Zawody Mistrza Kola PZW we Wschowie Mochy 01.05.10.

• konto usunięte

Witam serdecznie wszystkich Portalowiczów wczoraj tzn. dnia 1 Maja odbyły się zawody o „Mistrza Kola” w miejscowości Mochy niedaleko Brenna. Prezes koła nr 1 we Wschowie zezwolił mi na uczestniczenie w tych zawodach za co bardzo serdecznie dziękuje. To Dzięki uprzejmości Henryka Kasztelana dojechałem na łowisko bo to on właśnie mi zaproponował czy nie przyjechać po mnie no i skorzystałem z tej propozycji pod względem tego iż nie wiedziałem gdzie jechać na te łowisko.

Mówię Wam masakra Heniu mówi że prosta droga ale ja bym się poplątał i to nieźle. Mieliśmy być o godzinie 5.30 bo taka była wyznaczona godzina na zbiórkę Heniu dwa dni wcześniej do mnie dzwonił i mówił ze przyjedzie po mnie o 4.50. Przyszedł dzień zawodów, czyli 1 maja pobudka o godzinie 3.00 od razu wyskoczyłem z wyrka i od razu na dworek zobaczyć czy nie pada no i zaskoczenie pięknie zero chmurek cieplutko patrzyłem na temp. 15 stopni mówię ale będzie pięknie. Wywiozłem cały sprzęt moja mamusia chciała mi pomoc ale że nie chciałem aby wstała z wyrka sam wszystko wywiozłem hihi.

Po wywózce pod bramę całe sprzętu przyjechałem z powrotem uszykować robaczki i zanętę. Następnie dwie kromeczki do tableteczki bo niestety mnie nerki chwyciły skubane. Godzina 4.50 Heniu podjeżdża pod bramę pakujemy się i jazda na zawody !. Na łowisku byliśmy jako pierwsi dlatego że za wcześnie wyjechaliśmy byliśmy o ile się nie myślę chyba z godzinę dobrą przed czasem . A wiec Heniu zaparkował wstępnie po czym otworzyliśmy drzwi no i kurde normalnie plaga komarów nas zaatakowała mówię Wam masakrycznie skubały wiec szybko zamknąłem drzwi hihi ale niestety to też nic nie dało bo już wcześnie powlatywały. Przyszła godzina zbiórki patrzymy z Heniem wjeżdżają samochody jak kaczuszki przy mamusi jeden za drugim. Wszyscy powychodzili siemka,siemka rączka i do losowania. Z racji tego że to nie były zawody mojego koła miałem miejsce „zerowe” czyli mogłem sobie wybrać gdzie chce łowić. No i wybrałem prawie blisko mostu. Zapomniałem napisać że te zawody rozgrywały się na kanale tak że był malutki uciąg wody bo nie była ona wysoka szkoda im wyżej woda tym większe ryby hihi a miałem chęć z jakąś powalczyć w tym dniu. Po zabezpieczeniu mnie przez Henia liny i moje kliny pod koła czekałem na sygnał zanęcania. O ! jest sygnał można zanęcać a po chwili drugi że można zaczynać łowic.

Wiec wysuwam tyczkę swoja w wodę i coś mi nie pasuje jakoś dziwnie się zachowuje mój spławik widziałem ze woda będzie mi go spychała ale coś było z nim innego nie tak i podejrzewałem co ….grunt. Dzwonie do Henia i pytam się „Heniu jaki tu powinien być dzisiaj grunt „ Heniu „30-40 cm” ja mówię „aha dobra dziękuję”. Wiecie co ja miałem dobry ponad metr haha . Zmniejszyłem tak jak Heniu mówił no i zaczęły się pierwsze skubania ale nie za długo myślałem że będzie dobrze jak będę utrzymywał na środku spławik lecz zonk niestety nic nic nie brało. Dopatrzyłem się trzin małych przy brzegu i postanowiłem tam łowić i były brania. Lecz jak wiadomo nie zawsze coś tam chciało brać ,ale byłem wytrwały i łowiłem w jednym miejscu do samego końca.

