Wspólne wędkawanie na Piaskach Sz. z miętą , krzyśnicą i Jarkiem

Po uprzednim umówieniu się w ciągu tygodnia z kolegami Michałem (mięta) i Krzyśkiem (krzyśnica) oraz kolegą Jarkiem wreszcie razem spotkaliśmy się na Piaskach Szczygliczka na wspólnym wędkowaniu w sobotę 28.05.2011r.
Ja i Michał przybyliśmy nad wodę od rana ok. 8.00 postanowiliśmy poszukać dogodnego miejsca dla czterech osób tak aby łowić obok siebie, wreszcie znaleźliśmy na samym środku zbiornika dogodne miejscówki, gdzie postanowiliśmy rozłożyć cały wędkarski majdan.
Po żmudnym rozkładaniu gratów ja matchówka i gruntóweczka nastawiając się na leszcza, a Michał tradycyjnie tyczka i feederek również z nastawieniem na leszczyki zaczęliśmy nęcić każdy swoją magiczną miksturą.
Ja na to wędkowanie zabrałem zanętę LORPIO GP Bream z dodatkiem kopro melasy, coco belge i płynnej melasy i niewielkiej ilości kukurydzy z puszeczki, oraz małą pineczką, kukurydzą również nęciłem z procy pod spławik licząc na duże leszcze.
Krzysiek i Jarek zameldowali się troszkę później około 13.00, zabierając ze sobą gruntówki, pogoda była w sam raz, niebo troszkę zachmurzone lecz niekiedy słoneczko dawało o sobie znać, ale przede wszystkim nie było upału co nas cieszyło i nastawiało optymistycznie że rybki będą brały.
Podczas tej zasiadki wszyscy łowili jak wcześniej zamierzali leszcze, u Michała trafiały się również płoteczki i okonki, po za tymi rybkami u mnie i u Krzyśka trafiły się małe karpiki.
Na tym miłym spotkaniu upłyną nam cały sobotni dzień, ale gdy koledzy zaczynali pakować graty wpadłem na pomysł aby spotkać się jeszcze raz, ale tym razem na nockę, oczywiście chłopaki odparli że to super pomysł i musimy się umówić na tą nockę przy grilu, małym piwku, aby znów spędzić miło czas nad wodą po całym tygodniu pracy.
Po krótkiej rozmowie rozstaliśmy się i każdy z kolegów pojechał w swoją stronę, a ja zostałem jeszcze godzinkę dłużej łowiąc kolejne leszczyki, których w sumie miałem 13 szt. i dwa małe karpiki, dzień był udany brały rybki, spotkałem się z kumplami, było super.

4.6

Wspólne wędkawanie na Piaskach Sz. z miętą , krzyśnicą i Jarkiem - opinie i komentarze

mientamienta
Z całą pewnością zaliczymy jeszcze nie jeden taki wypad :).....już nie mogę się doczekać nocnych połowów  (2011-05-29 13:39)
witekkotwitekkot
dziekuje za wpis ladne rybki powodzenia (2011-06-15 16:56)