Zasiadka na lina

Witam chciałbym opisać moją przygodę 1 maja 2008, która przytrafiła mi się na łowisku Gliniok w Mysłowicach. Wraz z kolegą Arkiem byliśmy już nad wodą o odzinie 4 30 zapowiadała się piękna pogoda rozłożyliśmy więc nasz sprzęt i zaczęliśmy łowić. Metodą połowu była metoda gruntowa - wędki Konger Carbomax carp 3 częściowe kołowrotki z wolnym biegiem gloob z nawiniętą żyłką 0,25 z koszyczkiem zanętowym oraz haczykiem numer 10, jako przynęty mieliśmy rosówki kukurydzę oraz białe robaki.

Po wrzuceniu zestawów na branie nie trzeba było długo czekać, pierwsze koty za płoty - pomyślałem i wyciągam małego 20 cm karasia, nagle na drugiej wędce sygnalizator oddał lekki dźwięk, a swinger opadł na dół, a tu nagle po chwili bum - do kija zacinam i czuje duży opór po 10 min walce okazuje się, że jest to 45 cm lin. Po kolejnym rzucie nic się nie działo po około 45 min sygnalizator zapiszczał ciągłym głosem pip i przy brzegu ląduje tej samej wielkości lin - czas upływał, więc trzeba było się powoli zbierać do domku, więc postanowiliśmy zostać nad wodą do godziny 14.00, aż tu nagle o 13.55 jeden ze swingerow pięknie popłynął w górę wędki, zacięcie i siedzi. Po holu ukazuje się piękny, 35cm lin, więc łacznie w tym dniu wyciągnęliśmy 3 piękne liny. Była to moja, jak to nazwałem, pierwsza majowa zasiadka na lina.

rysiek38

na linki to sie przejedziemy do mnie nad staw z tym ze na super delikatne zestawy 5 metrow od brzegu lub na kulke wodna [2009-03-01 23:30]

pikemeister

Najbardziej lubię łowić liny i mnóstwo ich już złowiłem. Wiem jednak że, 3 pięknych sztuk nie wyciąga się każdego ranka. Gratuluję dobrego połowu. [2009-03-02 08:26]

match

dziekuje wszystkim za mile komentarze:) [2009-03-02 09:00]

dawidhosse

Wspaniala przygoda z linem w tle,wielu marzy o takim połowie.U mnie jest piękne jeziorko z jeszcze piękniejszymi okazami tej ryby,od niedawna jest tam całkowity zakaz połowu ze względu na ustanowienie rejnu parku krjobrazowego...i dobrze,warto choć iść tam i popatrzeć jak lin żeruje. [2009-03-02 11:45]

mieciu79

Pierwsza i jakże udana zasiadka na lina.Gratuluję udanego połowu i powodzenia w tym roku. [2009-03-02 11:48]

Tylko lód stopnieje i zasiadam się na liny.Pozdrawiam i obym miał takie same wyniki jak ty. [2009-03-02 16:39]

mariuszek84

Krociutko ale bardzo fajnie opisane. Lin chyba najpiekniejsza nasza rybka. [2009-03-02 16:47]

życzę więcej takich połowów. Kolego mariuszek84 nie tylko piękna ale i smaczna :) [2009-03-02 17:47]

jarcyk18

wolus no na lina po zejsciu lodu raczej nie masz co jechac,teraz zatopiony w mule siedzi i watpie zeby twoj haczyk znalazl,maj to dopiero poczatek,a raczej bym sie czerwiec lipiec wybral,pozdro [2009-03-02 18:11]

bart12

Lin, piekna ryba jedna z moich ulubinych , uwielbiam linowe zasiadki w tym roku troche przypilnuje linow w stawie - mam zamiar ponecic i wyjac w tym roku swoj linowy rekord :) [2009-03-02 19:49]

dawidhosse

No Bart chyba nie będziesz miał lekko w tym postanowieniu bo coś mi się zdaje że wielu z nas ma takie zamiary :) no i czekamy na twoje efekty... [2009-03-02 21:39]

menago

Noo ładna opowieść nastawiliście się na liny czy tak akurat wyszło i jakiej zanęty używaliście ?? ładne okazy niedaleko mojego miejsca jeden z kolegów mojego ojca złapał 60cm lina. ale nikt nie wie jak to było pozdrawiam [2009-03-02 21:42]

match

wszystkim dziekuje za mile komentarze menago nastawilismy sie na liny mam taki zzbiornik co liny dochadza mozecie wierzyc lub nie do 80cm ja osobiscie takiego niezlapalem ale koledzy po kiju tak zaneta to traper lin karas oraz dodatek zanetowy traper lin karas korzenny jako przyneta gruba rosowka [2009-03-02 22:12]

piękne liny pozdrawiam serdecznie!!! [2009-03-04 00:16]

Lin to piękna ryba , a trzy dorodne sztuki złapać to pełnia szczęścia. GRATULUJĘ. Na Narwi u mnie też są okazałe liniska, choć sieciowa szarańcza tłucze ich po rozlewiskach co nie miara to też udaje się złapać nieraz komplecik. Już nie mogę się doczekać zasiadki na tę wspaniałą rybę. A tak przy okazji powinno się więcej zarybiać akweny wodne linem a nie tym trutniem i szkodnikiem jakim jest karp. Pozdrawiam i daję piątkę. [2009-03-08 21:01]

FanAtyk

Piękne liniska - jeszcze nigdy nie złowiłem więcej niż jednego naraz więc tym bardziej gratuluję. Śliczna ryba i powinno się nią więcej zarybiać niż obcym karpiem czy amurem. Pozdrawiam [2009-03-26 10:05]