Urlopik nad jeziorem Głębokim koło Międzyrzecza

Tegoroczny urlop spędziłem nad jeziorem Głębokim koło Międzyrzecza. Co prawda krótki , bo tylko kilka dni ale był. Co mogę rzec na temat tego jeziora....ano , że jest czyściutkie i widać mnóstwo ryb. Przed wyjazdem zaopatrzyłem się w białe robale, czerowne, pinkę, pasty wędkarskie itp. Fakt faktem, że z wędką spędziłem tylko 3 dni po kilka godzinek. Na początek wieczorki z pomostu, ponieważ jezioro jest zarośnięte wzdłuż lini brzegowych i nie ma miejscówek (poza kilkoma ciągle obstawionymi). Pierwsza nocna zasiadka - kilka brań malutkich płotek. Druga nocna zasiadka - również to samo. Ciekawe było, że od ryb roiło się po zaświeceniu lampy , ale jak wysypałem pół opakowania białych, zainteresowania praktycznie nie było . Kolejnego dnia postanowiliśmy z sąsiadem wypożyczyć łódkę.Pan z wypożyczalni poradził nam , żebyśmy sobie ugotowali makaronu, ponieważ na tym zbiorniku głównie na makaron biorą. Zrobiliśmy jak poradził. Minuta gotowania, później w reklamówkę i czekał do następnego dnia. Umówiliśmy się, że ok 4:30 wyruszymy. Ale, że trochę zasiedzieliśmy się wieczorem przy grilku, obudziliśmy się o 7:30. Szybkie ogarnięcie i wypad po łódkę . Po zarzuceniu kotwic, szybkie rozłożenie wędek i rzuciłem jedną na białego i jedną na makaron. Na robaczka ani drgnięcia ale za to na makaron momentalnie spławik w dół. Rezultat po ok 5 godzinach to kilka uklejek, kilkadziesiąt płoci i jeden leszcz 46cm.Obok gość na łódce na spina wyciągnął kilka szczupaczków. Fajnie było.....ale szkoda, że tak krótko :\ Myślę , że na drugi rok również tam pojadę. Polecam wszystkim to jeziorko.
P.S. Jest to woda PZW Gorzów i wymagane było wykupienie zezwolenia za 30zł. Pocieszające jest to, że zezwolenie można wykupić poprzez e-zezwolenia tak, że nigdzie nie trzeba jeździć i załatwiać.

Urlopik nad jeziorem Głębokim koło Międzyrzecza - opinie i komentarze

danek210danek210
Opis 5, może wybiorę się nad to jeziorko ale nie w tym roku, bo za tydzień mam zaplanowany wyjazd nad jezioro tatarak, gratuluje leszcza i życzę dalszych sukcesów. Pozdrawiam Ciebie i całą twoją rodzinkę. Damian J. (2013-07-29 16:58)
KrzychulecKrzychulec
Tatarak koło Legnicy ? (2014-06-29 21:19)