To był mój wielki dzień.

Witam całą społeczność portalu wedkuje.pl chciałbym się podzielić z Wami moimi odczuciami i wrażeniami po wczorajszym spotkaniu z naszymi kolegami portalu. Na spotkaniu, które odbyło się w moim domu za które jestem bardzo wdzięczny, Koledzy przekazali mi sprzęt wędkarski który zakupiony został z Waszych pieniążków, wpłacanych na moją akcje „Pomoc dla Pawła”

A było to tak.
Wstałem o godzinie 8.00 nie mogłem spać, żeby było śmieszniej miałem problem z uśnięciem poprzedniego wieczora nie mogąc się już doczekać spotkania.
Rozpoczęło się szlifowanie talerzy, kieliszków (szampanówki) itd. Wreszcie nadeszła godzina 11.00, szykując się do przyjęcia gości spostrzegłem przez okno że przyjechał jakiś samochód, myślałem że to jacyś znajomi do moich sąsiadów z wizytą przyjechali, moja młodsza siostra pobiegła do na górę zobaczyć kto to. Zbiegając na dół powiedziała że jacyś panowie siedzą w samochodzie na wjeździe do naszej posesji. Minęło około 20 minut a ci wspomniani Panowie w dalszym ciągu siedzą w tym samochodzie, nie zastanawiając się ani chwili dłużej wyjechałem na dwór.

Podjeżdżam bliżej wspomnianego samochodu i zgadnijcie co to byli za Panowie? TAK! to byli właśnie nasi koledzy Mieczysław oraz Maksymilian 42, niezwłocznie zaprosiłem Kolegów na kawkę. Pijąc kawę i rozmawiając z Tadeuszem i Mieczysławem oczekiwaliśmy na resztę braci wędkarskiej, po kilkunastu minutach otrzymałem telefon od Spokojnego pytającego się gdzie mieszkam, wytłumaczyłem więc mu jak do mnie dojechać i po chwili pojawił się Grzegorz wraz ze swą córką Anią która od razy przypadła do gustu mojej siostrzyczce.

Denerwowałem się strasznie w oczekiwaniu na resztę gości którzy wstępnie zapowiadali się na godziny około południowe jednak zima jak to zima wystawiła swoje „różki” dając oczekiwanym przeze mnie Kolegom nieźle w kość.

Tak się rozgadaliśmy z Tadeuszem, Grzegorzem i Mieczysławem że dogoniła nas godzina 14.00 , tuż po godzinie 14.30 wjechał do mnie na podwórze Bus z resztą całej ekipy. Z auta wysiedli: Klepa 683, Spines 21, Kowson 77, Kolega Adam AK się okazało niestrudzony driver, Norbiko1 oraz Rooster .

Po całym przywitaniu którego nie zapomnę do końca mojego życia, była kawka oraz torcik a następnie toast. Nadszedł czas na przekazanie sprzętu w moje ręce, ale byłem szczęśliwy w końcu dostałem mój wymarzony sprzęt. Uwierzcie mi, ja do tej pory mam chęć, ze szczęścia aż latać! Serdecznie dziękuję całej Społeczności wedkuje.pl za przyłączenie się do akcji która Jest to dla mnie Wielki zaszczyt posiadać tylu wspaniałych Kolegów to co dla mnie zrobiliście na zawsze pozostanie w mojej pamięci, nie zapomnę. Jestem strasznie zadowolony ze wszystkich rzeczy których pewnie w życiu bym się nie dorobił, a tu masz Ci babo placek na jeden raz dostałem tyle że cały czas nie mogę w to uwierzyć.

Z całego serca również dziękuje Stowarzyszeniu SART który również przekazał mi za pośrednictwem Kolegów z portalu prześliczny sprzęt wędkarski którym będę mógł uprawiać ten jakże piękny, uspakajający i wyciszający dusze sport.

