Karaś - strona 6

Jesiotr, karaś i lin

Dnia 4 sierpnia wybrałem się na łowisko komercyjne Kamieńczyk. Nad wodą byłem o 14. Po przyjeździe rozłożyłem wędki na początku karpiówkę z zanętą lin karaś firmy traper. Na hak zało… | 6

Płociowa wyprawa z miłym akcentem

Witam jest to mój pierwszy wpis tego rodzaju, więc wypadałoby sie przedstawić: Nazywam się Czarek, mam 15 lat i jestem z Łodzi. W tym artykule pragnę opisać czwartkowy wypad nad staw przy ul.… | 24

Niedzielny wyjazd na rybki

Witam dzisiaj wybrałem się na rybki na łowisko komercyjne w Kamieńczyku.Nad wodą byłem około godziny14.Po przyjeździe poszedłem na miejsce w którym najczęściej łowi się liny.Dzisiejszego… | 3

Jak łowić w wietrzną pogodę.

Dzisiaj w moim wpisie po przerwie opiszę moje ale i nie tylko spostrzeżenia dotyczące wiatru , szczególnie na jeziorze.Może na początek zaczne od tego , że wiatr pomoże nam w łowieniu, jeże… | 22

Wędka Robinson Red Star Match 3,90 8-25

Robinson Red Star Match 3,90 8-25 g- Pierwszym elementem testu nowego sprzętu była nie odległość, lecz celność rzutu, jego parabola, a także sprawność przy zacinaniu ryby. Zanęcone stanowis… | 11

Tajemnice użytkowania białych robaków

Białe robaki jest to przynęta popularna równie tak samo jak czerwone robaki jest to również ceniony dodatek do zanęt. Lecz trzeba je odpowiednio przygotować aby osiągnąć jakiekolwiek wyniki.… | 16

Tajemnice hodowli czerwonych robaków

Witam,Chciałbym wam troszkę przybliżyć nieco hodowlę czerwonych robaków i wyrzucania ' w błoto pieniędzy na te oto potrzeby.Szczególnie tej przynętę używają wędkarze łowiący metodą sp… | 16

Pierwszy dzień wakacji

Tak więc jest to mój pierwszy wpis na blogu i proszę o wyrozumienie. W tygodniu przygotowywaliśmy wraz z moim tatą sprzęt na niedzielny wypad nad prywatne jezioro do kumpla taty. Gdy przyszła t… | 11

Domowa zaneta na karasie

Domowa zaneta na karasieDodatek do zanęty:100gr- wiórków kokosowych100 gr kakaoPo zmieleniu porcji wiórków dodać do nich kakao i wymieszać razem,zamykając nasz dodatek np: w szczelnym słoiku.… | 11

Moja pierwsza relacja z wyjazdu.

Blog wędkarski założyłem już dość dawno, bo trzy lata temu, jednakże do dziś nie napisałem żadnej relacji ze swojego wyjazdu. Zapewne dalej bym nie napisał, gdyby nie ostatni wypad na ryby… | 7

Jak własnoręcznie wykonać spławiki

Jak własnoręcznie wykonać spławiki? Do wykonania samemu spławików z patyczka po lodach i słomki do tego będą nam potrzebne : kombinerki, klej na ciepło, glue, wata, słomka, patyczek po świ… | 17

Pierwsza wyprawa na spinning

Witam ! Moją pierwszą wyprawę na spinningw tym roku oceniam na 4. A więc tak : Był to dzień pochmurny z lekkim opadem deszczu . Postanowiłem więc wyruszyć na pobliski staw na ryby . Wybrałem… | 6

To już 11 lat razem...

