaczki. Kolega nadal bez rezultatów postanowił przejść jeszcze w górę rzeki. Obrał bardzo dobre miejsce z lekkiej skarpy na zakolu gdzie po wykonaniu kilku rzutów zaczął krzyczeć że coś siedzi. Ja na widok zachowania wędki stwierdziłem że jest coś dużego i uciekało w krzaki. Chwila namysłu 'co robimy ??' mówię do kolegi właz do wody i spróbuj go z tych krzaków podjąć. Już po chwili kolega wszedł do wody i próbował go z tych krzaków wyciągnąć lecz ten co się okazało szczupak na złość wyszedł z krzaków sam.

Ja z brzegu próbowałem go podholować lecz ten wrócił w zarośla i sytuacja się powtórzyła to i kolega podjął kolejną próbę wyciągnięcia go. Próba była udana szczupak trafił na brzeg gdzie został zmierzony wynik pomiarów to 52cm. Zdobycz ta jest pierwszym wymiarowym drapieżnikiem złowionym na Czarnej Ładzie przez mojego kolegę. Rzeka ta ukrywa w sobie wiele niespodzianek i wiele różnych okazów ryb jak widać gdy chodzi się wzdłuż jej brzegów. Podczas naszej wyprawy co raz spotykaliśmy kogoś z wędkami co oznacza że jest ryba w tej rzece. Już niedługo dalsze opisy z cyklu 'SPONTANICZNE WYPRAWY NA RYBY !!! ' Pozdrawiamy

kazik

Szkoda że ktoś z okręgu tego nie widzi . Bez ich pomocy i braku obecności pstrągów ryby same się odradzają i tak powinno być . Ja już dawno zauważyłem że ryby wracają do Czarnej Łady co  nie można powiedzieć o Białej Łady .

[2010-07-09 15:48]

Elmiszello

To prawda że ryby wracają do Czarnej Łady ale jeżeli chodzi Białą Ładę to jest straszna bolączka jeżeli chodzi o białą rybę w tej rzece pstrąg zakłócił całe życie w tej rzece. I zgadzam się z dobą Kaziu że pstrąg zagraża środowisku w takich rzekach jak Biała Łada !!!  [2010-07-09 15:58]

mariusz603

No to gratuluje pierwszej półmetrówki  oby tak dalej ,a ze zdjęć widzę ze rzeczka całkiem obiecująco wygląda . Jeśli nie dorwą się do niej kłusownicy może być ciekawym łowiskiem .Połamania kija i daje ***** :) [2010-07-10 12:02]

[2010-07-10 16:15]

oj cos mi sie pomylilo;)fajny artykulek daje piatala za nie go [2010-07-10 16:21]

rysiosz

przeczytałem artykuł bardzo ciekawy, faktycznie macie tam problem z tymi pstrągami.Myślę ze Znajdziecie dobre rozwiązanie i wybrniecie z tego problemu.Powodzenia. [2010-07-10 16:50]

rusikus

Oby i mi jutro szczescie dopisalo, wybieramy sie na Balewke z kumplem, czas wyjazdy 4 AM ^^Cel: okonie na gumki :) [2010-07-10 19:51]

The Piterson12345

witam fajnie napisany artykuł zostawiam ***** .. pół metra juz za sobą jeszcze pół i bedzie metrówka hehe .. pozdrowiena i połamania kija ..                                                                    [2010-07-12 11:35]

RAFtu

Wczoraj też wybrałem się na spining nad Czarną Ładę (za przejazdem), miejsca w które się wybrałem słyną z bezrybia, ale mimo to złowiłem dwa szczupaki niewymiarowe, ale fakt faktem że jest tam ryba. [2010-07-12 12:16]

Elmiszello

Ryba w tej rzece jest i  to teraz rozmaita. Byłem świadkiem jak były łowione piękne płocie oraz widziałem sam z mostu jak stały klenie stadami .  [2010-07-12 12:22]

Gratulacje za ładnego szczupaczka

następnym razem okaże się że będzie o wiele lepiej

Pewna piąteczka*****

PS. Staraj się o dłuższe opisy z wyprawy wędkarskiej , będzie o wiele ciekawiej, ale w sumie jest Ok.............

[2010-07-12 13:39]

Pit-82

Gratuluje pierwszego ponad 50-o centymetrowego szczupaczka złowionego w tej pięknej rzeczce! Oby chciały odrodzić się tam większe okazy!!! ;) [2010-07-12 15:48]

Wpis fajny. Zakola to najlepsze moim zdaniem w rzece miejsca na drapieżniki. Ocena 5. Pozdrawiam kolegę. [2011-01-08 13:40]

pstrag222

no czarna łada moze powroci do dawnej swietnosci. do zobaczenia nad jej przegami wiosna mam nadzieje ze zaproszenie aktualne oczwiscie zostawiam 5 [2011-01-17 16:24]

Wloczykij1

Carna Łada po piekna rzeka.