Zawody Wędkarskie 'Gruntowe' - 16.08.2015

/ 14 komentarzy

Zarząd Koła ,,Czarna Łada” w Biłgoraju zaprasza członków Koła na zawody wędkarskie „Gruntowe” .

Zawody będą organizowane na zbiorniku we Frampolu w dniu 16.08.2015r. (niedziela)

Zbiórka nad zbiornikiem, o godzinie 700.

Połów ryb metodą gruntową na dwie wędki zgodnie z RAPR.

Więcej informacji w sklepie ,,Stynka” lub po przybyciu na zawody .


Program zawodów:

7.00 – zbiórka zawodników, odprawa, rozejście na stanowiska, połów

12.00 – zbiórka zawodników

12.30 – ogłoszenie wyników przy gorącym posiłku



Serdecznie zapraszamy

ZARZĄD KOŁA
CZARNA ŁADA









 


5
Oceń
(3 głosów)

 

Zawody Wędkarskie 'Gruntowe' - 16.08.2015 - opinie i komentarze

pstrag222pstrag222
0
Zapowiadają sie ciekawe zawody , szkoda tylko , ze nie na jakimś ciekawszym akwenie, ale pewnie przybędę. może jakiś mini maraton koło by zorganizowało? (2015-07-29 07:55)
wojtal222wojtal222
0
pstrag222 a według Ciebie jaki byłby ciekawszy akwen do tych zawodów i dlaczego ? (2015-07-29 16:58)
pstrag222pstrag222
0
Majdan Sopocki ,krynice,nielisz. Dlaczego? chodzi o miejsce na stanowisku i w polu necenia , nie sa to zawody spławikowe , a gruntowe na dwie wedki wiec kazdy zawodnik bedzie potrzebował troszke wiecej miejsca , wiec moim zdaniem ten zalew jest za mały... Ale oczywiscie to tylko moje zdanie na ten temat, raczej pewnie przybede, bo w koncu jakieś zawody w mojej dziedzinie... (2015-07-29 18:15)
darekrycerzdarekrycerz
0
Witam Moim zdaniem Majdan Sopocki odpada bo po pierwsze nie jest on sporo większy po drugie o tej porze roku jest tam taka ilość kąpiących się osób ze tak naprawdę z miejscem by było jeszcze gorzej. Do Krynic podobno zostało wrzucone wapno więc co do połowów to ciężko a co do Nielisza to akwen super tylko że większość wędkarzy nie ma opłat i tu jest zgrzyt. Sugestie jak najbardziej na miejscu doceniamy rady naszych wędkarzy no ale nie zawsze da się wszystko wykonać tak jak się chce. Tak po za tym jeszcze planujemy właśnie jeszcze zawody na Krynicach i na Majdanie ale wszystko w swoim czasie. Serdecznie pozdrawiam. (2015-07-31 00:01)
pstrag222pstrag222
0
Oczywiście, że nie da się wszystkiego pogodzić i zorganizować. 'Wiem coś o tym , też organizowałem zawody wędkarskie w innym kole. Nom z tym majdanem to się nie zgodzę.. I chciałbym aby zarząd koła przemyślał opcje organizacji mini maratonu wedkarskiego (2015-07-31 14:52)
darekrycerzdarekrycerz
0
Chodzi ci o maraton nocny i gdzie bys proponował go zrobić i i na jaka metode? (2015-08-03 10:00)
pstrag222pstrag222
0
metoda połowu grumt i spławik(kazdy sam decyduje na co łowi) . Proponuje oczywiście Nielisz, jednak jeśli by odpadał to majdan sopocki lub krynice. No i wprowadzenie wymiaru ryb bez wymiaru , aby wykluczyć klepanie drobnicy. (2015-08-03 20:35)
