Wyprawa na zawody spinningowe Turniej Trzech Miast Ińsko 2016

Jest czwarta rano gdy ładujemu łódkę z kolegą ,śpieszymy się, ponieważ mamy do przejechania 130 km. Pogoda nie rozpieszcza ,po drodze pada deszcz. Jest zimno jak na lipiec.Na miejscu jestesmy o szóstej ,wodujemy łódkę ,szybkie sprawdzenie sprzętu. O 7.30 odprawa sędziowska gdzie okazuje się, że brak sędziego głównego. Uzgadniamy ,że zawody odbywają się zgodnie z Regulaminem Amatorskim Połowem Ryb .Obowiazują komplety 5 okoni 20 cm , 2 szczupaki 50 cm lub mieszane. Łowca kompletu jest zobowiazany dopłynać do brzegu i zakończyć łowienie. O 8 zaczynamy, zawody utrudniają nam duże fale. Jesteśmy na silniku elektrycznym, bo tylko taki obowiązuje. Do 9 koledze udaje się złapać 4 okonie, a mi 3. Z powodu zbyt wysokich fal rezygnujemy z dalszego połowu i decydujemy się spłynąć do brzegu. Mamy trudności z tym, więc wzywamy na pomoc sędziego głownego na łódce motorowej, aby nam pomógł dotrzeć do brzegu. Sędzia podpływając oznajmił, że nie może nam pomóc, ale jeżeli mamy jakieś ryby to możemy mu je przekazać. Na szczęście cali mokrzy dotarliśmy do brzegu o własnych siłach. Na brzegu poinformowano nas, że już są 4 komplety okoni. Gdy próbowaliśmy dowiedzieć się gdzie są Ci zawodnicy, do których należały komplety, okazało sie, że zostali i łapią dalej ryby za zgodą sędziego. Po zakończeniu zawodów postanowiliśmy z kolegą złożyć protest w komsji sędziowskiej odnośnie zawodników, którzy złapali komplet i dalej kontynuowali łowienie. Przy ogłoszeniu klasyfikacji ogólnej, podeszliśmy do sędziego i próbowaliśmy uzyskać informacje odnośnie wcześniej złożonego protestu. Sędzia poinformował nas, że go nie otrzymał i uważa temat za zamknięty. Został niesmak i rozczarowanie. Nadmieniam, że władze miasta prosiły abyśmy nie rozgłaśniali tej sprawy.

P.S Zawody kończyły się o 13.30, a zawodnicy spływali 40 minut po czasie. Gdy składaliśmy ten protest sędzia pytał się nas co ma zrobić, my sugerowaliśmy mu dyskwalifikację tych zawodników, którzy nie łownili zgodnie z Regulaminem Amatorskiego Połowu Ryb. Odrzucił on jednak naszą propozycję i zasugerował, że jak nam się nie podoba, to mamy nie przyjeżdżać.

halski021

Nie umiecie pogodzić się z porażką w zawodach i jątrzycie .. Sędzia pozwolił im na dalsze wędkowanie( nie wiem dlaczego , ale co to wam przeszkadzało , wynik mieli już zaliczony .) Sam piszesz , że warunki były trudne , więc sędziowie wzięli to pod uwagę i nie karali spóźnialskich , zresztą i tak pewnie ci co złowili komplet przed czasem zajęli czołowe miejsca . Władze miasta o coś was prosiły , a wy co? i tak nagłaśniacie sprawę . Jednym słowem macie przechlapane wśród spinningistów w waszych stronach . [2016-07-24 10:50]

irek2405

Szanowny kolego jestem zdziwiony , że propagujesz oszustwo na zawodach takiej rangi.może kilka szczegółów z tych zawodów ukaże skalę problemu.Po pierwsze brak głównego sędziego na odprawie zawodników.Po drugie zabranie nam ryb [do tej pory nie znamy ani wagi ,ani długości wiemy tylko ,że były wymiarowe}.Czarę goryczy przelał łowca kompletu okoni .który pod koniec zawodów przyniósł do wagi szczupaka.Sędzia kazał go wypuścić był tylko jeden problem martwe ryby nie pływają[chyba ,że do góry brzuchem].Ciekawe kolego jakbyś się czuł po przejechaniu ponad 100 km na zawody i byłbyś świadkiem takich wydarzeń .biorę udział od kilku lat w różnych zawodach spinningowych i nie będę przymykał oczy na takie oszustwa. A do wiadomości większość zawodników przyznała nam racje .Pozdrawiam [2016-07-30 13:48]

halski021

Wynika z tego , że już tam więcej nie pojedziecie , jak i większość kolegów , którzy przyznali wam rację . Nie propaguję oszustw , tylko w głowie mi się nie mieści , że są tacy organizatorzy zawodów . Mój wpis wynikł z tego , że często na zawodach , malkontenci mają pretensje niesłuszne do organizatorów . Nie byłem na tych zawodach , więc nie mogę ocenić , czy masz rację . Jeżeli było tak , jak to przedstawiłeś , to przepraszam za poprzedni wpis . [2016-07-30 16:38]