Z Daiwa Exceler na wakacyjne połowy – finał już jutro!

/ 53 komentarzy

Wakacje i sezon urlopowy tuż, tuż. Zapraszamy do udziału w kolejnym konkursie sms-owym, w którym tym razem do wygrania kołowrotek Daiwa Exceler plus 3500 o wartości 600 zł. Idealny do wakacyjnego spinningowania. Aby mieć szansę na jego zdobycie wystarczy wysłać SMS pod numer 7216 (koszt 2,44 zł z VAT) z odpowiedzią na podane niżej pytanie...











Pytanie brzmi:

Którą z ryb znaną z imponujących wąsów, można – zgodnie z RAPR, łowić w większości polskich rzek od 1 lipca?



Jeśli uważasz, że to:

Boleń – wyślij SMS pod numer 7216 o treści: DPBOLEN

Karp – wyślij SMS pod numer 7216 o treści: DPKARP

Sum – wyślij SMS pod numer 7216 o treści: DPSUM





Nagrodą w konkursie jest: Kołowrotek Daiwa Exceler plus 3500 o wartości 600 zł

Przepięknie wykonany kołowrotek spinningowy o niezwykle trwałej budowie. Kołowrotki Exceler produkowane są w dwóch rodzajach - cztero łożyskowa oraz siedmio łożyskowe(PLUS). Dane techniczne kołowrotka: Daiwa Excelem, to prawdziwy rarytas dla wędkarzy. Posiada system ABS, 5 łożysk kulkowych 2 łożyska CRBB, szybko składaną rączkę, aluminiową szpulę zapasową, aluminiową szpulę do dalekich rzutów ze specjalnym rantem, a także bardzo trwałą sprężynę kabłąka Longlife.







Fundatorem nagrody jest bass-sklep.pl









Konkurs trwa do 30 czerwca godz. 23.59 włącznie. Ogłoszenie wyników nastąpi 1 lipca.







Zapraszamy do zabawy!



Zobacz regulamin konkursów SMS



Zobacz nasze dotychczasowe konkursy SMS:

Konkurs sms – zestaw wędkarski przyznany

Kołowrotek Shimano wylosowany

Sprzęt spinningowy Robinson rozdany

Znamy piątkę zwycięzców

Zwycięzcy wyłonieni





 


4.2
Oceń
(82 głosów)

 

Z Daiwa Exceler na wakacyjne połowy – finał już jutro! - opinie i komentarze

maciejsnowmaciejsnow
0
Trzeba spróbować może tym razem się poszczęści (2010-06-18 13:09)
u?ytkownik13410u?ytkownik13410
0
Excelerek mi się przyda, a chyba każdy doskonale wie że to boleń :D!
(2010-06-18 13:10)
rysioszrysiosz
0
fajny kręcioł...
(2010-06-18 13:20)
jacenty75jacenty75
0
Boleń po wizycie u fryzjera. (2010-06-18 13:25)
2780plox2780plox
0

Szkoda Waszych pieniędzy na SMS-y. Przecież nagroda jest moja.

Pozdrawiam.

(2010-06-18 13:50)
RAFtuRAFtu
0
To z tymi konkursami to ściema. Jak jesteście głupi to grajcie. Ja trzy razy grałem i nic. Jak se nie zarobisz to nie będziesz miał.
(2010-06-18 14:00)
ConradlConradl
0
No cóż trzeba spróbować szczęścia. Nigdy nie udało mi się nic wygrać.A zabawka by się przydała.
Powodzenia ! (2010-06-18 14:01)
endriutendriut
0
Heh... Znowu konkurs... Jakbym chciał czekać do wygranej w takim konkursie to w życiu nie miałbym młynka do spinningu... Jak chciałem wygrać kręcioł do spinningu wysłałem sms-a... W końcu kupiłem sobie, może nie taki wypas ale Mistrall Amundson jest 4 razy tańszy. A kręci sięcałkiem przyjemnie... Pozdrawiam. (2010-06-18 14:22)
adamoso123adamoso123
0
Od kiedy boleń ma wąsy ???
(2010-06-18 14:43)
u?ytkownik4539u?ytkownik4539
0
...szansa taka jak w Toto Lotku...tysiące wysłanych sms-ów i 1 nagroda.....żenada....
(2010-06-18 15:12)
regalisregalis
0
1000 (smsów) x 2,44zł = 2440zł
2440zł - 600zł = 1840zł
1840zł trzeba podzielić na tych co wymyślili konkurs