Witam serdecznie. Zawsze chciałem opisać swoją wyprawę w TO miejsce, ale nie było czym sie pochwalić, jeśli chodzi o wyniki. Zazwyczaj moim łupem padały małe sztuki, bo i takich jest tu od g… | 5

Pierwsza nocka i ...Pan Kazio

Nareszcie. Pierwsza nocna „zasiadka” w tym roku. Tej nocy i jutrzejszego poranka Wisła będzie „moja”.Znów poczuję zapach małej watry.Znów posłucham „odgłosówR… | 10

Kwiatki na Dzień Matki

26 maja - Dzień Matki. Nie wypada w taki dzień zapomnieć o Mamusi, więc wędkowanie zostało zaplanowane od wschodu Słońca do południa, aby o godz. 14:00 wykąpany zabrać kwiaty i czekoladki i… | 10

Portowa przygoda na Wisle

Był słoneczny majowy poranek, postanowiłem się wybrać na rybki ze spławiczkiem, celem był wiślany port w Krakowie. Nie miałem przynęty i zanęty więc musiałem czekać aż otworzą pobliski… | 2

Ciasto na ryby z kaszki manny.

Ciasto z kaszki mannej na rybySkładniki: ¾ szklanki kaszki mannej; ½ szklanki wrzątku; ½ torebki cukru waniliowego; 1 olejek waniliowy lub ząbek czosnku szczypta soli; 1 łyżk… | 11

Rozpoczęcie sezonu wędkarskiego 2012 na Zarzeczewie

Uana inaugracja sezonuW wtorek 1 maja zamiast świętować wybrałem się z teściem na ryby.Wraz z rozpoczęciem sezonu żeglarskiego na marinie w Zarzeczewie(koło włocławka)rozpoczął się sezon… | 1

Glinianki Hosera - eldorado złocistych karasi

Jak pamiętam złowienie w moich okolicach dorodnego, złocistego karasia, to zawsze była sztuka nie lada, połączoną z dużym szczęściem? Jej piękno i legendy sprawiały, że z zasady ryba wrac… | 7

Wiślane łopaty

W dniu 28.06.2010r tuż po zejściu dużej wody, bo jak wiadomo mieliśmy w tym roku wiele powodzi oraz bardzo wysoki stan wody w całym kraju. Postanowiłem tego dnia udać się na jedna z mo…

Bądż cierpliwy jak...

Bądź cierpliwy jak…W ubiegłym tygodniu pomimo pobytu nad jeziorem nie miałem zbyt wiele czasu na to, aby spokojnie usiąść z wędką na ulubionym pomoście i nie myśląc o sprawach bież�… | 17

Wczesnowiosenne karasiowanie

Od pewnego czasu jest już normą, że przed Świętami Wielkanocnymi ruszam do Wągrowca oporządzić rodzinny grób, a wracając zajeżdżam na stanicę z uprzednio zapeklowanymi mięsami i surowymi… | 17

Zanęta karp, lin, wczesnowiosenny karaś

Zanęta karp, lin a na pewno wczesnowiosenny karaś 1/3 opakowania zanęty Traper karp, lin, karaś - specjal (opakowanie 2,5kg około 16 PLN);  1/3 do 1/2 objętości czarnej zanęty ziemi z kreto… | 24

Karasiowy pogromca

Wstawanie o poranku w sobotni słoneczny dzień, nawet na zaraniu wiosny określanym w kalendarzu fenologicznym, dla wielu wędkarzy jest normalnym przedsięwzięciem. Tym razem oprócz pięknego sło… | 7

Wiosenna zanęta: karaś, karp, lin

Wiosenna zanęta karaś, karp, lin• 1 szklanka zanęty Traper Ekspert Method wędzony łosoś lub krewetki;• 3-4 szklanka zanęty traper lin – karaś;• ½ opakowania makaro… | 13

Zestaw na wczesnowiosenne karpiowate

Najwyższa pora przymierzyć się porządnie do połowu wiosennego karpia, karasia i lina. Miejsce mam już upatrzone, znam dokładnie ukształtowanie dna, a nawet rodzaj i głębokość osadów denny… | 25