Jeszcze raz WSZYSTKIM razem wziętym ze szczerego serca bardzo dziękuje obiecuje być aktywnym wędkarzem i będę opisywał swoje przygody związane z tym sportem.
Pozdrawiam Paweł.

spokojny

Też tam byłem, szampana i kawę piłem i z Pawłem się cieszyłem.

Masz teraz Pawle czym łowić, kolegom humor dopisał, ogólnie było jak napisałeś.

Pozdrawiam i trzymam za słowo, co do Twojej aktywności.

[2010-01-31 17:09]

Pawle.To nie tylko był Twój wielki dzień... również był on wielki dla Nas wszystkich, dla Tych którzy przyjechali do Ciebie osobiście i dla Tych którzy popierali oraz brali udział w tej akcji.Przyjęci zostaliśmy przez Ciebie bardzo gorąco co miło wspominam, i ta organizacja... kawy, tortu, ciepłego posiłku na najwyższym poziomie, podziękowania dla dziewczyn i dla Ciebie. Cieszę się również że mogłem poznać tak fajnych ludzi których wymieniłeś w artykule.Za twoją radość...pięć, pięć, pięć i jeszcze raz pięć. PS. Ucz się, chłoń wiedzę jak gąbka bo sezon już za pasem. Pozdrawiam Ciebie, Twoją rodzinę i wszystkich Kolegów z Naszego portalu.  [2010-01-31 18:27]

kostekmar

Cieszę się bardzo, że sprawiliśmy Tobie tak ogromną radość. Fajnie, że mogłeś poznać grupkę reprezentantów Naszej społeczności. Pozdrawiam i oby sprzęt dobrze Ci służył. [2010-01-31 21:43]

Ekipa widzę niezła:) Teraz tylko do wiosny żeby kijaszka ochrzcić pierwszy raz nad wodą. [2010-01-31 21:43]

Paweł, rad jestem, że wreszcie wszystko zostało dograne do pozytywnego końca. Ciekaw jestem, czy Cię pozdrowili od Ducha, bo mi obiecali. Ale zdaję sobie sprawę, że emocje były takie, że mogli zapomnieć. Szkoda ze mnie tam nie było, a miałem być. Pozdrawiam i życzę wszelkiej pomyślności. [2010-01-31 21:45]

mironrak

oby więcej takich akcji.pozdrowienia : mironrak [2010-01-31 21:48]

Pięć gwiazdek i dwie łzy za opis. [2010-01-31 21:51]

Norbert Stolarczyk

Mam świadków na to że Pawła od Ducha, pozdrowiłem Klepa wszystko słyszał sam zresztą potwierdził to samo :) [2010-01-31 21:51]

"i ja tam byłem i szampana piłem" chociaż rzeczywiście mnie niebyło to jednak czuję atmosferę  jak panowała - super i raz jeszcze super połamania w cudzysłowiu pawle czekam na pierwszą relację z wyprawy wędkarskiej ... [2010-01-31 21:54]

hubi

Witam Paweł super sprawa żałuję tylko jednego że nie mogłem przyjechać ale obiecuję poprawę i może kiedyś się spotkamy cały czas kibicowałem w tej sprawie,teraz najważniejsze to ochłonąć szykować sprzęt i do dzieła ćwiczyć trenować a efekty same przyjdą pozdrawiam serdecznie i życzę dużych sukcesów Piotrek. [2010-01-31 21:58]

karoltsu1

Ciesze się razem z Toba,za opis 5. [2010-01-31 21:58]

withanight88

Taki pozytywny dreszczyk po plecach przechodzi jak się to czyta :) [2010-01-31 22:01]

Norbert Stolarczyk

Do Pawła Koledzy będziemy jechać tuż z rozpoczęciem się sezonu, aby zgrać odcinek z Pawłem w roli głównej wędkującego oczywiście nie ukrywam że goście są mile widziani. [2010-01-31 22:05]

Pawle!!! Wędka,sprzęt, to wszystko o czym marzyłeś jest już Twoje. Ja uważam że dostałeś coś o wiele bardziej cennego, a wyczytałem to z radości jaka dominuje w Twoim wpisie i wiem że to cieszy Cię najbardziej. Przywróciło Ci to wiarę w ludzi, a jest to najważniejsze w życiu.

