Jaź - strona 2

Wędkarskie dróżki w nowym sezonie.

W końcu się doczekałem w miarę normalnych pogód , i tego że wody w moim okręgu zaczęły jakoś schodzić pomału , na tyle by dało się rozpocząć jakoś nowy sezon 2022 jak co roku w marcu… | 1

Dunajec - badanie obecności ryb

BADANIEPrzełamuje się sezon urlopowy i dlatego odpowiedzialni za sport w PZW myślami są już we wrześniu i w kalendarzu muchowym. Właśnie od konesera dunajcowych klimatów ja i Piotrek dostali…

Życiówka Amura - Big Fish :)

Pierwszy AMUR !Ostatni weekend średnio zachęcał do spędzenia wolnego czasu nad wodą ciemne deszczowe chmury i zimny wiatr.Wybraliśmy się jednak na Łowisko Słupia, które składa się z trzech…

Udana nocka na komercji Słupia - Folwark

Weekend na Łowisko Słupia Pojawiliśmy się tam mocno popołudniu, gorączka i lekki wiatr. Nasze stanowisko znajdowało się na środkowym zbiorniku.Po przygotowaniu zanęty Gold Feed…

Jaź z PZW Rogów , irytujący szczupak, wędkarstwo na luzie

Szybki poniedziałkowy wypad z feederem na PZW Piękna pogoda prawie pusta woda i brania ryb to jest to co kochamy W dzisiejszym filmie zobaczycie Pięknego Jazia i kilka maluchów oraz…

Piękny jaź z pzw - 38 cm :)

Poniedziałkowy popołudniowy wypad z feederem był strzałem w dychę, a przynajmniej dla jednego z nas.Razem z Jankiem wybraliśmy się na pobliski zbiornik zaporowy Rogów.Cztery godziny wędkowani… | 1

Wiosenne płocie na feeder

Ostatnie dni dość mocno zachęcały do spędzenia wolnego czasu nad wodą.Wybrałem się na zbiornik zaporowy PZW (NO KILL) niedaleko miejscowości Rogów tego dnia była wręcz przepiękna pogoda,…

Zimne klenie czyli klenie na przedwiośniu.

Nastał kolejny przełom lutego z marcem i po raz kolejny to czas by zacząć deptać ścieżki za zimnymi kleniami z małych i średnich rzek nizinnych. W tym sezonie miałem zacząć troszkę wcześ… | 5

Metoda bolońska, jak to trudno prosto łowić

W imię zasadPrzepływanka. Metoda którą zna większość wędkarzy nie będących już nastolatkami a swoja przygodę z rybami zaczynali nad rzeką przy użyciu wędek ze spławikiem. W tamtym czas… | 11

Dzikie majowe trzy dni na rzece.

Do tej wyprawy przymierzałem się dość długo , tak samo jak kolega Adam który postanowił ruszyć ze mną w rzeczną dzicz . Wyczekiwania były długie , ale w końcu się doczekałem i nastał&n… | 3

Kleniowymi ścieżkami.

W tym roku wiosna zapukała do nas dość wcześnie , lub można powiedzieć że zimy nie było w ogóle , dla tego wielu z nas sezonu podlodowego się nie doczekało , a sezon spinningowy rozpoczął… | 6

Pierwsze klenie sezonu 2020

Plan na pierwsze wyjście był na 15-tego we środę ale z przyczyn ode mnie niezależnych nie wypalił. Następnego dnia we czwartek melduję się nad rzeką w sprawdzonych miejscówkach jak niby na… | 9

Wobler seryjny czy Hand Made

Pytanie to zadawane jest za każdym razem gdy postanawiamy wybrać się na zakupy przez zbliżającym się sezonem. Tyle ile głów tyle samo odpowiedzi na to pytanie. Są zwolennicyÂ&Acir… | 3

Mój zestaw na klenie

Mój zestaw na klenie.Dawno nic tu nie naklikałem i pewnie rozpocznę mały powrót do wpisów na portalu.Zaczynam od mojego tegorocznego sprawdzonego zestawuna klenie czyli moich ulubionych ryb. Naj… | 11

Haki MegaBAITS - Made in Japan

Zestaw wędkarski czyli mówiąc prosto wędka składa się z kilku podstawowych elementów. Podczas jego kompletowania wielu wędkarzy zwłaszcza mniej doświadczonych zwraca uwagę gł&o…

Przełom - łowienie na feeder wczesną jesienią.