Zanęta karasiowa

Zanęta karasiowa:Składniki :• piec szklanek jakiejkolwiek zanęty bazy• jedna szklanka śruty kukurydzianej, • pól szklanki drobniejszej śruty arachidowej, • p… | 12

Wpływ czynników pogodowych na żerowanie ryb spostrzeżenia z roku 2011

Temat stary sięgający czasów Majów albo i Starożytnego Egiptu zapewne, ale ważny o ile nie najważniejszy podczas planowania każdego wyjazdu na połowy. Zapewne każdy wędkarz „bierze to… | 55

Pierwsze łowy mojego ucznia

Wszystko zaczęło się kiedy to do mojej kuzynki Marty przyjechała w wakacje na parę dni jej rodzina… Było to jej kuzynostwo (dziewczyna i młody, w tedy sześciu letni chłopiec).Pewnego dn… | 5

Nietypowe przypadki

W ubiegłą sobotę tj. 26 listopada wybrałem się z kolegą na wędkowanie. Około godziny 8 spotkaliśmy się na przystanku. O godzinie 8.30 dojechaliśmy na nasze łowisko. Łowiliśmy na spławik… | 10

Karasiowy sen

Jest piękna pogoda pora wybrac się na ryby -wybieramy wyrobisko pożwirowe niedaleko Kędzierzyna - Kożla aby zapolowac na dorodne karasie które z opowieści miejscowych wędkarzy są w pięknej z… | 8

Karaś mutacja

Witam czy ktoś z was widział jakiekolwiek mutacje karasia aż tak rażące oko,chyba że to nie mutacja a karasie i inne ryby podjadają małże muszle lub inny pokarm tego typu raniąc się przy ty… | 26

Wieści z Komorowa

Złota polska jesień, przypadła w tym roku na koniec pażdziernika i początek listopada. Ale chłodne poranki, nawet z przymrozkami, spowodowały, że trudno się było wędkarzom „dogadać&#… | 2

Koszyczek zanętowy zrobiony samodzielnie

Każdy szanujący się wędkarz gruntowy posiada w swoim ekwipunku mniej lub więcej koszyczków zanętowych, zabieranych ze sobą w zapasie na każdą wyprawę. Ich ceny wahają się w przedziale od… | 29

Jak zrobić ciasto na ryby.

Część w moim dzisiejszym wpisie powiem wam jak zrobić ciasto na ryby.A mianowicie :Potrzebna jest nam mąka , woda , budyń i zapach waniliowyDo miski(według własnego uznania) wsypujemy mąkę i… | 1

Dziecięce marzenie

- Daniel sprawdź co przyniósł Ci Mikołaj.- sprawdzałem nic mi nie przyniósł.- może byłeś niegrzeczny? - W tym momencie popłynęły mi łzy z oczu przypominając sobie chwile w których obra… | 9

Tak to wygląda

Dziś,w pierwszy dzień wiosny postanowiłem że sprawdzę jak wygląda stan łowisk na których często łowię.Choć mamy już kalendarzową wiosnę to nie oznacza że możemy już łowić nasze koc… | 2

Ziarna, Ziarenka

Pszenica, groch, łubin, kukurydza, siemię, kasze - odpowiednio przygotowane nasiona i staranne nęcenie stanowią latem znakomity oręż dla wędkarzy lubiących łowić ryby spokojnego żeru. Ale n…

Przydrożny zbiornik retencyjny jako łowisko.

Witam wszystkich gorąco.Dziś chciałbym napisać kilka słów na temat przydrożnych zbiorników retencyjnych.jak się domyślam to wszyscy doskonale wiemy co to jest i jakie zadanie spełniają&nbs… | 1

Wyprawa na lina, karpia, karasia

Oczekując na nowy sezon wędkarski postanowiłem odkurzyć wspomnienia z zeszłorocznych wypraw, przy okazji przypomniała mi się zanęta jaką testowałem w zeszłym sezonie i efekty były zaskaku… | 21