Życzę CI sympatyczny Kolego żebyś zmienił w życiu wiele wędek, jednak żebyś  nigdy nie musiał strać wiary w ludzi.

Cieszę się Twoją radością i pozdrawiam!!!

[2010-01-31 22:18]

Piękna akcja . Pawle , niech Ci służy jak najdłużej . To był wielki dzień dla wszystkich . Pozdrawiam . [2010-01-31 22:21]

Sebastian Kowalczyk

Do nagrywania podchodzę raczej „na zimno” a tu z przejęcia momentami się pogubiłem, co zresztą niedługo zobaczycie. Bardzo się cieszę Pawle, że mogłem Cię poznać i do zobaczenia nad wodą jak się trochę ociepli.

[2010-01-31 22:22]

Sebastian Kowalczyk

Nie łowię na tyczkę, ale przytargam jakieś wędzisko i będziemy mogli sobie trochę powędkować. Myślę, że na taki wyjazd znajdzie się więcej chętnych :)

[2010-01-31 22:22]

swiezy

Spełnienia marzeń w połowach i jak najwięcej rybek na nowy sprzęt.Mam nadzieję  że o pierwszych sukcesach nas  poinformujesz ? [2010-01-31 22:26]

jurek

Oczywiście wszyscy się cieszymy z Twojej radości ,teraz trzeba czekać do wiosny ................ , ale jakoś szybko chyba zleci ............... i pewnie przeczytam Pawle niejeden opis Twej wędkarskiej przygody............pozdrawiam serdecznie Jurek . [2010-01-31 22:28]

misiek7

Gratulacje Paweł za artykuł,gratuluje wspaniałego sprzętu,masz oczywiscie piątala. [2010-01-31 22:29]

Coś pięknego! [2010-01-31 22:29]

Pawle - czekamy na pierwszą relację z testowania sprzętu nad wodą. Tylko przypadkiem nie zacznij pod linią wysokiego napięcia bo wędzisko długie. Pozdrawiam. [2010-01-31 22:29]

Wchodzę w ten wyjazd nad wodę szacun dla was wszystkich klepa683 [2010-01-31 22:34]

spines21

wiele pięknych chwil spędziłem nad wodami,mam wspaniałe wspomnienia z wypadów na ryby-są takie które się długo pamięta i wspomina.macie wszyscy tak samo na pewno,wiecie więc jakie to fajne mieć takie chwile radości i wzruszeń które się pamięta i o nich opowiada.cała ta akcja pomocy dla kolegi Pawła,a zwłaszcza wizyta u niego,jego radość,spotkanie z kolegami z portalu to przygoda i przeżycie,które będę zawsze wspominał jako jedną z najlepszych w moim wędkarskim życiu.wielkie dzięki,że mogłem to z Wami i dzięki Wam przeżyć koledzy.Paweł-nic nie bój ,niedługo znów będziemy i połowimy razem:) [2010-01-31 22:53]

maksymilian 42

Drodzy Koledzy z Portalu www.wedkuje.plMiło spędzone chwile u Pawła zostaną na długo w pamięci nie tylko u Niego ale również u nas uczestników tego spotkania,Żałować należy tylko ,że Mama Pawła musiała iść do pracy, bo miałem okazję Ją poznać osobiście WSPANIAŁA KOBIETA I MATKA.Bardzo wspaniale spisały się siostra Pawła oraz córka Grzegorza to One były gospodyniami  tego spotkania,to One przygotowały i podały do stołu wspaniały poczęstunek ,kawę herbatę i ciasta.Miłe chwile mijają bardzo szybko i nastąpił moment pożegnania i wyjazdu.Droga powrotna okazała się horrorem,wiał silny wiatr a cały śnieg który leżał na  polach przemieścił na drogi po prostu zawieja i zaspy,odcinek 68 km tj.Leszno-Poznań jechaliśmy ponad trzy godziny.Ja nie żałuję że trzeba było wracać z tego spotkania w taką pogodę . po prostu dla całej tej atmosfery która tam się wytworzyła WARTO TAM BYŁO BYĆ.  Bardzo serdeczne pozdrowienia dla całej społeczności Portalu ,SART-owi oraz Pawła i całej Jego Rodzinymaksymilian 42 [2010-01-31 23:09]