Pozdro
(2010-06-18 15:33)
winddwindd
0

1000 SMSow no nie wydaje mi sie zeby az tylu kolegow wyslalo eska

max to 300 - 400

czyli 400 x 2,44 daje 976 z VAT

i dalej

- VAT

- 50% prowizji bo tyle jest w SMSach

wyglada raczej marnie ten biznes ;-)

(2010-06-18 16:24)
winddwindd
0

ps. ja tam zaryzykuje te kilka groszy

(jesli jest 400 graczy i wysle sie 4 smsy to szansa za 10 zł jest 1/100 - duza)

 

trzeba miec system wysyłania,

w orange ponoc jest tak ze trzeba wysylac smsy ok pelnej godziny

a najlepiej ##.59.##

lub ##.01.##

slyszeliscie o tym?

(2010-06-18 16:30)
780528780528
0
Super rybka! Lecz czasem trzeba uważać bo nigdy nic nie wiadomo, co się wydarzy. Pozdrowionka i jeszcze większej ryyyby!
(2010-06-18 16:30)
legtomlegtom
0
może tym razem, choć więcej szczęścia mam na rybach (2010-06-18 19:06)
camel0013camel0013
0
Wszyscy narzekacie, że nie wygrywacie a problem nie leży w tym, że jest jedna nagroda a tylu chętnych. Problem leży w tym, że dostęp do konkursu powinni mieć użytkownicy strony wedkuje.pl a nie każdy, który przegląda sobie stronkę. I to powinni być użytkownicy, którzy mają na koncie chociaż jeden artykuł albo opis łowiska. Bo co za problem założyć konto i brać udział tylko w konkursach sms-owych. A chodzi o to by to właśnie prawdziwi wędkarze mieli szanse wziąść udział w tym konkursie, wędkarze, którzy korzystają z tej strony. Tak bym to widział.

 ps. kołowrotek rzeczywiście fajny ;)
(2010-06-18 19:38)
Norbert StolarczykNorbert Stolarczyk
0
Szybki i nie zawodny młynek, obecnie takiego używam. Pożyczony od Kolegi, młynek jest po prosu zajebiaszczy!

(2010-06-18 20:03)
łysy wążłysy wąż
0
;-) (2010-06-18 21:55)
adleradler
0

Trudno , tyle razy grałem to czemu nie teraz ? 

Może właśnie ten jest mój ? 

Tyle pytań , wysyłam bo innaczej się nie dowiem . 

Wkońcu kto nie gra ten nie wygrywa . 

I po burzy zaświeci słońce . Może właśnie mi ? 

Wierzę w to !!!

(2010-06-18 22:32)
The Piterson12345The Piterson12345
0
noooo kręciołek pozadny szkoda ze tylko jeden hehe.. możliwosc ze go wygram jest podobna do złowienia jesiotra w warcie .. ale trzeba spróbowac .. pozdro                                                         (2010-06-18 23:00)
wiechu1603wiechu1603
0

Eska poszła w sieć, teraz poczekamy, a nóż mi się poszczęści.

Pozdrawiam i życzę wszystkim powodzenia.

(2010-06-18 23:06)
ProfesorProfesor
0
Może mnie się poszczęści hehe, choć jeszcze nic nigdy nie wygrałem !!!!
(2010-06-18 23:34)
GrizziyGrizziy
0

Wszystkie te ryby można łowić 1lipca

 

Boleń od 1 stycznia do 30 kwietnia

Karp nie ma

Sum od 1 listopada do 30 czerwca.

Ale nie wszystkie mają takie wąsy

(2010-06-19 00:08)
Tomasz1980Tomasz1980
0
"od 01.07." czyli znasz odpowiedz Grizziy trzeba czytać uważnie ;)
(2010-06-19 06:50)
u?ytkownik24522u?ytkownik24522
0
Coś czuję że tym razem znowu jak zwykle......nic... (2010-06-19 09:18)
goryl25goryl25
0
Itak nie wygram :P ale biore udział :P może tym razem będzie inaczej niż poprzednie :D (2010-06-19 12:26)
viktor0viktor0
0
Też wysłałem,przypuszczam że go zgarnę bardzo by się przydał.
(2010-06-19 12:52)
RoolRool
0
Trzeba sprubować kto nie prubuje nie wygrywa
(2010-06-19 18:11)
luki82luki82
0
To i ja spróbuje, szans wielkich nie ma, ale kto wie..........
(2010-06-19 19:52)
dgrobelnydgrobelny
0
Wiadomo ,że Sum
(2010-06-19 22:11)
RufinRufin
0
Fajny ten kołowrotek-warto było by go miec w swojej kolekcji sprzętu wędkarskiego.Niech służy bezawaryjnie dla swojego nowego właściciela. (2010-06-20 19:42)
u?ytkownik40315u?ytkownik40315
0
fajny kołowrotek ale szansa na jego zwycięstwo jest prawie niemożliwa jeden kołowrotek na tysiące sms-ów zwycięzca bedzie miał niesamowitego farta (2010-06-21 09:41)
xnavdarxnavdar
0
Rzeczywiście te konkursy to dla właścicieli portalu żyła złota.
Ale za 244 zł można wziąć udział w 100 konkursach a wtedy prawdopodobieństwo rośnie :)

