WYPRAWA NA KARPIE Z CARRUMEM - SZYMON KLIMCZYK

/ 5 zdjęć

Dnia 13.07.2013r. słyszę,że dzwoni telefon.Podnoszę go i widzę,że dzwoni pan Darek,znajomy taty.Pan Darek dzwoni z zapytaniem czy chce jechać z nim jutro na ryby,moja odpowiedz brzmi natychmiast-Oczywiście,że tak.Po omówieniu taktyki umówiliśmy się na 04:30 pod moim domem.Zakończyliśmy rozmowę i poszedłem się pakować na ryby.Niestety nie mogłem przez większość nocy spać.Około godziny 04:00 zrobiłem sobie jedzenie i spakowałem do plecaka prowiant.Punktualnie o 04:30 pan Darek zjawia się pod moim domem,spakowałem się do auta i wyruszyliśmy w drogę.

Na miejscu jesteśmy o 05:09,ale łowisko otwierane jest o 06:00.Za ten czas zapoznaliśmy się z regulaminem łowiska.W końcu przyszedł właściciel i otworzył szlaban wjazdowy.Postanowiłem zapłacić za trzy kije,a pan Darek za dwa.

Po opłacie za wędkowanie rozłożyliśmy mate,nabraliśmy wody do wiadra,rozpakowaliśmy sprzęt i zrobiłem stix mix na kije w którym znajdował się pellet Carrum halibut 16mm i inny 14mm pellet także o smaku halibut, na moim haku znajdował się także 16mm pellet halibut,a u pana Darka Łosoś 12mm .Zestawy wyrzucone,można usiąść wygodnie usiąść w fotelu.Niestety nie za długo sobie posiedzieliśmy,pan Darek ma branie.Ryba jest pokaźnych rozmiarów i wchodzi w mój zestaw.

W końcu jest na macie ma jakieś 85cm długości i 13 kg,zdjęcie pamiątkowe i wypuszczamy.Ryba wzięła na pellet Łososiowy 12mm.Po jakiejś pół godzinie znowu rolka u pana Darka,tym razem to karp sazan o wadze około 2 kg i 40cm długości złowiony na taką samą przynętę jak poprzednia ryba.Pan Darek ma jeszcze jedno branie,ale ryba wypina się, do godz 15 ma jeszcze 6 brań zakończonych spinkami.Postanawiam zrobić zestaw spławikowy i poszukać ryb bliżej brzegu.Nęcę taką samą mieszanką przynęt jak w poprzednim zestawie,ale z dodatkiem różnych mielonych ziaren.Jest pierwsze branie.Okazało się,że jest to około 25cm karaś srebrny.Zarzucam zestaw i jest kolejne branie,okazało się,że w moim łowisku jest całkiem duże stado karasi średniej wielkości 20-30cm.Przez cały czas bawiłem się z karasiami gdy cisze przerywa pisk sygnalizatora,teraz jest odjazd u mnie.Przycinam i czuje dużą rybą na haku,niestety po chwili wypina się.

Zarzucam zestaw ponownie ,tym razem to nie pellet,a kulki 16mm o smaku wanili częściowo wsypane w całości,a częściowo pokruszone.Po zarzuceniu zastawu jakieś 45min puźniej mam jeszcze jedno branie,tym razem ryba zrywa bez problemu żyłkę 0,30mm.Jestem w rozpaczy.Zakładam ponownie taką samą przynętę,jak poprzednio i zarzucam.Mam odjazd na pellecie halibutowym,ryba walczy i odjeżdża z niesamowitą siłą,aż do samego brzegu.Pan Darek sprawnie ją podebrał.Kładziemy ją na matę,jest to przepiękny i mój rekordowy karp pełnołuski który ma 67cm i 4,5kg wagi.Po wypuszczeniu ryby mam znów branie na spławikówce,przyciąłem jaką ładną rybkę.Teraz to znów co innego, to lin 31cm i jakieś 0,7kg.Po wypuszczeniu ryby pan Darek ma kolejny odjazd,ale ryba znów się spina.

Dochodzi godz.18:00.Pan Darek mówi,że zaraz będę miał branie,gdy tylko to wypowiedział mam branie na kiju z kulkami.To około 2,5 kilogramowy i 45cm karp pełnołuski.Tym razem zarzucam na kulki znów z Carruma Tutti-Fruti 16mm.Postanawiam zwinąć spławikówkę.Mam branie na pellet halibutowy,to bardzo ładny karaś,wypuszczam rybę.Ja i pan Darek mamy po jeszcze jednej spince,panu Darkowy ryba wypina się w głębi jeziora,a mi przy samym podbieraku.Umówiliśmy się z panem Darkiem,że będziemy się już powoli zabierali się do auta i około 19 będziemy już jechali do domów.Nadeszła chwila rozstania się z łowiskiem.

Wyjazd uważam za bardzo udany i z pewnością mogę wam polecić przynęty firmy Carrum bo oni znają się na swojej robocie co potwierdzają nasze wyniki na te świetne przynęty.W sumie mieliśmy 4 karpie,1 lina,baaaardzo dużo karasi i spinek.Chciałbym pozdrowić pana Darka i całą firmę Carrum.