Zaloguj się do konta

Zakupy w sklepie Wedkarski.com

Oto kolejny z cyklu wpis o przejściach z firmami, związanymi z wędkarstwem. Tym razem pochwalę sklep Wedkarski.com (http://wedkarski.com), w którym miałem ostatnio przyjemność kupić kilka drobiazgów.

Szykował mi się wyjazd na karpiki i karasie, w związku z tym potrzebowałem na szybko jakiegoś kijaszka do drgającej szczytówki. Jako, że mam dobre doświadczenia z kijkiem Konger Arcus Picker, postanowiłem takowy zakupić. Przeszukałem kilka sklepów i wybór padł na Wedkarski.com. Pech chciał, że akurat nie mieli na stanie tego kijaszka. Skontaktowałem się z obsługą i zaczęły się dziać cuda, których się nawet nie spodziewałem :)

W dwa dni kijaszek został sprowadzony od dystrybutora, złożyłem zamówienie w okolicach południa w środę, ale bez większych nadziei, że dojdzie do mnie do weekendu. Jakoś w okolicach godziny piętnastej, pracownik sklepu skontaktował się ze mną z pytaniem, jakiej średnicy chcę gratisową żyłkę, dołączaną standardowo do zamówienia. Odpisałem co chcę i zapomniałem o sprawie. Następnego dnia około południa w drzwiach stanął kurier z moją wędką! Tak można kupować, pomyślałem :). Po rozpakowaniu przesyłki humor mi się jeszcze poprawił. Nie dość, że dostałem rabacik na zamówienie, to oprócz zamówionych rzeczy w przesyłce znalazł się również upominek :).

Polecam zakupy w tym sklepie, nie tylko z uwagi na dobry asortyment, ale również z uwagi na rewelacyjny kontakt z obsługą oraz super podejście do klienta, nawet tego marudzącego ;). Był to mój pierwszy zakup w tym miejscu, ale na pewno nie ostatni. Na koniec dodam tylko, że jedyny mój związek z tym sklepem, to opisane wyżej zamówienie, a powyższy tekst nie jest tanią reklamą, wykupioną przez właścicieli sklepu.

Opinie (10)

baloonstyle

Od dziesięciu miesięcy praktycznie wszystko po za woblerami i pilkerami kupuje na wedkarski.com i muszę powiedzieć że to naprawdę świetny sklep internetowy. [2011-08-23 10:43]

dany21

Też robię tam zakupy, zawsze jest jakiś gratis, dostałem już kartę rabatową na 5% przy każdych zakupach a dodatkowo zbiera się punkty które można wymienić na sprzęt wędkarski. No i te ekspresowe przesyłki to mnie najbardziej cieszy jak coś szybko potrzebuje. [2011-08-23 10:58]

ryukon1975

Też robiłem raz zakupy w tym sklepie.Kupowałem dwa feedery i pokrowiec na kije.Jednego kija nie było w sklepie ale obsługa skontaktowała się ze mną i przedstawiła kiedy może być sprowadzony.Zgodziłem się na proponowane warunki i dostawa odbyła się na dwa etapy.Żadnych niejasności,dobry kontakt.Polecam. [2011-08-23 12:53]

kostekmar

Również kiedyś kupowałem tam jakieś drobiazgi, bodajże plecionkę. Jak wcześniej dany21 wspomniał, rzeczywiście przesyłka była istnie expressowa. Polecam wsztystkim zainteresowanym dobrymi zakupami. [2011-08-23 14:28]

użytkownik

Kilka kolejnych zamówień u nich i za każdym razem ekspres i super obsługa. Przy jednym z zamówień nie mieli kołowrotka, jaki zamówiłem i miałem czekać tydzień na sprowadzenie go od dystrybutora, jednak zależało mi bardzo na czasie, więc dali mi inny, droższy model w cenie zamówionego i następnego dnia miałem przesyłkę w domu :) [2011-10-04 23:44]

markun

Już wielokrotnie dokonywałem zakupów w wedkarski.com i nigdy w żadnym sklepie internetowym nie spotkałem się z takim profesjonalizmem. Fachowa obsługa, niskie ceny i pomoc przy wyborze sprzętu (w moim przypadku przez gg) sprawiają, że nawet już nie szukam innych sklepów wędkarskich w internecie. Zamówiony towar naprawdę potrafi być w ciągu 24h u klienta. [2011-12-16 18:11]