(2010-06-22 14:50)
jacenty75jacenty75
0
100 konkursów po 2,44 to już masz kolego 244 pln i duuuuuże prawdopodobieństwo bycia posiadaczem niezłego kołowrotka drogą kupna. Ale nie ma to jak hazard. (2010-06-23 22:03)
marcelinho2204marcelinho2204
0
hehe ja też wyslałem esa..zawsze jest troche niepewności..a może tym razem ja...:) (2010-06-24 20:42)
Zbig28Zbig28
0
Ja też się skusiłem. Shimaniaków nigdy nie za dużo w arsenale wędkarza. Solidne młynki na solidne wędkowanie. Wątpię czy trafię, ale przynajmniej dołożę się do satysfakcji jednego z Nas. Mam nadzieję, że wygrany podzieli się wrażeniami z pierwszej wyprawy z nowym młynkiem na portalu. Pozdrawiam.  (2010-06-24 21:08)
kumak1970kumak1970
0
ten kto go wygra niech mi go odstapi on bedzie szczesliwy że wygrał a ja że ktos mi coś podarował hahaha to oczywiście żart juz wysylam sms!!! (2010-06-25 18:00)
Cichy5Cichy5
0

Witam !

Też mam chrapkę na taką GRATKE!

 Pozdrawiam wszystkich bioracych udzial w konkursie , i życzę wygranej !

(2010-06-25 18:51)
BillBill
0
Który to już raz?- nie wiem ale może tym razem się uda. W LOTTO nie gram więc mogę te 2,44  zainwestować. Mam nadzieję, że tym razem się uda.
(2010-06-26 10:53)
kubekkubek
0
 ktoś napisał  w lotto jast większe prawdopodobieństwo że jak idziesz do kolektury to prędzej przydaży ci się wypade niż trafisz szóstkę a tu siedzisz przed kompem i nic nie ryzykujesz tylko 2,44 ja wysyłam kto nie gra ten nie wygra (2010-06-26 21:19)
andrzejbiernatandrzejbiernat
0
Więcej konkursów z nagrodami zachęci do przeglądania portalu. Pozdrawiam.
(2010-06-27 09:38)
zenek45zenek45
0
Ja też próbuję i życzę wszystkim szczęścia....... (2010-06-29 22:03)
przemo72przemo72
0
Ładna maszynka, fajnie gdybym takie coś wygrał :-) Wyślę eskę i kto wie ? Może wygram :-) (2010-06-30 15:21)
grzesiek1999grzesiek1999
0
Ostatnia chwila na wysłanie sms-a >< może się uda coś wygrać?
(2010-06-30 22:20)
ziomekziomek
0
NO i gdzie te wyniki ?
(2010-07-01 19:18)
WaLeRWaLeR
0
Ta 1 lipca dobiega końca a tu wyników losowania brak :( (2010-07-01 20:49)
mariusz23mariusz23
0
jakaś lipa....

(2010-07-01 20:54)
mermit87mermit87
0
 Co z wynikami?? Przecież dziś już 1 lipca.
(2010-07-01 21:31)
maniek11114maniek11114
0
Kiedy wyniki ;)
(2010-07-01 21:34)
WaLeRWaLeR
0
Heh wałek jaki czy co :) (2010-07-01 21:59)
AbbiDAbbiD
0
próbować trzeba, sprzęt konkretny- pozdrawiam & połamania kija
(2010-08-13 12:10)
Liroy128Liroy128
0
sprzet mam jak z lumpeksu moze cos normalnego wpadnie :D
(2010-11-27 21:18)
maniek11114maniek11114
0
O następny konkurs.. Ciekawe czy ty razem się poszczęści :D, bo poprzednie konkursy to lipa ;/
(2011-05-17 16:29)

skomentuj ten artykuł