Wspólne wędkowanie na Piaskach Szczygliczka

Po raz drugi ja i kolega Michał z portalu ( michal84057 ) postanowiliśmy wspólnie wybrać się na Piaski Szczygliczka w moim mieście na wspólne wędkowanie. Decyzja zapadła w piątek spotykamy się o 8.00 na piaskach w sobotę, ja postanowiłem zabrać mojego ulubionego bata 7 metrowego JAXON ETERNUM POLE, a kolega Michał tradycyjnie tyczka i feederek.

Po stawieniu się na cyplu o godz. 8.00 wymieniliśmy parę słów i zabieraliśmy się za rozrabianie naszych zanęt i rozkładaniu sprzętu, ja na tą zasiadkę planowałem poławiać płocie więc zabrałem zanętę sensas gros gardons wzbogaconą aromixem, konopiami no i ruchliwą pinką, a na donęcanie zabrałem jeszcze ziemię bełchatowską z jokersem, aby nie przekarmiać płotek tylko je zachęcić do brań.

Gdy wszystko zostało przygotowane pozostało wygruntować dno, mój zestaw składał się z żyłki głównej 0,14 mm, spławik ze względu na boczny wiatr 1,5g, przypon 0,10 mm i hak sensas 3410 bronze nr.20, gdy dno wygruntowane pierwsze kule poszły do wody, na hak jedna pinka i długo nie musiałem czekać pierwsza płotka, a później następna i następna płocie na długo zagościły w moim łowisku co mnie bardzo ucieszyło, ale gdzieś po 30 któreś płotce brania ustały no nic trzeba donęcić podałem z ręki dwie kulki zanęty i trzy ziemi z jokiem po kilku minutach bez brania spławik wystawił się do góry i pierwszy leszczyk mój, a wcześniej mówiłem do Michała że leszczyki mogły by wejść no i proszę jak na zawołanie pierwszy leszczyk u Michała i u mnie zaraz też.

Pomyślałem to chyba się zaczeło leszcze weszły, ale sie pomyliłem z powrotem weszły płocie brania stały się już rzadsze pomyślałem znowu chyba leszcze i się nie pomyliłem wyciągnąłem jeszcze dwie sztuki. Nie ubłaganie zbliżała się godzina 12 i musiałem kończyć moją ja myślę udaną tego dnia zasiadke na piaskach łącznie miałem 52 płocie i trzy leszcze. Kolega Michał został dłużej i też połowił ładna ilość leszczy.

Miło było znowu spotkać się z kolegą Michałem, ale niestety musiałem już jechać do domu.
Życząc sobie na pożegnanie następnego wspólnego wędkowania rozstaliśmy sie z nadzieja że następny raz znów się spotkamy nad wodą.

Artur jeszcze dobierzemy się do łusek ostrowskim leszczom z wiosny będzie najlepsza pora ***** [2010-09-26 21:20]

orni81

jak dla mnie to wiosną tylko bacik, miejmy Michale nadzieje że tak będzie jak mówisz.

[2010-09-27 10:53]

baloonstyle

W krótkim czasie fajna zabawa z tego co czytam :)) Pozdrawiam :)) [2010-09-27 11:01]

paco165

Zapewne bardzo przyjemny wypad :) .Szkoda że bez zdjęć pozostałych rybek .5 za fajny  artykuł  Pozdrawiam i połamania kija .... [2010-09-28 13:50]

Jak dla mnie to niestety nuda. Ocena 3= za artykuł. [2010-09-28 16:10]

z tego co doczytałem to łowisko jest bardzo lubiane przez płoci ale mam pytanie jakie jest dno tego zbiornika [2011-02-22 11:44]

orni81

dno jest zróżnicowane miejscami jest muliste a gdzie nie gdzie jest piaszczysty blat [2011-02-23 16:00]

kapi124

beznadzieja płoteczki maluśkie [2011-03-06 12:50]

orni81

kolego kapi124 czasami trafiają się i większe płotki, ale i małe mnie cieszą gdyż wędkuje sportowo, a nie dla mięsa. [2011-03-11 18:26]