Jurek,Twoja torba którą przesłałeś Pawłowi zrobiła furorę.A na spławiki które przesłał któryś z Kolegów(przepraszam Kolegę ale w tym całym podnieceniu umknęło mi się nazwisko Kolegi)będzie miał Kolega dużo zamówień ,i myślę że możesz śmiało konkurować z mistrzem Gutkiewiczem.Chcę Ci podsunąć radę , napisz jeden artykuł i wklej zdjęcia Twojej pracy , pozdrawiam maksymilian 42 [2010-01-31 23:31]

Spławiki robił Sandokan45.Pozdrawiam wszystkich i dziękuje za miłe słowa. [2010-01-31 23:41]

spines21

Maksymilian zostawił Pawłowi bardzo fajną elektryczną wiązarkę do haczyków.pierwszy raz taką widziałem i trzeba powiedzieć,że elegancko i solidnie wiąże. [2010-01-31 23:44]

Zgadzam się całkowicie Spines21 :) [2010-01-31 23:51]

Czatoslaw

Cieszę się że akcja się udała i przeszła sprawnie. Pawle udanego sezonu!!! Pozdrawiam wszystkich zaangażowanych kolegów ;) [2010-02-01 07:45]

2780plox

Serce się raduje i łezka w oku kręci jak się czyta i ogląda ten materiał. Powraca wiara w ludzi.

O kurcze. Przecież to dzięki Nam wszystkim, którzy wzięli udział w tej akcji.

Pozdrawiam wszystkich gorąco.

[2010-02-01 08:01]

Irkoni

Gratulacje dla wszystkich biorących udział w akcji,możemy być dumni z siebie że wszystko się udało załatwić od początku do końca aż łezka się w oku kręci.Oby zawsze takie akcje właśnie tak się kończyły.Serdecznie pozdrawiam... [2010-02-01 08:55]

przykro mi ze nie dołączyłem do tej akcji finansowo, ale jestem na bezrobotnym i kazdy grosz dla mnie się liczy, dlatego wysłałem Pawłowi komplecik swoich spławików , które sam wykonałem, mam nadzieję, że będzie z nich zadowolony i niech mu służą jak najlepiej

akcja jak widzę przeprowadzona solidnie, na tych kolegów z portalu można liczyć .......

[2010-02-01 10:05]

loli_83

Cieszę się Paweł razem z Tobą i życzę sukcesów. Pozdrawiam [2010-02-01 10:12]

Ludzie jednak mają serce. Oczywiście niech pan łowi jak najwięcej i miło spędza czas nad wodą,Pozdrawiam [2010-02-01 10:32]

Sandokan45 oczywiście ze jestem zadowolony ze spławików  :) mam nadzieje że będą wyczuwały same duże okazy tak jak z reszta cały mój nowy sprzęcik:) pozdrawiam serdecznie a Ty drogi kolego (jacek6700) mów mi po imieniu my tutaj jesteśmy wszyscy braćmi. Pozdrawiam! [2010-02-01 10:39]

A co tam wędka, co tam sprzęt.!!!

Zobacz Pawle jakich wspaniałych kumpli zdobyłeś. Takich to nie nałapiesz nawet na najlepszą tyczkę.

Pozdrawiam i życzę, aby nigdy nie opuszczała Cię pogoda ducha.

