Wędkarskie zakupy przez internet
Artur Sadłowski (Artur z Ketrzyna)
2013-10-26
[p]Każdy z nas w ostatnich czasach często robi [strong]wędkarskie zakupy przez internet[/strong]. Wielu z nas zastanawia się czy warto kupować przez internet. Ja osobiście wole kupić w normalnym sklepie wędkarskim. Ponieważ tu widzę co kupuje, i nie ma tyle komplikacji i dodatkowych kosztów przy reklamacji wadliwego lub zepsutego sprzętu. No ale jak by nie było wszystkiego w naszym sklepie nie dostaniemy... Dlaczego? A no bo ma za mało miejsca na stanowiska ze sprzętem wędkarskim, nie współpracuje akurat z ta firmą której produkt nas interesuje, wyczerpał się zapas i na razie nie będzie zamawiał, bo musi się zbyć zalegającego towaru, itd.
Ja ostatnio zaplanowałem sobie zakupić slidera salmo dł. 7cm, wersja tnący, kolor RSH. Odwiedziłem moje 2 sklepy w jego poszukiwaniu, nawet zapytałem czy mogą mi go sprowadzić. No ale że to już końcówka sezonu, to ni będą takiego asortymentu teraz sprowadzać (dopiero na wiosnę). Teraz muszą się przygotować do zimowego sezonu... Będąc w naszym mieście wojewódzkim przy okazji odwiedziłem 2 zaprzyjaźnione sklepy. Ale tam też nie planowali uzupełnienia tego asortymentu.
Tak więc, jak by nie było, trzeba szukać w internecie. Teraz który sklep na akurat dokładnie ten model? No i spośród 3 sklepów internetowych wybrałem TakaRyba.com. Gdyż ich oferta była najlepsza. Tak więc rejestruje się i zamawiam, opcja płatności, jak zwykle przy odbiorze. Teraz oczekiwanie na realizacje zamówienia. Po kilku dniach gdy wyjeżdżam do miasta na zakupy, mijam kuriera poczty polskiej. Przez myśl przeleciało mi ze właśnie taki kurier miał mi przywieść przynętę. No ale się nie wracam bo najpierw muszę kasę wybrać by mieć czy mu zapłacić... No i telefon, czy pan...? Tak, będę w domu za jakieś pół godzinki, bo muszę … A może na mieście się spotkamy? Nie ma sprawy. No jest już czeka, a ja już mam mamonę, więc płace i odbieram swą oczekiwaną przesyłkę.
Po zakupach w domu pierwsze co to rozpakowanie przesyłki, a zakupy nie che żonka rozpakowuje... Kolor i wielkość koi. Ale...?!, kuzia łapa to wersja pływająca! Kur... te zakupy internetowe i inne wiązanki się sypią. Wreście dzwonie do sklepu; „Co wy ni tu przysłaliście!? Ja zamawiałem wersje tonącą a tu pływająca (Co fakt na etykiecie sklepu pisze że tonący, ale na woblerze jest symbol nie ten co trzeba, no i etykieta producenta też mówi że pływający,) Podziw dla ekspedienta, bo ja tam za bardzo w słowach nie przebieram i się wyżywam. No dochodzimy do porozumienia, mam 2 opcje do wyboru; pierwsza to ze dostaje drugu (ten tonący) za połowę ceny a ten mi zostaje. No lub wysyłam do nich na swój koszt a oni mi odeślą tamten, i coś tam se wybiorę z ich sklepu (ale co???, przecież tam nie maja moich fiszinderków, główek z anty zaczepami też nie...). Wizyta na poczcie i wiem, koszt wysyłki 11,4 zł. Więc siadam przed kompa i wchodzę na stronę sklepu. No i zaczyna się szukanie tego co mnie interesuje. Tego nie mają, tego też nie... o mają moje przypony „Stan-Mar Przypony wolframowe Dual-Lock, Symbol: PWDR2510 (Dostępny od ręki) Długość: 25 Opakowanie: 2 szt. Wytrzymałość: 10 kg cena na waszej stronie; 2.60 zł.”. Do tego rabacik i powonieniem dostać 5 paczek... Więc piszę i wysyłam e-meila i te same pismo załączam do paczki. Wobler wysłany, pozostało czekać...
No i przyszedł... Rozpakowuje jest tonący, ale... tylko jedna paczka przyponów. Nie no w kulki se lecą?... Kontakt ze sklepem i wyjaśniamy sprawne. I przychodzi następna przesyłka; brakujące 4 paczki stalek.
No i podsumowanie. Trochę zachodu i nerwów (bo były kłopoty z realizacją zamówienia). Ale w końcu mam woblera którego chciałem i 5 paczek stalek które mnie kosztowały raptem 11,4 zł, a w sklepie zapłacił bym za nie 18,5 zł. Tak więc na nich zaoszczędziłem, a i tak musiałem kupić bo mi się kończyły. Tak więc licząc łącznie (razem z kosztami przesyłki) zaoszczędziłem parę złotych. No tylko ta pomyłka pakującego... Nie do końca jego wina, bo się zasugerował metką swego sklepu (ktoś źle go ometkował).
Mimo wszystko, mam dobre zdanie o tym sklepie, bo starali się jak mogli i wkońcu pozytywnie rozpatrzyli wszystko. Dają nawet niezłe rabaty. Mają atrakcyjne ceny i szybko realizują zamówienia. Miła i kulturalna obsługa klienta. Tak więc mogę go polecić innym.
[/p]