Wędkarstwo gruntowe składa się z wielu elementów nieprzewidywalnych, zmiennych i potrafiących w każdej chwili zaskoczyć nieprzygotowanego na taki obrót sprawy wędkarza. Jednak obok nich istni… | 5

Spinningowy białoryb

Wpis ten będzie dotyczył łowienia na spinning. Ale nie jest to typowe ganianie za drapieżnikiem.Lecz finezyjne łowienie, a raczej polowanie na białą rybę typu leszcz, płoć, karp itp. Główn… | 20

Spinningowy Kleń Bzury-wyniki.

Kilkadziesiąt kwietniowych wędrówek za mną  w celu łowienia klenia znad Bzury , a jednocześnie treningi przed pierwszymi zawodami w tym sezonie czyli ogólnopolskimi zawodami spinningowymi… | 1

Nowy rok, nowy sprzęt, nowe nadzieje

Sezon podlodowy skończony. Pora wyciągnąć spining i rozejrzeć się za jaziem i kleniem. W grudniu korzystając z przeceny kupiłem kijek Dragon Millenium ChubHunter i plecionkę Dragon Invisible… | 9

Długotrwałe nęcenie stanowiska wędkarskiego.

Witam mam zamiar pierwszy raz w życiu wytypować dobrą miejscówkę i nastawić się na kilku-dniowe nęcenie, z racji tego, że często wracam "o kiju" Łowię feederem gdzie widzę na lokalnej gru…

Wiosenne jazie, rzeka i feeder

Rzeka to różnorodność. Zmienna z upływającymi porami roku, zmienna wraz z kilometrami przebytego brzegu. Piękna i bogata poprzez przeróżne formy życia w wodzie jak i na brzegach oraz sama b… | 5

Jazie z rowu

Długo czekaliśmy na ten wyjazd. Kilka dni nad Bugiem, przyroda, wędki i żadnych zmartwień. Wybraliśmy świetne miejsce. Ostry zakręt Bugu z dużym zakolem z powolnym nurtem wstecznym i średni… | 4

Kilometry, kilometry jeszcze raz kilometry...

Dziś wcześniej niż zawsze obudziłem się po czwartej może i szału nie było „ale kto wcześnie wstaje temu Pan Bóg daje” jak mówi stare porzekadło. Dzisiejszym tematem…

Przygoda nad małą rzeczką cz.IV FILM!

Wczoraj nadarzyła się  niespodziewanie okazja wyskoczyć na kilka godzin na rybki, chwila namysłu gdzie uderzyć i zapadła decyzja. 5 minut pakowania i ruszyłem. Na miejsce dotarłem skoro … | 2

Czarny nieprzemakalny Hells Anglers

Pojemnik jest bardzo praktycznym schowkiem na wszelkiego rodzaju dodatki płynne i proszkowe. Gdy wycieka skondensowany atraktor lub inny dopalacz, albo spod niedokręconej nakrętki wysypuje się śm…

Łowienie na opasce

W każdym niemal typie łowiska można wyodrębnić pewne łowieckie rewiry, miejsca "magiczne", które skupiają na sobie wędkarskie zainteresowania spiningowej braci. W jeziorach będą to podwodn… | 10

Czarne niespodzianki

Kropkowy sezon nieubłaganie zbliża się ku końcowi więc niewybaczalnym byłobyniewykorzystanie każdej okazji, by nie zawitać nad Białą , nawet w niedzielę jaksamopoczucie na to pozwala.… | 3