[2010-02-01 10:39]

Zbynek zgadzam się z Tobą ! :) [2010-02-01 10:41]

izkpaw

Piękny finał akcji!!! Gratuluję Nam wszystkim. [2010-02-01 10:44]

adler

Koledzy SERCEM byłem z WAMI .

Cóż cała akcja była naprawdę spątaniczna i udana , i z ogromnym sercem .

Paweł teraz nic tylko ładuj akumulatory i byle do wiosny . Może jak los będzie łaskawy to i ja zawitam na Twoich łowiskach i wtedy Wszyscy zarzucimy kije .

POWODZENIA Paweł . Pozdrawiam Ciebie oraz ekipę niezłomnych POCZTYLIONÓW .

[2010-02-01 10:59]

Norbert Stolarczyk

Do Kolegi SANDOKAN45!W wątku zatytułowanym "Pomoc dla Pawła" finał już blisko odniosłem się do Kolegów tymi słowami, pozwolicie że zacytuję:"Kolego Sandokan45 mam nadzieję że dotrze do Ciebie ta wiadomość. Twoje spławiki które podarowałeś Pawłowi zrobiły furorę wśród oglądających je Kolegów, to co zrobiłeś jest dziełem sztuki, jeszcze ten podpis na każdym z nich aż ściskało za serce.Bardzo Ci dziękujemy i pozdrawiamy"Paweł jest dumny że każdy spławik jest przez ciebie własnoręcznie podpisany.Torba od kolegi Jurka została mi pokazana przez Pawła w zasadzie od razu jak tylko wszedłem do jego domu, Pawłowi bardzo ale to bardzo się podoba.To chyba Wszystko wyjaśnia, jesteście Panowie Koledzy wielcy więc nie ma powodów żeby było Wam przykro. [2010-02-01 12:17]

Sandokan45 i Jurek zrobili więcej niż ja. Ja tylko dołożyłem skromny grosz. Byli tacy, co wpłacali sumy kilkakrotnie większe niż ja. I za to im chwała. Myślę, że upominki od Sandokana i Jurka będą miały o wiele większą wartość sentymentalną niż cała reszta prezentów. Dostałem kiedyś ręcznie robione spławiki od pewnego człowieka, który zmarł. Po dziś dzień ani jeden z tych skarbów nie został zamoczony - przedstawiają dla mnie zbyt wielką wartość. [2010-02-01 15:00]

Brawo panowie ! warto tutaj być dla takich choćby chwil ! Pozdrawiam Paweł. Panowie, szacunek, za to co zrobiliście... [2010-02-01 15:41]

Chociaż mnie tam nie było to patrząc na zdjęcia pojawia sie banan na twarzy ale nie o to loto a to to że daje Tobie radość nowy sprzęt i to jaki kazdy by chciał mieć takie zabawki w domu ale tobie przydadza się dużo bardziej niż innym [2010-02-01 15:52]

Szczerze mówiąc warto brać udział w takiej akcji.Jak ktoś tu wspomniał aż serce drży.Pozdrawiam. [2010-02-01 15:58]

slawomir66

Paweł, koledzy jestem dumny, że jestem w gronie tak zacnych przyjaciół, którzy nie czekając na specjalne zaproszenie pomogli. Super sprawa i jeszcze większa frajda, że i ja swoje "5 groszy" dołożyłem. Życzę Paweł sukcesów i również oczekuję relacji z pierwszego wędkowania. Pozdrawiam serdecznie. [2010-02-01 16:15]

kazik

Nie będę się  powtarzał , bo prawie wszystko zostało napisane przez poprzedników . Po prostu cieszę się razem z Pawłem , że ten portal nie tylko potrafi się kłócić , ale również nas stać na coś więcej . Widzę że brać zgromadzona tu stworzyła specyficzny charakter którego inne portale mogą pozazdrościć .

[2010-02-01 16:25]

Zbig28

Piękna sprawa doprowadzona do końca. To dowód, że potrafimy nie tylko gadać, psioczyć i krytykować.