Ogólnie łowiłem na pinkę bo niestety nawet ochotka nic nie zdziałała no ze dwie może wyciągnąłem płotki na ochotkę ale nie było rewelacji. Brały prawie same płotki i złapałem chyba ze dwa leszczyki jeden taki okazyjny nawet w pierwszej turze. Przyszedł czas na ważenie a wiec w po obydwóch turach miałem nie chce Was skłamać ale jakoś ok. 3 kg. Dało mi to miejsce 14/28 tak znów 14 również 14 miejsce miał kolega Wojtek Król razem z nim dzieliłem to szczytne miejsce ! . Po złożeniu sprzętu i włożeniu go do samochodu przyszedł czas na kiełbaskę i rozdanie pucharów .Miejsce 1 zajął właśnie Heniu serdecznie gratuluje przyjacielu! Zawody uważam za bardzo ale to bardzo udane wynik połowów widoczny jest na fotkach. Dziękuje Heniu za dowiezienie mnie na łowisko ! a wszystkim innym kolegą za wspaniała atmosferę nie wiedziałem że świat wędkarzy jest taki wspaniały !!! POZDRAWIAM WSZYSTKICH ! .

Byłbym zapomniał dziękuje Grzesiowi i koledze obok stanowiska (przepraszam nie pamiętam imienia ) za pomoc przy ratowaniu mojej tyczki w zaczepach straciłem ok. 10 haczyków jak nie jeden wędkarz na tych zawodach hihi .

Dziękuje paniom komarzycom za piękne urozmaicony czas pełen ćwiczeń haha.

4.7

Zawody Mistrza Kola PZW we Wschowie Mochy 01.05.10. - opinie i komentarze

hubihubi
Witam,Paweł nie ma jak dobra zabawa no i oddani koledzy super opis a to że ostatnio tylko wyskakuje 14 to ma jakieś znaczenie ja to myślę tak że przyjdzie czas na pierwszą 10 a potem to będzie z górki i wreście osiągniesz pudło ono jest na wyciagnięcie reki tego ci z hubkiem życzymy pozdrawiamy a za wpis dajemy piąteczkę.                                                                            ps.czekamy na następne opisy i relacje z wypraw i zawodów. (2010-05-03 08:51)
spokojnyspokojny

Brawo Paweł walcz dalej do pudła tylko 13 pozycji :)

Pozdrawiam

I masz odemnie piątala za tą relację .

(2010-05-03 17:37)

jak widzę bierzesz czynny udział w zawodach, tak trzymać,

a to że jeszcze nie jesteś na czele tabeli, to sie nie przejmuj, przyjdzie i na to czas ..........

(2010-05-04 08:30)
musiek93musiek93
Oczywiście 5 ***** za atykuł, bo przyjemnie się czytało o tym jak radziłeś sobie podczas zawodów. z zawodów na zawody będzie lepiej. Pozdrawiam i połamania kija : )

(2010-05-04 13:51)
kazikkazik

No widzisz Paweł i zawody też są w zasięgu . Tylko trochę z techniką popracować i na pudło się dostaniesz .

(2010-05-05 01:24)
kazikkazik

(2010-05-05 01:25)
elekelek

itać pudło .

Najważniejsze że się udzielasz i żeś aktywny .

Paweł widzę u Ciebie SAME POZYTYWY .

Tak TRZYMAJ !!! Pozdrawiam i masz *****.

(2010-05-08 12:08)
Norbert StolarczykNorbert Stolarczyk
Też tak uważam, kichać na pudło ono przyjdzie samo. Najważniejsze że żyjesz wędkarstwem które sprawia ci radośc oraz że otacza cię grupa dobrze życzących ci ludzi, to się liczy.
(2010-05-18 17:19)
MarekBorMarekBor
Cześć Paweł sory że tak mało do ciebie piszę ale mało mam czasu przez tą pracę. Myślę że zawody na których byłeś ci się podobały bo opisujesz je bardzo szczegółowo. Myślę że kolejne zawody na stawie ZACISZE we Wschowie które odbędą się 13.06.2010r. przyjedziesz. Pewnie już czytałeś. Tak że jak masz chęć to serdecznie zapraszamy. A film z I zawodów mam tylko Wojtek Król nie miał go jak wgrać też pracuje do późna.Ale napewno go zobaczysz. Do zobaczyska i pozdrawiam. (2010-05-28 20:45)