I zawody spławikowo-gruntowe NOK 14.05.2017

14 maja 2017 odbyły się nasze pierwsze tegoroczne zawody spławikowo-gruntowe. O 4.30 rano pojawilśmy się nad Kanałem Kilońskim w okolicy przeprawy promowej Breiholz. W tym miejscu organizowali…

Trójkąt Trzech Cesarzy - gdzie Przemsza traci przymiotniki

Niedziela 18 czerwca ,obudziłem się dość wcześnie i jakośwyjątkowo nie miałem żadnego rozsądnego pomysłu na ten dzionek coraczej mało kiedy mi się ostatnio zdarza, mało tego, od ty… | 2

Czarna Przemsza-cztery 'życiówki'

Na Czarnej Przemszy nie było mnie od zeszłego roku i w sumie liczyłem że jak tylko opłacę kartę to będzie to pierwsze łowisko które odwiedzę ze spinem w tym roku ,niestety jak sie oka… | 6

Klenie i Jazie z nad Wkry

Zgodnie z regulaminem wędkowania obowiązującym na wodach Okręgu Ciechanowskiego.Wymiar ochronny:Kleń - do 30 cm,od 45cmJaź - do 30 cm,od 45 cmLimit dobowy - 4 sztuki łacznie.Witajcie. Wraz…

Konger Paladin River Raid 2.74m 2-14g.

Korzystając z wolnego popołudnia , niestety wolnego , ponieważ wolałbym je spędzić nad moją rzeką Uszwicą przy polowaniu na klenie , ale jest to dzisiaj niemożliwe z powodu stanu wody… | 3

Lekki spining - odchudzanie zestawu spinningowego wiosną - lekkie przynęty

Mój ostatni wpis o wyprawie wędkarskiej wywołał niemałe oburzenie społeczności, to bardzo dobrze! Postanowiłem tym razem napisać coś od siebie, ale w innym temacie. Sezon 2016 poświęc… | 27

Rzeka Grabia pełna tajemnic

Nasza wspaniała "Dolina Grabi" i co się z tym wiąże? Piękna rzeka Grabia, wciąż dzika i pełna tajemnic. Nieuregulowana , gęsto porośnięta różnorodną roślinnością wodną, jak i zwisaj…

Kleniowe pudełko :D

Chciałbym podzielić się z Wami moimi kleniowymi przynętami ,jak zarówno proszę o podawanie jakichś ciekawych i łownych przynęt na kleniojazie :P hmmm... więc tak , w moim pudełeczku z… | 7

Feeder - koszyki zanętowe z obciążeniem

Feeder czy bardziej ogólnie wędkarstwo gruntowe to nie tylko podstawowe elementy zestawu. Wędzisko, kołowrotek czy żyłka są jak najbardziej ważne lecz nie tylko one. Aby w spokoju móc skupić… | 11

MIKOŁAJKOWE WĘDKOWANIE feeder team opole

CZYLI HISTORIA PEWNEGO WYPADU Z BUŁKĄ W ROLI GŁÓWNEJKilka dni temu postanowiłem sie wybrac nad odre i spróbować złowić cos ciekawego, a oto film z tego wypadu i kilka zdjęć, tego dnia łowi… | 9

Jak złowić klenia i jazia -wiosenny spinning.

Chodź wiosna już za pasem postanowiłem powrócić do tematu wiosennych kleni i jazi. Pewnie wielu z Was próbowało łowić te może niezbyt duże ale za to waleczne ryby i nie przynosiło to efekt… | 14

Dragon Elite Pro Feeder 130

Chęć poznaniaDragon Elite jest nową serią wprowadzoną do oferty firmy Dragon na rok 2016.  W jej skład wchodzi spora grupa różnego typu wędzisk do wielu metod połowu. Druga… | 5

Wakacyjny spinning - powrót do korzeni.

Dopiero były pierwsze okonie, klenie, potem próby przechytrzenia majowych szczupaków oraz boleni  i nawet nie spostrzegłem gdy ciepła wiosna przemieniła się w lato w pełnej krasie. Ależ… | 9