Miłym akcentem była bezpośrednia wizyta grupy naszych Kolegów u Pawła, aby sfinalizować sprawę. To naprawdę ma inny wymiar niż dostarczenie przesyłki za pośrednictwem poczty.

Mimo kiepskich warunków drogowych pokonali setki kilometrów aby zobaczyć uśmiech Pawła. Bardzo im tego zazdroszczę i po raz kolejny wyrażam żal, że nie mogłem być razem z nimi. Mimo, że miejsce dla mnie było.

Jednak szczególne wyrazy uznania chcę przekazać Norbertowi.  Bowiem to on był pomysłodawcą, realizatorem i "sprężyną"  tej pięknej inicjatywy.

Gratulacje dla wszystkich KOLEGÓW !

Paweł !

Niech ten kijaszek dobrze Ci służy i zaznaj z nim wiele wędkarskich przygód.

[2010-02-01 16:32]

Zaiste. Zacni to przyjaciele, choć nie zawsze. W tej jednej sprawie stanęli na wysokości zadania. [2010-02-01 18:35]

Kurcze, wszystko już koledzy napisali.Cieszę się że wszystko tak fajnie wypaliło. Paweł życzę Ci wszystkiego najlepszego i oczywiście TAAAAAKIEJ RYBY. Pozdrawiam.***** [2010-02-01 19:09]

Hunt eR

Normalnie, dla takich chwil żyję... I dla takich ludzi jak Paweł. [2010-02-01 19:28]

Paweł życzę ci jak najmniej zaczepów ,jak najwięcej okazów .Wędkowania bez problemowego ,dojazdu do miejscówek wymarzonego.mam nadzieję ze się spotkamy na wspólnym wędkowaniu.Pozdrawiam cię serdecznie. [2010-02-01 19:36]

Norbert Stolarczyk

Temat wiosennego wyjazdu do Pawła otwarty, warto zaplanować sobie wcześniej ten czas aby ustalić kto z kim jedzie, nie ma sensu drugi raz pokonywać 1500 kilometrów jednej osobie to było mordercze wyzwanie. [2010-02-01 20:06]

wiechu1603

Cześć Paweł.Nie znam osobiście ani Ciebie ani Norberta, ale mam nadzieję że w przyszłości się to zmieni. Oczywiście w akcji którą zorganizował Norbert nie było mowy abym nie wziął udziału ( skromnie ale zawsze to coś ), nie wiem dlaczego ale takie osoby jak Wy wzbudzają we mnie pełne zaufanie ( i nie chodzi tu o to że jesteście w jakiś sposób pokrzywdzeni przez los ). Pisałem już Norbertowi że sam kiedyś potrzebowałem pomocy dla mojego ś.p. synka, a jestem z tego typu ludzi którzy nie lubią prosić. Ale co, znalazła się osoba która to wszystko zorganizowała bez mojej wiedzy i miła niespodzianka była.Dlatego teraz kiedy mam tylko sposobność staram się pomagać osobą które tego potrzebują.Gorące pozdrowienia dla Ciebie i Norberta.A na wiosnę czekam ( nie tylko Ja ) na wyniki które będziesz pobijał nowym sprzętem.Pozdro.Wiechu. [2010-02-01 20:14]

kuba94

No, to teraz tylko czekać na wiosnę. [2010-02-01 21:28]

marcoss82

No to Paweł tyka jest.. zima jeszcze trzyma.. to jak masz czas to przygotój  przyponiki.. bo na wiosne.. będą strzelały od pięknych rybek:) [2010-02-02 02:32]

maro00

Ja już nie mogę doczekać się sezonu szczupakowego [2010-02-02 08:43]

Czytając ten artykuł  cieszę się wraz z Kolegą!

Dobrze,że znaleźły się Osoby  które nie bacząc na koszty i "stratę" czasu postarały się pomóc.

Czasem tak niewiele sprawi komuś wielką radość.

Pomimo,że nie miałem okazji przyłączyć się do takiej szczytnej akcji -jestem dumny i wzruszony-radością obdarowanego Kolegi.