darekrycerzdarekrycerz
0
Z tym wymiarem to jest dobry pomysł np. od 15 dopiero się zaliczają do wagi i ok by było.Na zebraniu poruszymy ten temat (2015-08-04 15:06)
pstrag222pstrag222
0
Tak szczerze powiem , ze moim zdanie taki wymiar można już wprowadzić na tych zawodach gruntowych.. No fajnie by było jak na zebraniu takie zawody przeszły. Mnie niestety w miesiącach styczeń luty nie ma wiec raczej na zebraniu nie będę , ale liczę , ze ktoś taki wniosek złoży (2015-08-04 22:08)
MACHONEYMACHONEY
0
WITAM KOLEGÓW I DZENKI SERDECZNE ZA ZAUFANIE JAKIM DARZYCIE KOŁO CZARNA ŁADA NASZE KOLO MA JUŻ PONAD 5OO OSÓB. JAK WIECIE ZAWODÓW W PRZERWIE WAKACYJNEJ SIĘ NIE ROBI ALE NA DUŻE ZAINTERESOWANIE WĘDKARZY I ŻE POSIADAMY TAK DUŻA ILOSĆ CZLONKÓW KTÓRA PRZEKROCZYŁA 5OO.POSTANOWILISMY TAKIE ZAWODY ZROBIĆ NAD MIENIE ŻE W TEJ CHWILI JESTEŚMY 3 KOŁEM W OKRĘGU POD WZGLEDEM CZŁONKÓW I ŻE DUŻE KOŁO MOŻE WIECEJ ZDZIALAC W OKRĘGU. (2015-08-08 11:21)
MACHONEYMACHONEY
0
NAJWIEKSZYM PARADOKSEM JEST METODA SPLAWIKOWA KTORA WPROWADZILO KOLO MIASTO PONIEWAZ ZLEKCEWAZYLO WEDKARZY KTORZY LOWIA NA METODE GRUNTOWA GDZIE CZUJA SIE DYSKRMINOWANI PRZEZ KOLO OPIEKUJACE SIE ZBIORNIKIEM BOJARY. A POWINNA BYC METODA SPLAWIK, GRUNT, SPINING, DLA KAZDEGO CO KTO LUBI SAMI SOBIE ZAKAZY ROBIMY. W ZWIERZYNCU MOZNA NA WSZYSTKO LOWIC I 3 KARPIE NA DOBE U NAS POWINIEN BYC 1 KARP NA DOBE ALE NA GRUNT POWINNO BYC MOZNA LOWIC A NIE JEZDZIC I SZUKAC JESZCZE RAZ DZIEKI ZA ZAUFANIE I WYBRANIE NASZEGO KOLA ORAZ PRZYLACZENIA SIE DO NAS POZDRAWIAM '''' CZARNA LADA '' (2015-08-08 11:47)
pstrag222pstrag222
0
Śmieszą mnie takie zakazy, choć jest wiele nie zrozumiałych regulaminów na różnych łowiskach. Zbiornik Józefów zakaz wedkowania w nocy- Co traktują wędkarzy za kłusoli. Bojary- tylko spławik. Śmieszni sa Ci ludzie w zarządach (2015-08-09 18:49)
MACHONEYMACHONEY
0
tak kolego jest my jako czarna lada sie z tym nie zgadzamy dla tego kolo miasto robi wszystko by nas przedstawic w jak najgorszym swietle na miejscu jak i w zamosciu a w jozefowie powinno sie wedkowac w nocy poniewaz to te utrudnienia powodoja ze niektorzy wedkaze posowaja sie do takich praktyk jakie znamy w sobote podczas kontroli na jozefowie jakis koles wywiozl szczupaka 70 cm do domua reszta jego synow lapala przyznali sie bo ich przcisnelismy ale nie widzielismy tego i tak to jest wpadnij na zawody moze sie w koncu poznamy pozdrawiam i zapraszam'' czarna lada'' (2015-08-11 21:49)
pstrag222pstrag222
0
Mimo szczerych chęci nie udało mi sie wygospodarowac czasu na ta impreze siła wyższa(żona) wygrała:)))) Długo oczekiwany urlop i wyjazd w góry (2015-08-14 11:16)

skomentuj ten artykuł