użytkownik

To ja wrzucę w te peany pochwalne łyżkę dziegciu. Kupowałem kołowrotek i wędkę. Kołowrotek reklamowany jako nowość 2012 dostałem z jedną szpulą, ze starej serii sprzed kilku lat sądząc po wyglądzie i ilości brudu na nim. Wędka przyszła uszkodzona, na moją prośbę o wymianę otrzymałem odpowiedź, że to niemożliwe, że towar jest wadliwy. Tyle mi wystarczyło - poczułem się jak piąte koło u wozu, zwyczajny frajer, który skoro zapłacił już 400 PLN może spadać. Zwróciłem całość zamówienia. Przedpłaconych pieniędzy nie dostałem do dziś, a czekam już ponad tydzień. Podsumowując: żenująca niekompetencja lub mnie się tylko tak przytrafiło. Oceńcie sami. W każdym razie kupując na Bass-sklep czy Esox nigdy nic takiego mi się nie zdarzyło. Obsługę w tych dwóch sklepach można polecić z czystym sumieniem. W odróżnieniu do wedkarski.com. [2012-03-13 09:21]

wedkarski

Może tym razem wędka miała jakieś drobne uszkodzenie, my z klientem nie dyskutujemy tylko zwracamy pieniążki. Po to jest procedura reklamacji/zwrotów, aby z niej korzystać i tak też się stało w tym przypadku, klient otrzymał od nas przelew zwrotny na konto. To nie jest świadome działanie z naszej strony, że „”wypychamy” jakiś towar. Każdego miesiąca realizujemy kilkaset zamówień i nie jesteśmy w stanie fizycznie sprawdzić każdy produkt przed jego wysyłką. Ponieważ wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie są fabrycznie nowe, zakładamy także, że są w 100% sprawne. Natomiast w przypadku kołowrotka przedstawiciel dystrybutora sprawdził odesłany do nas egzemplarz kołowrotka i potwierdził, że jest on w 100% sprawy i kompletny. W zestawie nie było dodatkowej szpuli i żaden sklep na terenie Polski nie posiadał tego kołowrotka w zestawie z dodatkową szpulą, bo dystrybutor nie posiadał takich zestawów. Niestety na incydentalne zamówienia typu szczytówka, dodatkowa szpula itp.- dystrybutorzy dyktują wysokie ceny. Sklep wedkarski.com takie zamówienia realizuje traktuje jako wyjście do klienta, ponieważ w zwykłej ofercie akcesoria te nie są dostępne właśnie ze względu na ceny. W przyszłości w przypadku zastrzeżeń co do pracy personelu prosimy o telefon i rozmowę z kierownikiem, wszelkie zastrzeżenia osoba ta wyjaśni od ręki bez zbędnej zwłoki. Jednocześnie przepraszamy szanownego klienta, za wszelkie niedogodności jakich doznał podczas dokonywania zakupów. [2012-05-29 12:53]

użytkownik

5 [2013-05-11 10:27]

dorszdorsz

Co prawda nie mam dużego doświadczenia w zakupach w internecie ale w wakacje zrobiłem kilka zamówień w sklepie wedkarski.com i jestem z nich zadowolony. Pierwszy raz kupowałem feederka Mikado Golden Lion plus dodatki (m.in. koszyczki zanętowe). Paczka przyszła do mnie pobraniem na drugi koniec Polski kurierem już następnego dnia. Wędka była solidnie i elegancko zapakowania w sztywny karton, do którego został przymocnowany kolejny karton z pozostałymi produktami. Do zamówienia otrzymałem gratisowo film wedkarski.Tydzień później złożyłem drugie zamówienie. Kupiłem dla syna wędkę Jaxon Cantara Tele Float plus żyłka, spławiki, śruciny,torb, krzesełko. Tym razem przy przedpłaci z góry na ich konto miałem przesyłkę kurierem za pół ceny. Ze względu na poprzedni zakup dostałem również stały rabat na kolejne zamówienia. Paczkę dostałem błyskawicznie i wszystko było tak jak poprzednio super spakowane. Polecam wedkarski.com [2013-10-08 13:11]

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za komentarze Internautów.

Czytaj więcej

O mały wąs

Piątkowe popołudnie - ciepło, słonecznie, pochmurno, wietrznie, tak te…