Mam nadzieje,że chwile spędzone nad wodą pozwolą  Jemu oderwać  się od szarej  codzienności,zapomnieć o chorobie.

Sam zmagam się z chorobą- i wiem jak ważna jest pomoć Kolegów i Przyjaciół.

Łza się w oku zakręciła......

"Połamania kija"......

[2010-02-02 08:59]

Koledzy to jest nieprawdopodobne:) Jak spoglądam na zdjęcia  z odwiedziń u Pawła to az serce rwie z radości. Dla mnie było wielkim zaszczytem uczestniczyć w tym zacnym przedsięwzięciu. Pozdrowienia dla Ciebie Pawle oraz kolegów z portalu,którzy osobiście wręczali sprzęcik. Pozdrawiam raz jeszcze i chylę czoła:)) [2010-02-02 09:52]

teo

GRATULUJĘ wszystkim udanej akcji ,zwłaszcza norbiko1 bez którego nic by się nie wydarzyło .Pawle - rekordowych okazów w nowym sezonie. [2010-02-02 10:36]

Norbert Stolarczyk

A ja nic ale to nic bym nie zrobił bez: 80 użytkowników wędkuje.plRaz jeszcze Bardzo Dziękuję, daliście i mnie i sobie a co najważniejsze temu młodemu człowiekowi mnóstwo radości. [2010-02-02 11:28]

Zgadzam się z Norbertem radości mam ogrom :) dziękuje jeszcze raz wszystkim z całego serca codziennie przeglądam sprzęt tak się nim nie mogę nacieszyć :) pozdrawiam [2010-02-02 12:50]

KrzysiekC&R

Piękna akcja nie poprzestańmy na tym artykuł Pawła świadczy o tym że takie akcje sprawiają wiele radości obdarowanym i darczyńcom . 5  za artykuł i pozdrowienia [2010-02-02 19:53]

grzegorzk75

Coś pięknego...... pewnie ilekroć weźmiesz ten kijek w ręce, będziesz miał przed oczami tą grupkę szczęśliwców, która dostarczyła Ci tyle radości :) Szkoda, że nie mogłem się do Ciebie wybrać, ale mimo to moja radość z tej udanej akcji wcale nie jest mniejsza. Pozdrawiam i życzę udanego sezonu !! Grzesiek. [2010-02-02 22:47]

Paweł nie znam Cię ale coś mi mówi, że jesteś zuch chłopak. Jestem przekonany że ten sprzęt należał Ci się. Oglądaj sprzęt, ciesz się nim a w sezonie łów na niego piękne ryby. Pozdrawiam Cię serdecznie. Ukłon też w stronę Norberta. Kawał dobrej roboty odwaliłeś chłopie  [2010-02-02 23:36]

No fajnie, fajnie... Cieszę się razem z tobą Panie Pawle.POZDRAWIAM 5/5 [2010-02-03 10:51]

Na prawdę muszę przyznać że przepięknie wszystko się złożyło Paweł widać radość u Ciebie po całym wpisie i po komentarzach. Jeden powie że to tylko portal dla wędkarzy ale tu nie wiąże nas tylko wędkarstwo tu mamy zawsze pomocną dłoń pomoc od kolegów i na prawdę można znaleźć przyjaciela.. są też nieprzyjemne sytuacje ale warto spędzać tu czas przynajmniej dla takich chwil pozdrawiam Ciebie Pawle i życzę udanego sezony i większych rybek. [2010-02-04 19:49]

amur

Wszystkiego najlepszego drogi Pawle ja Ci życzę, szkoda, że już wielu z nas uczestników całej akcji nie ma na portalu, ale co najważniejsze akcja zakończyła się pełnym sukcesem i to jest najważniejsze. Jeszcze raz dzięki wszystkim za wspaniałe wsparcie i ofiarność. Pozdrawiam AMUR Kielce. [2010-02-18 14:02]